Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 41100 Siemianowice Śląskie, ul. Szkolna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 765 62 00 , fax. 032 765 62 19
  • Data zamieszczenia: 2016-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Szkolna 17
    41100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 765 62 00, fax. 032 765 62 19
    REGON: 344749200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Zadanie1 Przedmiotem części 1 będzie: Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich w asortymencie: 1)   klaster wysokiej dostępności (High Availability – HA) – stanowiący doposażenie serwerowni, 2)        switch typ 1 – 2 sztuki. Część 2: Zadanie 2 Przedmiotem części 2 będzie: Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich w asortymencie: 1. komputer stacjonarny – 7 sztuk, 2. notebook typ 1 – 3 sztuki, 3. notebook typ 2 – 6 sztuk, 4. drukarka typ 1 – 7 sztuk, 5. urządzenie wielofunkcyjne – 2 sztuki, 6. oprogramowanie biurowe – 10 sztuk, 7. dysk zewnętrzny typ 1 – 4 sztuki, 8. dysk zewnętrzny typ 2 – 1 sztuka, 9. projektor – 1 sztuka, 10. switch typ 2 – 10 sztuk, 11. skaner – 2 sztuki, 12. drukarka typ 2 – 1 sztuka. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub dwie wybrane części (także na całość zamówienia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący wykaz minimalnych wymagań sprzętu w odniesieniu do Części 1 zamówienia został zawarty w: Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Dodatek nr 5 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący wykaz minimalnych wymagań sprzętu w odniesieniu do Części 2 zamówienia został zawarty w: Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Dodatek nr 6 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 7 do SIWZ). Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. Na przedmiot zamówienia wybrany Wykonawca w odniesieniu do Części 1 i Części 2 zamówienia udzieli Zamawiającemu gwarancji producenta świadczonej na miejscu u klienta na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia. Zakup sprzętu notebook typ 2 (6 sztuk) realizowany jest w ramach projektu „Rodzinna integracja” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (IX. Włączenie społeczne dla działania: 9.2. Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla poddziałania: 9.2.5. Rozwój usług społecznych – konkurs)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach