Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-748 Gdańsk, ul. Chmielna 54/57
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-58 683 68 00 , fax. 0-58 683 68 03
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gdańsku
ul. Chmielna 54/57 54/57
80-748 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 0-58 683 68 00, fax. 0-58 683 68 03
REGON: 22070075000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa sprzętu komputerowego dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gdańsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gdańsku ul. Chmielna 54/57, 80-748 Gdańsk. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w Rozdziałach II i IV niniejszej Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302331411
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. czyli: 6.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania będącej przedmiotem niniejszego zamówienia działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 6.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 6.1.3. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 6.1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.), Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w punkcie 7 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Oferta Wykonawcy wykluczonego traktowana będzie jako odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt 6 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 7.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Załącznika nr 1 do formularza Oferta. 7.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.2. Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7.3. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 7.4. W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 7.5 W przypadku konsorcjum, każdy z przedsiębiorców tworzących konsorcjum składa dokumenty przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum 7.1.2. 7.6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.1.2., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 7.6.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.6.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.7. Brak jakiegokolwiek z dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie, sprzecznie z treścią SIWZ) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą, z zastrzeżeniem pkt 7.8 niniejszego rozdziału. 7.8. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.rdos.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa macierzy dyskowej dla Centrum Informatycznego Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2015-11-10 - ROZBUDOWA DWÓCH MACIERZY 3PAR
Dodano: 2015-09-02 - Dostawa serwerów i macierzy na potrzeby Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku
Dodano: 2014-08-12 - dostawa skanera 3D wraz z dedykowaną mu stacją graficzną, sprzętu dla systemu archiwizacji i zabezpieczenia danych cyfrowych oraz oprogramowania do wizualizacji obiektów 3D wraz z silnikiem renderującym (rendererem)
Dodano: 2013-11-18 - Dostawa macierzy dyskowej na potrzeby archiwizacji zdjęć radiologicznych wraz z pakietem serwisowym dla UCK
Dodano: 2013-11-15 - DOSTAWA MACIERZY DYSKOWEJ
Dodano: 2013-11-06 - Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Sopotu.
Dodano: 2012-10-31 - ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SPRZĘTOWA SYSTEMU ARCHIWIZACJI I DYSTRYBUCJI OBRAZÓW PACS W RAMACH ZADANIA - ZAKUP SYSTEMU ARCHIWIZACJI I DYSTRYBUCJI OBRAZÓW PACS W PRACOWNI RTG. ZADANIE INWESTYCYJNE REALIZOWANE W RAMACH PROJEKTU ROZBUDOWA, ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO ORAZ NIEZBĘDNEGO WYPOSAŻENIA DLA WOJEWÓDZKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W GDAŃSKU
Dodano: 2012-09-10 - Dostawa i zakup kompleksowego systemu backupu i archiwizacji danych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wejherowie
Dodano: 2012-06-26 - Dostawa osprzętu do serwerowni oraz macierzy dyskowej w ramach rozszerzenia infrastruktury wirtualnej- część II
Dodano: 2011-11-10