Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-545 Warszawa, ul. Falęcka 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8494466, 8495887, 6468299 , fax. 022 8494468
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy
    ul. Falęcka 10 10
    02-545 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8494466, 8495887, 6468299, fax. 022 8494468
    REGON: 00218532800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops_mokotow@o2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Kod CPV - Wspólny Słownik Zamówień - 30213000-5, 30232110-8, 48620000-0, 48820000-2 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 5. złożą w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego ofertę zgodną z wymaganiami SIWZ. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń dostarczonych w ofercie. Wymagane dokumenty zostały określone w rozdziale V niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2009 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda: 1. Wypełnienia i podpisania oświadczenia potwierdzającego spełnianie wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Wypełnienia i podpisania oświadczenia potwierdzającego spełnianie wymogów art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Wypełnienia i podpisania oświadczenia potwierdzającego spełnianie wymogów art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego w rozdziale IV pkt. 2 warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. wykazu wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (dokładna data) i odbiorców wraz z danymi adresowymi oraz załączenia do oferty dokumentów wystawionych przez Zamawiających potwierdzających należyte wykonanie zamówień w ramach dostaw sprzętu komputerowego - załącznik nr 3 do SIWZ. Wymagane jest wykazanie co najmniej 1 dostawy tożsamej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto. Przez dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia Zamawiający rozumie dostawy sprzętu komputerowego. Powyższe dokumenty należy złożyć zgodnie z przesłankami zawartymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. 2006 Nr 87, poz.605 ze zm.) w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. UWAGA: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie Zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: 1. Reprezentowanie konsorcjum/spółki w postępowaniu o udzielenie Zamówienia publicznego; 2. Zaciągnięcie w imieniu konsorcjum/spółki zobowiązań; 3. Złożenie oferty wspólnie; 4. Prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych rozdziale V. 3 składa: 1. Dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania przy zachowaniu terminów wystawienia wymaganych dla poszczególnych rodzajów dokumentów, o których mowa w pkt 1. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną do oferty należy dołączyć umowę regulującą współpracę przedsiębiorców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsmokotow.neostrada.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach