Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego dla Ministerstwa Infrastruktury.

Ministerstwo Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4/6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6301649 , fax. 022 6301649
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Infrastruktury
    ul. Chałubińskiego 4/6 4/6
    00-928 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6301649, fax. 022 6301649
    REGON: 00012464700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mi.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego dla Ministerstwa Infrastruktury.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym przetargiem jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracowników Ministerstwa Infrastruktury (50 sztuk zestawów komputerowych i 4 sztuki notebooków). W zakres postępowania wchodzi dostawa sprzętu komputerowego dla pracowników Ministerstwa Infrastruktury w Warszawie zaangażowanych w zadania Instytucji Pośredniczącej I stopnia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (30 sztuk zestawów komputerowych i 4 sztuki notebooków), realizowana w ramach pomocy technicznej POIiŚ. Przedmiot zamówienia obejmuje rodzajowo: komputery klasy PC oraz komputery przenośne. Szczegółowy opis wymagań technicznych odnoszących się do zamawianego sprzętu komputerowego oraz jego ilość określa Załącznik nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis wymagań technicznych). Dostawa sprzętu oraz jego serwisowanie w okresie gwarancji będą realizowane w sposób określony w Załączniku nr 3 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5000,00 zł 1.Wadium może być wniesione w następujących formach, według wyboru Wykonawcy: a)pieniądzu, wpłaconym przelewem na konto Ministerstwa Infrastruktury SWIFT: NBP PLL PW NBP o/o Warszawa Pl. Powstańców Warszawy 4 00-950 Warszawa NPB o/o Warszawa, nr 79 1010 1010 0056 0113 9120 0000. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: Wadium - ....[numer postępowania]....... - w przetargu nieograniczonym na dostawę sprzętu komputerowego dla Ministerstwa Infrastruktury. 3. Termin wniesienia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. 4.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Jako termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. 6. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Dowód wniesienia wadium może zostać dołączony w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę kopii. 7. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony z Postępowania. 10. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą; b) zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego; c) Zamawiający unieważni Postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 11. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z Postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 12. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z Postępowania wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 14. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, utraci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. c) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 15. Wycofanie oferty przed upływem terminu do składania ofert nie powoduje utraty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W Postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum dwa zamówienia o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto każde, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie występujących w Postępowaniu warunki określone w pkt 2 - 3 może spełniać łącznie grupa Wykonawców wspólnie występujących w Postępowaniu. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty złożonej w przedmiotowym Postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w Postępowaniu oraz potwierdzające, że oferowane dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia Postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ). Do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy podać: przedmiot zamówienia, wartość zamówienia, daty wykonania i odbiorców. Ponadto do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy załączyć dokument potwierdzający, że zamówienia te zostały wykonane należycie; Wykaz powinien potwierdzić spełnienie warunku opisanego w rozdziale V pkt 2 SIWZ. 5) odnośnie wchodzących w skład zestawów komputerów klasy PC i Monitorów LCD oraz odnośnie komputerów przenośnych (notebooków) - wydruk ze strony internetowej www.eu-energystar.org oraz adres do odpowiedniego miejsca na stronie internetowej, potwierdzający, że zaoferowany sprzęt pozytywnie przeszedł wymagane testy i posiada oznaczenie ENERGY STAR lub oświadczenie producenta oferowanego przedmiotu zamówienia, że urządzenia pozytywnie przeszły wymagane testy i posiadają oznaczenie ENERGY STAR dla normy obowiązującej w dniu ogłoszenia postępowania. W przypadku, gdy oferowany sprzęt nie jest oznaczony logo ENERGY STAR, należy wykazać, że przeszedł on równoważne testy energetyczne i potwierdzić to stosownym świadectwem; 6) dokument wystawiony przez akredytowaną jednostkę certyfikującą poświadczający, że głośność jednostki centralnej komputerów klasy PC, mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE), wynosi maksymalnie 23 dB; 7) dokument wystawiony przez akredytowaną jednostkę certyfikującą poświadczający, że głośność jednostki centralnej komputerów przenośne (notebooki) mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE), wynosi maksymalnie 22 dB; 8) odnośnie wchodzących w skład zestawów komputerów klasy PC i Monitorów LCD oraz odnośnie komputerów przenośnych (notebooków) - Deklaracja zgodności CE; 9) w przypadku zaoferowania Systemu Operacyjnego firmy Microsoft - certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym XP Professional lub Vista (załączyć do oferty wydruk ze strony Microsoft WHCL); 10) certyfikat ISO 9001:2000 dla Wykonawcy (jeżeli sam będzie wykonywał serwis gwarancyjny) lub firmy serwisującej (podwykonawca w zakresie serwisu gwarancyjnego) oraz autoryzacja producenta komputera w zakresie świadczenia usług serwisowych. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2) i 3), składa odpowiednie dokumenty wskazane w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Wykonawca może zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1 ppkt 6, 7, 8 i 10 złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca może zamiast dokumentu wskazanego w pkt 1 ppkt 10 złożyć inne dokumenty potwierdzające stosowanie równoważnych środków zapewnienia jakości. 3. Dokumenty załączone do oferty, z wyłączeniem pełnomocnictwa, muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty, chyba że co innego wynika z treści pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii lub sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. 5.Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. 7. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w Postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 8.Wykonawcy mogą wspólnie brać udział w Postępowaniu. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie biorących udział w Postępowaniu, wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w pkt.1 ppkt 2 - 3 dotyczy każdego z Wykonawców. Pozostałe dokumenty Wykonawcy mogą złożyć odrębnie lub wspólnie. Dokumenty te będą rozpatrywane łącznie. Zamawiający dopuszcza, aby oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w Postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ) zostało złożone przez pełnomocnika w imieniu Wykonawców wspólnie występujących w postępowaniu. Nie dopuszcza się uczestniczenia danego Wykonawcy w więcej niż jednej grupie wspólnie biorących udział w postępowaniu Wykonawców. Niedopuszczalnym również jest złożenie przez jednego Wykonawcę równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy wspólnie występujących w postępowaniu Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mi.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach