Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 35-036 Rzeszów, ul. Dąbrowskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 582 192 , fax. 178 582 193
- Data zamieszczenia: 2020-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Dąbrowskiego 30
35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 582 192, fax. 178 582 193
REGON: 69031697000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Policji województwa podkarpackiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Policji województwa podkarpackiego: komputer PC: 89 szt., monitor:89 szt., drukarka laserowa sieciowa monochromatyczna: 67 szt., urządzenie wielofunkcyjne kolorowe: 1 szt., oprogramowanie biurowe: 24 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji – zwiększenie ilości zakupywanego sprzętu maksymalnie o następujące ilości: komputer PC:24 szt., monitor: 24 szt., drukarka laserowa sieciowa monochromatyczna: 45 szt., urządzenie wielofunkcyjne kolorowe: 1szt., oprogramowanie biurowe: 6 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zgodnie z art. 22 a ustawy Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wraz z formularzem oferty należy złożyć: 1) oświadczenia wymagane postanowieniami § 7 ust. 1 SIWZ, 2) dokumenty wymagane § 3 ust. 4 specyfikacji, 3) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – zobowiązanie, o którym mowa w § 8 ust. 2 SIWZ – wg Załącznika nr 6 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz.352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 23 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp wg wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zgodnie z art. 23 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1) i 2) ustawy Pzp. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w § 7 ust. 1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w § 7 SIWZ, przy czym: 1) dokument, o którym mowa w § 7 ust. 4 pkt 1) SIWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/wykazują spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w § 5 ust. 1 SIWZ, 2) dokument, o którym mowa w § 7 ust. 4 pkt 2) SIWZ składa każdy z nich.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim
Dodano: 2023-06-09 - Dostawa do Dyspozytorni Medycznej w Wydziale Ratownictwa Medycznego i Powiadamiania Ratunkowego Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie sprzętu komputerowego
Dodano: 2022-12-05 - Zakup i dostawa 61 laptopów, 8 komputerów stacjonarnych, 2 tabletów w ramach programu „Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2022-09-19 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina – „Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT -EU”
Dodano: 2022-09-01 - Dostawa, montaż i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz ekranu dla Gminy Czudec na potrzeby realizacji projektu. grantowego „Cyfrowa Gmina”.
Dodano: 2022-07-21 - Wyposażenie pomieszczeń Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza) w sprzęt komputerowy
Dodano: 2021-04-07 - zakupy sprzętu komputerowego w ramach zadania „Rozwój infrastruktury - zakupy związane z rozwojem serwerowni, pracowni digitalizacyjnej- sprzęt i oprogramowanie, prace budowlane związane z adaptacją pomieszczeń”
Dodano: 2021-03-25 - Wyposażenie pomieszczeń Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza) w sprzęt komputerowy
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa sprzętu komputerowego do Starostwa Powiatowego w Jaśle.
Dodano: 2020-12-10 - Dostawa sprzętu komputerowego dla PRz.
Dodano: 2020-11-27