Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego dla projektu pn. Regionalne Centrum Bezpieczeństwa Cybernetycznego (projekt RegSOC) – 2 Zadania

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
  • Data zamieszczenia: 2019-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
    50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego dla projektu pn. Regionalne Centrum Bezpieczeństwa Cybernetycznego (projekt RegSOC) – 2 Zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla projektu pn. Regionalne Centrum Bezpieczeństwa Cybernetycznego (projekt RegSOC) obejmująca 2 zadania polegające na dostarczeniu i przeniesieniu własności Sprzętu: 1.1. Zadanie nr 1: Serwer do monitorowania ruchu w sieci o przepustowości do 100Mb/s Dostawa obejmuje 4 sztuki (1 sztuka na rzecz EMAG, 3 sztuki na rzecz Pwr) 1.2. Zadanie nr 2: Serwer do monitorowania ruchu w sieci o przepustowości do 1 Gb/s Dostawa obejmuje 4 sztuki (1 sztuka na rzecz EMAG, 3 sztuki na rzecz Pwr) 2. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z projektu pt. „Regionalne Centrum Bezpieczeństwa Cybernetycznego” w ramach programu CyberSecIdent – „Cyberbezpieczeństwo i e-Tożsamość”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Załączniku nr 3 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (Tabela nr 1 – Zadanie nr 1, Tabela nr 2 – Zadanie nr 2). Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – Załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia ma zostać dostarczony do: • PWr pod adres Wrocławskie Centrum Sieciowo Superkomputerowe Plac Grunwaldzki 9 50-377 Wrocław, pok. 101 w godzinach pracy Zamawiającego tj. w dni robocze pn. – pt. w godz. 7:30-15:30, • EMAG pod adres Instytut Technik Innowacyjnych EMAG, ul. Leopolda 31, 40-189 Katowice do Działu Centrum Usług Wspólnych Sekcja Obsługi Ekonomiczno-Technicznej, w godzinach pracy Zamawiającego tj. w dni robocze pn. – pt. w godz. 7:00-14:00 3. Klasyfikacja wg kodu CPV: 32422000-7 Elementy składowe sieci 48820000-2 Serwery 4. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia dla danego Zadania. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania oraz musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SIWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt oraz rozładuje go i wniesie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 6. Gwarancja na Sprzęt wynosi co najmniej 12 miesięcy dla Zadania nr 1 i co najmniej 24 miesiące dla Zadania nr 2 od daty podpisania odpowiednio przez Lidera i Partnera bez zastrzeżeń protokołu odbioru Sprzętu. W kryteriach oceny ofert Zamawiający będzie oceniał wydłużenie tego okresu. 7. Dostarczone urządzenia mają być fabrycznie nowe, niepowystawowe, wolne od wad prawnych i fizycznych i pochodzić bezpośrednio od producenta lub z oficjalnych i autoryzowanych przez producenta kanałów dystrybucji. 8. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na zweryfikowanie Oferty pod względem jej zgodności z treścią SIWZ tj. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą szczegółowego i jednoznacznego opisu przedmiotu zamówienia. Treść Oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia w Załączniku nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia zaoferowanych odpowiednio produktów, charakteryzując je poprzez odpowiednie wskazanie (wg postawionego przez Zamawiającego szczegółowego wymogu) producenta, nazwę, model, typ oferowanego sprzętu spełniającego wymagania Zamawiającego oraz wykazać, że oferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez dokładne opisanie parametrów lub funkcjonalności oferowanego sprzętu bądź potwierdzenie oferowanych funkcjonalności – zgodnie z wymaganiami. 9. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia innego niż przedmiot zamówienia/jego element gotowy dostępny na rynku, którego parametry i funkcjonalność Zamawiający jest w stanie potwierdzić za pomocą dowolnych ogólnodostępnych środków (np. foldery, katalogi, strony internetowe producenta), Wykonawca na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest przedstawić m.in. specyfikację techniczną poszczególnych „podzespołów”/elementów oferowanego przedmiotu zamówienia, katalogi, foldery producenta, które będą potwierdzać spełnienie wymagań Zamawiającego. 10. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Za część należy rozumieć Zadanie. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno Zadanie albo dwa Zadania. 11. Termin realizacji zamówienia wynosi: 14 dni roboczych od dnia złożenia u Wykonawcy dokumentu Zamówienia odpowiednio przez Lidera lub Partnera.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32422000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oferta musi składać się z: 1. oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ tj. Dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia 2. formularza ofertowego Wykonawcy – Załącznik Nr 1 do SIWZ; 3. opisu oferowanego przedmiotu zamówienia – specyfikację techniczną oferowanego urządzenia pozwalające stwierdzić zgodność z wymaganiami Zamawiającego przedstawionymi w Załączniku nr 3 do SIWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców – wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do SIWZ OPZ – wypełniona Tabela nr 1 lub 2 w zależności od Zadania, na które składana jest oferta; 4. wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z pkt 7 rozdziału XI SIWZ (jeżeli dotyczy); 5. pełnomocnictwo zgodnie z pkt 3 rozdziału XI SIWZ (jeżeli dotyczy). II. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach