SP ZOZ Szpital Rejonowy w Opocznie ogłasza przetarg
- Adres: 26-300 Opoczno, ul. Partyzantów 30
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7544823
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Rejonowy w Opocznie
ul. Partyzantów 30 30
26-300 Opoczno, woj. łódzkie
tel. 044 7544823
REGON: 00030427200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.opoczno.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa sprzętu komputerowego dla SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego tj.:4 zestawów komputerowych o poniższej konfiguracji: Zainstalowany model procesora: AMD System operacyjny:Oryginalny MS Windows XP Profesional PL Rodzaj pamięci: DDR2 Dual Ilość wolnych gniazd pamięci: 2 Pamięć zainstalowana: min. 2048 MB Maksymalna wielkość pamięci: 8 GB Pojemność dysku: min 80 GB Interfejs: S-ATA Napęd optyczny wbudowany: DVD Wbudowana karta grafiki: zintegrowana Wbudowany LAN 100Mb / 1Gb: 0 / 1 szt Wbudowane Audio: tak Złącze karty graficznej: PCI Express x16 Złącza USB: 0/6 Złącza PCI Express x1: 1 Złącza PCI 32-bit/33MHz: 2 Złącza PCI Express x16: 1 Klawiatura w zestawie: Tak Mysz w zestawie: Tak Typ obudowy: Mini Tower Ilość kieszeni zewn. 5.25: 2 Ilość kieszeni zewn. 3.5: 2 Moc zasilacza: min. 300 W Listwa przepięciowa Monitor Samsung 19 943N bez pivota lub równoważny o podanych parametrach: przekątna: 19 cali technologia wykonania: T N rozdzielczość nominalna: 1280 x 1024 piksele kontrast 1000:1 (dynamiczny 8000:1) jasność: 300 cd/m? maks. częst. odchylania pionowego: 75 Hz maks. częst. odchylania poziomego: 81 kHz wielkość plamki: 0,294 mm czas reakcji plamki: 5 ms kąt widzenia pion 160 ° kąt widzenia poziom 170 ° ilość wyświetlanych kolorów 16,7 mln analogowe złącze D-Sub 15-pin tak cyfrowe złącze DVI nie głośniki nie obrotowy ekran [pivot] nie spełniane normy jakościowe TCO 2003 postępowanie o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki Celem udokumentowania spełnienia wymagań art.22 ust. 1 oraz art. 24 pkt. 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oferent dołącza do ofert następujące dokumenty : 1.Oświadczenie wg załącznika nr 2 a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj Dz. U. z 2008 Nr 171, poz. 1058 e) wyrażam zgodę na wszystkie warunki i wymogi określone w SIWZ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Do ofert należy również dołączyć Wypełniony formularz ofertowy (Zał nr 1) Załącznik asortymentowy (Zał nr 3) Oświadczenie wykonawcy, że przedmiot zamówienia jest zgodny z wymogami i parametrami wskazanymi przez Zamawiającego (zał. nr 4) i prospekty potwierdzające spełnianie wymagań Parafowany wzór umowy. Dokumenty o których jest mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją warunków zawartych w SIWZ. Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych oświadczeń i dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie i niewłaściwym czasie spowoduje odrzucenie oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki Celem udokumentowania spełnienia wymagań art.22 ust. 1 oraz art. 24 pkt. 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oferent dołącza do ofert następujące dokumenty : 1.Oświadczenie wg załącznika nr 2 a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj Dz. U. z 2008 Nr 171, poz. 1058 e) wyrażam zgodę na wszystkie warunki i wymogi określone w SIWZ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Do ofert należy również dołączyć Wypełniony formularz ofertowy (Zał nr 1) Załącznik asortymentowy (Zał nr 3) Oświadczenie wykonawcy, że przedmiot zamówienia jest zgodny z wymogami i parametrami wskazanymi przez Zamawiającego (zał. nr 4) i prospekty potwierdzające spełnianie wymagań
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.opoczno.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej. Znak Postępowania: 22/W3/D/2016
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Gminy i Miasta Błaszki
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi.
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej.
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.
Dodano: 2016-07-01 - ZP/95/2016 - Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych z pełną obsługą serwisową oraz systemem identyfikacji dla Instytutu CZMP w Łodzi
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Prokuratury Regionalnej w Łodzi
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej.
Dodano: 2016-06-07