Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Łysej Górze oraz Starostwa Powiatowego w Brzesku

Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32800 Brzesko, ul. Głowackiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2017-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzesku
    ul. Głowackiego 51
    32800 Brzesko, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Łysej Górze oraz Starostwa Powiatowego w Brzesku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Zakładu Aktywności zawodowej w Łysej Górze oraz Starostwa Powiatowego w Brzesku tj.: - laptop – 2 sztuki - komputer stacjonarny – 2 sztuka - monitor – 2 sztuki - urządzenie wielofunkcyjne – 1 sztuka - UPS – 2 sztuki - drukarka atramentowa – 1 sztuka 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 3. Oferowany model komputera musi posiadać: - certyfikat potwierdzający poprawną współpracę z zastosowanym systemem operacyjnym, - deklarację CE. 4. Wymagana wydajność procesorów oraz kart graficznych podawana jako wynik osiągany przez dany typ procesora, czy karty graficznej w teście „Performance Test”, opracowanym przez firmę PassMark® Software Pty Ltd. – do pobrania ze strony producenta: www.passmark.com/products/pt.htm . 5. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy był sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Oznacza to, że będzie sprzętem fabrycznie nowym i posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej. 6. Gwarancja obsługiwana przez Wykonawcę. - Wykonawca udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy dla urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki atramentowej, 24 miesiące dla laptopów i komputerów stacjonarnych oraz UPS, 36 miesięcy dla monitorów licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. Gwarancja Wykonawcy nie może być mniej korzystna niż gwarancja producenta. - Czas reakcji od momentu zgłoszenia do rozpoczęcia naprawy gwarancyjnej / odbioru sprzętu 2 dni robocze. - Możliwość zgłoszenia awarii poprzez telefon, mail, faks. - Jeżeli czas naprawy przekroczy 7 dni roboczych Wykonawca dostarczy sprzęt zastępczy umożliwiający wykonywanie dalszej pracy na stanowisku z którego sprzęt został zabrany do naprawy. - Wsparcie techniczne producenta: Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp . 9. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 10. Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazanie w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w powyższym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę, działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach