Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, Waszyngtona
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 784 100, , fax. 343784200
- Data zamieszczenia: 2019-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
Waszyngtona 4/8
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 343 784 100, , fax. 343784200
REGON: 14940000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Działu Infrastruktury Informatycznej Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Działu Infrastruktury Informatycznej Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: Zadanie 1: Dysk twardy (1 szt.) Zadanie 2: Karta SD (1 szt.) Zadanie 3: Router (1 szt.) Zadanie 4: Zasilacz (1 szt.) Zadanie 5: Pamięć RAM , (Pamięć RAM 4 GB – 2 szt., Pamięć RAM 16 GB- 4 szt., Pamięć RAM 32 GB – 4 szt.) Zadanie 6: Karta sieciowa (4 szt.) Zadanie 7: Przełącznik KVM i KMM (Przełącznik KVM - 1 szt., Przełącznik KMM – 1 szt.) Zadanie 8: Switch (2 szt.) Zadanie 9: Switch (3 szt.) Zadanie 10: Switch (1 szt.) 3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie/zadania 4. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. 5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. W zakresie zadania nr 5, 6 i 7 Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania urządzenia używanego. 6. Wymagany minimalny okres gwarancji: W zakresie zadania nr 1 i 2, 8, 9 i 10 : 60 miesięcy W zakresie zadania nr 3: 36 miesięcy W zakresie zadania nr 4: 24 miesiące W zakresie zadania nr 5, 6 i 7: 12 miesięcy 7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń. 8. Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy. 9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy –załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32582000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo (jeżeli ofertę składa pełnomocnik)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną