Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii-Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku – Białej

Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43300 Bielsko - Biała, ul. Wyzwolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 816 43 70 , fax. 33 816 44 01
  • Data zamieszczenia: 2017-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej
    ul. Wyzwolenia 18
    43300 Bielsko - Biała, woj. śląskie
    tel. 33 816 43 70, fax. 33 816 44 01
    REGON: 24286529600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bielsko.4bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii-Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku – Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii – Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w dostawę następujących urządzeń: 96 zestawów komputerowych w miejscu dostawy składających się z - komputera stacjonarnego wyposażonego w mysz i klawiaturę oraz monitor o przekątnej matrycy min 23.8 cala, wraz z oprogramowaniem operacyjnym Windows 10 PL Prof. I pakietem MsOffice PL w tym: a) 91 stacje robocze „standard” b) 5 stacji roboczych „premium” c) 100 monitorów d) 10 urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych obsługujących min format A4, e) 1 urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne obsługujące min format A3, f) 1 serwer w obudowie RACK z systemem operacyjnym MS Windows 2012R2 Standard wraz z dedykowanym urządzeniem UPS o mocy min 525W, g) zestaw akumulatorów do zasilacza UPS HT 20 AROS - 20kVA, s/n: LN07UP912260002; 32szt. 12V/26Ah ( o wymiarach 166x175x125 ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne niezbędne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Wypełniony formularz ofertowy – zał. nr 1 do siwz; 2. Wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 4 do siwz; 3. Wypełniony formularz asortymentowo – cenowy – zał. nr 5 do siwz 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 4 ppkt 4.2. siwz a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 5. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dotyczy Wykonawców, którzy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w rozdziale V pkt 1 ppkt 1.3. siwz polegają na zdolnościach innych podmiotów. 6. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowany sprzęt oznakowany jest znakiem CE i posiada ważną deklarację zgodności CE; 7. Oświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień przez Wykonawcę lub autoryzowany serwis do wykonywania czynności serwisowych w okresie udzielonej Zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady na okres równy okresowi udzielonej gwarancji. 8.Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, że w przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach