Przetargi.pl
„DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA GRODZKIEGO URZĘDU PRACY W KRAKOWIE“

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-752 Kraków, Wąwozowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 686 82 17 , fax. 12 645 12 70
  • Data zamieszczenia: 2020-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
    Wąwozowa 34
    31-752 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 686 82 17, fax. 12 645 12 70
    REGON: 35155435300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA GRODZKIEGO URZĘDU PRACY W KRAKOWIE“
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA GRODZKIEGO URZĘDU PRACY W KRAKOWIE Zamówienie składa się z trzech części: • część 1 zamówienia – Zestawy komputerowe mini PC z monitorami i oprogramowaniem – 20 sztuk. • część 2 zamówienia – Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne – 31 sztuk. • część 3 zamówienia – Monitory dotykowe z komputerami i drukarkami termicznymi – 6 sztuk. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 opis minimalnych parametrów technicznych i wyposażenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. 1) Formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego (załącznik nr 5A; dla 1 części zamówienia, nr 5B: dla 2 części zamówienia, nr 5C: dla 3 części zamówienia do SIWZ) wraz z załącznikami, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. załącznik nr 1 do SIWZ opis minimalnych parametrów technicznych i wyposażenia oraz wydruk lub „zrzut ekranu” ze strony internetowej https://results.bapco.com/results/benchmark/SYSmark_2018 dołączony do oferty (zrzut ekranu dotyczy wyłącznie część 1 zamówienia). Obowiązki w zakresie przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO – załącznik nr 8 do specyfikacji, w/w oświadczenie należy składać odpowiednio do sposobu składania „Formularza oferty“ 2) Pełnomocnictwo umocowujące do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. B. Oprócz dokumentu, o którym mowa w sekcji III.3) ogłoszenia powyżej, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć w ofercie zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy. Zobowiązanie musi być złożone na piśmie w oryginale. Treść zobowiązania podmiotu powinna określać w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. C. W terminie trzech dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 P.z.p, Wykonawca zobowiązany jest złożyć, bez dodatkowego wezwania: oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może wraz ze złożeniem oświadczenia przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty. W przypadku Wykonawców, którzy nie należą do żadnej grupy kapitałowej co oznacza brak powiązań zarówno kapitałowych jak i osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz.369). Zamawiający dopuszcza złożenie ww. oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji podmiotowej Wykonawcy, zobowiązany jest on niezwłocznie poinformować o tym Zamawiającego. D. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum, spółki cywilne) są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W takiej sytuacji – oprócz dokumentów wymienionych w sekcji III.3, III.5. i III.7. ogłoszenia - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 1) warunki dotyczące zdolności technicznych lub zawodowych, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, muszą posiadać łącznie. 2) każdy z osobna dotyczące ich dokumenty wskazane w sekcji III.3 ogłoszenia – oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w sekcji III.7.pkt C ogłoszenia. 3) dokument wskazany w sekcji III.5. ogłoszenia składają ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument. 4) dokumenty wskazane w sekcji III.7. pkt A.2., w sekcji III.7.pkt B ogłoszenia – jeżeli dotyczy. 5) dokument, o którym mowa w sekcji III.7.pkt A.1. ogłoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach