Archiwum Główne Akt Dawnych ogłasza przetarg
- Adres: 00-263 Warszawa, Długa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 831-54-91 do 93 w 471, , fax. 228 311 608
- Data zamieszczenia: 2019-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Archiwum Główne Akt Dawnych
Długa 7
00-263 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 831-54-91 do 93 w 471, , fax. 228 311 608
REGON: 10110000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.agad.bip.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Archiwum Głównego Akt Dawnych w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego jak poniżej: CZĘŚĆ 1: 1)23 szt. - komputer stacjonarny (+ klawiatura, mysz USB z rolką w kpl.) 2)23 szt. - monitor komputerowy 3) 3 szt. - komputer stacjonarny typy All-in-One (+ klawiatura, mysz optyczna USB rolką w kpl.) CZĘŚĆ 2: 1)1 szt. – serwer plików NAS (dysk sieciowy), 2)6 szt. - dyski twarde do urządzenia NAS - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30231300-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium dla Części I zamówienia w wysokości 2 400,00 zł. (słownie złotych: dwa tysiące czterysta i 00/100). Dla Części II zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2.Wadium wykonawca może wnieść dowolnie w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawcy zobowiązani są wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w NBP O/Okręgowy w Warszawie Nr: 1010 1010 0008 9513 9120 1000, z adnotacją: Wadium- DAG.26.88.2019. 4. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga od wykonawcy w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. 6. Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia: 1)winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy; 2)w przypadku wnoszenia przez konsorcjum wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum. 3)wskazywać, że właściwym do rozstrzygania sporów będzie sąd właściwy ze względu na siedzibę Zamawiającego. 7. Zamawiający prosi aby dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia nie był trwale spięty/zszyty/ z ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy powinni posiadać wpis do KRS lub CEIDG.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku: a)powoływania się na zasoby innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby) i braku wobec nich podstaw do wykluczenia zgodnie dyspozycją art. 25a ust. 3 pkt 2 Ustawy zamieszcza w OŚWIADCZENIU informacje o tym/tych podmiotach, b)wykonawców, którzy wspólne ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie składa wypełniony i podpisany OŚWIADCZENIE na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku wobec nich podstaw do wykluczenia, c)gdy wykonawca zadeklaruje powierzenie części zamówienia podwykonawcy/om, zgodnie dyspozycją art. 25a ust. 5 pkt 2 Ustawy, wykonawca zamieszcza w OŚWIADCZENIU informacje o tym/tych podwykonawcach na potwierdzenie braku wobec niego podstaw do wykluczenia. 2. „Zestawienie ofertowe kosztów dostawy przedmiotu zamówienia” w oryginale wg wzoru załączonego przez Zamawiającego. 3. Jeżeli wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu polegając na zdolności zawodowej (wiedzy doświadczeniu), osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów zobowiązany jest załączyć pisemne oświadczenie/a i dokumenty tych podmiotów, w pełnym zakresie wskazanym w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zwanego dalej Rozporządzeniem, z których będzie jednoznacznie wynikało że podmioty te w okresie świadczenia dostaw będących przedmiotem zamówienia: zamieszcza w OŚWIADCZENIU informacje o tym/tych podwykonawcach na potwierdzenie braku wobec niego podstaw do wykluczenia oraz, że: 1) będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, jako podwykonawcy, 2) na jaki okres i jaki zakres przedmiotu zamówienia zostanie powierzony podwykonawcy, 3) w jakim zakresie udostępnią mu osoby zdolne do realizacji przedmiotu zamówienia, oraz wskażą formę, okres i zakres udostępnienia osób. 4.W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu (dotyczy formy konsorcjum lub spółki cywilnej) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. 5. Pisemne uzasadnienie w przypadku zastrzeżenia informacji, jako tajemnica przedsiębiorstwa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa 120 monitorów dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych
Dodano: 2024-02-15 - Dostawa monitorów
Dodano: 2023-08-09 - Dostawa sprzętów IT
Dodano: 2023-04-30 - Dostawa monitorów i komputerów przenośnych notebook
Dodano: 2022-12-15 - Dostawa monitorów i komputerów przenośnych notebook
Dodano: 2022-10-11 - Dostawa monitora
Dodano: 2021-06-21 - Zakup sprzętu w postaci 11 monitorów komputerowych.
Dodano: 2021-01-29 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę monitorów i drukarek.
Dodano: 2020-11-03 - Zakup i dostawa monitorów komputerowych
Dodano: 2020-10-30 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Pracy m.st. Warszawy z podziałem na części.
Dodano: 2020-10-27