Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu Marii-Curie Sklodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/07-09/NA)

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5375965 , fax. 081 5375965
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
    Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 5
    20-031 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5375965, fax. 081 5375965
    REGON: 00000135300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu Marii-Curie Sklodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/07-09/NA)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 - Dostawa i instalacja JEDNOSTEK CENTRALNYCH KOMPUTERA dla jednostki nr 538 UMCS w Lublinie Część 2 - Dostawa i instalacja ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH dla jednostek nr 627 UMCS w Lublinie Część 3 - Dostawa i instalacja SERWERA dla jednostki nr 692 UMCS w Lublinie Część 4 - Dostawa i instalacja ZESTAWU KOMPUTEROWEGO dla jednostki nr 936 UMCS w Lublinie Część 5 - Dostawa i instalacja JEDNOSTKI CENTRALNEJ dla jednostki nr 1075 UMCS w Lublinie Część 6 - Dostawa i instalacja ZESTAWU KOMPUTEROWEGO dla jednostki nr 1087 UMCS w Lublinie Część 7 - Dostawa i instalacja ZESTAWU KOMPUTEROWEGO Z MONITOREM dla jednostki nr 1096 UMCS w Lublinie Część 8 - Dostawa i instalacja ZESTAWU KOMPUTEROWEGO Z MONITOREM dla jednostki nr 1167 UMCS w Lublinie Część 9 - Dostawa i instalacja ZESTAWU KOMPUTEROWEGO dla jednostki nr 1245 UMCS w Lublinie Część 10 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKA dla jednostki nr 658 UMCS w Lublinie Część 11 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKA dla jednostki nr 983 UMCS w Lublinie Część 12 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKA dla jednostki nr 1023 UMCS w Lublinie Część 13 - Dostawa i instalacja 3 sztuk NOTEBOOKA dla jednostki nr 1106 UMCS w Lublinie Część 14 - Dostawa i instalacja 2 sztuk NOTEBOOKA dla jednostki nr 1269 UMCS w Lublinie Część 15 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKA dla jednostki nr 1271 UMCS w Lublinie Część 16 - Dostawa i instalacja LAPTOPA dla jednostki nr 1404 UMCS w Lublinie Część 17 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKA dla jednostki nr 1427A UMCS w Lublinie Część 18 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKA i DRUKARKI dla jednostki nr 097 UMCS w Lublinie Część 19 - Dostawa i instalacja SKANERA dla jednostki nr 806 UMCS w Lublinie Część 20 - Dostawa i instalacja SKANERA dla jednostki nr 958 UMCS w Lublinie Część 21 - Dostawa i instalacja SKANERÓW dla jednostki nr 968 UMCS w Lublinie Część 22 - Dostawa i instalacja SKANERA dla jednostki nr1051 UMCS w Lublinie Część 23 - Dostawa i instalacja SKANERA dla jednostki nr 1229 UMCS w Lublinie Część 24 - Dostawa i instalacja SKANERA dla jednostki nr 1349 UMCS w Lublinie Część 25 - Dostawa i instalacja SKANERA dla jednostki nr 1367 UMCS w Lublinie Część 26 - Dostawa i instalacja SKANERA dla jednostki nr 049 UMCS w Lublinie Część 27 - Dostawa i instalacja SKANERÓW dla jednostki nr 103 UMCS w Lublinie Część 28 - Dostawa i instalacja MONITORA LCD dla jednostki nr 1452 UMCS w Lublinie Część 29 - Dostawa i instalacja DRUKARKI dla jednostki nr 869 UMCS w Lublinie Część 30 - Dostawa i instalacja DRUKARKI dla jednostki nr 1103 UMCS w Lublinie Część 31 - Dostawa i instalacja DRUKARKI dla jednostki nr 1118 UMCS w Lublinie Część 32 - Dostawa i instalacja DRUKARKI dla jednostki nr 1228 UMCS w Lublinie Część 33 - Dostawa i instalacja DRUKARKI dla jednostki nr 1256 UMCS w Lublinie Część 34 - Dostawa i instalacja DRUKARKI dla jednostki nr 1309 UMCS w Lublinie Część 35 - Dostawa i instalacja DRUKARKI IGŁOWEJ dla jednostki nr 1434 UMCS w Lublinie Część 36 - Dostawa i instalacja DRUKARKI dla jednostki nr 053 UMCS w Lublinie Część 37 - Dostawa i instalacja DRUKAREK dla jednostki nr 058 UMCS w Lublinie Część 38 - Dostawa i instalacja DRUKARKI dla jednostki nr 265 UMCS w Lublinie Część 39 - Dostawa i instalacja DRUKARKI dla jednostki nr 145 UMCS w Lublinie Część 40 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKA dla jednostki nr 004 UMCS w Lublinie Część 41 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKA dla jednostki nr 006 UMCS w Lublinie Część 42 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKA dla jednostki nr 033 UMCS w Lublinie Część 43 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKÓW dla jednostki nr 048 UMCS w Lublinie Część 44 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKÓW dla jednostki nr 140 UMCS w Lublinie Część 45 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKA dla jednostki nr 199 UMCS w Lublinie Część 46 - Dostawa i instalacja NETBOOKÓW dla jednostki nr 234 UMCS w Lublinie Część 47 - Dostawa i instalacja ZESTAWU KOMPUTEROWEGO dla jednostki nr 249 UMCS w Lublinie Część 48 - Dostawa i instalacja ZESTAWU KOMPUTEROWEGO dla jednostki nr 522 UMCS w Lublinie Część 49 - Dostawa i instalacja ZESTAWU KOMPUTEROWEGO dla jednostki nr 273 UMCS w Lublinie Część 50 - Dostawa i instalacja DRUKARKI dla jednostki nr 1394 UMCS w Lublinie Część 51 - Dostawa i instalacja SKANERÓW dla jednostki nr 294 UMCS w Lublinie Część 52 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKA dla jednostki nr 280 UMCS w Lublinie Część 53 - Dostawa i instalacja DRUKARKI dla jednostki nr 1450 UMCS w Lublinie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, każdy jego uczestnik musi spełniać warunki określone w punkcie 1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o: a. spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, b. nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. -3-, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. -3-. 4) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt 6 punkt 1, 2, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: - Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. - Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5) Opis oferowanego towaru złożony w postaci umożliwiającej porównanie go z wymaganiami SIWZ określonymi w Załączniku nr 1. 6a. Podwykonawcy: W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.umcs.lublin.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach