Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego dla CRiS

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3497277 , fax. 41 3497278
  • Data zamieszczenia: 2015-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
    ul. Żeromskiego 5 5
    25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3497277, fax. 41 3497278
    REGON: 00000140700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego dla CRiS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie sprzętu komputerowego do nowobudowanego obiektu Centrum Rehabilitacji i Sportu, CRiS w Kielcach przy ul. Świętokrzyskiej, w tym jego wniesienie, ustawienie, instalacja, konfiguracja i uruchomienie w tym m.in. 1.Zestaw komputerowy 21,5 w ilości - 12 szt.2. Zestaw komputerowy 23,8 w ilości - 4 szt, 3.Laptop 17,3 w ilości 3 szt.4.Laptop 15,6 w ilości -6 szt. 5.Ultrabook w ilości - 1 szt. 6.Skaner w ilości 3 szt. 7. UPS w ilości - 10 szt. 8.Projektor przenośny w ilości - 2 szt. 9.Projektor MINI w ilości - 2 szt. 10. Projektor interaktywny w ilości 4 szt. 11.Wizualizer w ilości - 1 szt.12. Dysk przenośny w ilości - 10 szt.13. Urządzenie wielofunkcyjne w ilości - 3 szt.14. Drukarka laserowa w ilości - 6 szt. 15. Kserokopiarka kolorowa w ilości 1 szt. 16. Niszczarka w ilości - 8 szt. 17. Statyw mobilny i tablica pod rzutnik w ilości - 2 szt.18. Oprogramowanie biurowe w ilości - 26 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i wymagań zamawiającego zawiera załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia. 1.oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieregenerowany,bez śladów użytkowania, aktualnie produkowany na rynku, 2.przedmiot zamówienia musi posiadać kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszelkie inne niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie w tym licencje, oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy typu przyłącza, kable, itp niezbędne do uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, 3.wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej. 4.Odpowiedzialność za dostarczony sprzęt spoczywa wyłącznie na Wykonawcy do dnia jego ostatecznego odbioru potwierdzonego podpisanym obustronnie Wykonawca, Zamawiający, bezusterkowym protokołem odbioru stanowiącym załącznik do umowy tj Zamawiający nie odpowiada za sprzęt dostarczony przez przewoźnika, kuriera, mimo podpisania dowodu, dokumentu dostawy. Wymagania ogólne dotyczące gwarancji i serwisu 1.Minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem oraz okres rękojmi min 36 mcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu, o którym mowa w projekcie umowy, dla całego zamówienia z wyjątkiem laptopów , pozycja nr 3, oraz projektora mini, pozycja 9, gdzie zamawiający wskazał okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy sprzętu. 2.W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia bezpłatnego przeglądu technicznego dostarczonego sprzętu ,minimum 2 razy w roku w terminach uzgodnionych przez strony. Przegląd musi uwzględniać wymianę materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta ,materiały należy uwzględnić w cenie oferty. 3.Gwarancja obejmuje wszystkie części montowane w urządzeniach,sprzęcie w tym te, które zużywają się w czasie normalnej eksploatacji. 4.Na 1 miesiąc przed upływem terminu gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia pełnego, bezpłatnego przeglądu całego dostarczonego sprzętu. 5.Czas reakcji serwisu tj fizyczne stawienie się serwisanta w miejscu zainstalowania sprzętu i podjęcie czynności zmierzających do naprawy sprzętu, max w ciągu 72 godzin, pełne godziny, licząc od momentu zgłoszenia awarii. 6.W przypadku max 3 napraw gwarancyjnych tego samego urządzenia, sprzętu ,modułu,podzespołu, Wykonawca będzie zobowiązany dokonać jego wymiany na nowy, w pełni sprawny. 7.Koszty dojazdu serwisu do i z miejsca użytkowania sprzętu lub przewóz uszkodzonego przedmiotu zamówienia do i po naprawie nie obciążają Zamawiającego w okresie gwarancyjnym. Transport uszkodzonego sprzętu, zapewnia Wykonawca. 8.Gwarancja zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, staje się automatycznie postanowieniem umowy i nie może ulec zmianie oraz będzie liczona od daty podpisania protokołu odbioru,przeszkolenia przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych, 00/100). Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Raiffeisen Bank Polska Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. Na dowodzie przelewu należy wpisać Wadium- Znak sprawy DP/2310/ 2 /15 Komputery dla CRiS 1.Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas reakcji serwisu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach