Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego , biurowego i multimedialnego do kompleksu 6 pracowni zawodowych Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie

Powiatowy Zespół Szkół Nr 4 im. J. Wejhera w Wejherowie ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, Sobieskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 722 415, , fax. 586 722 095
  • Data zamieszczenia: 2018-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Szkół Nr 4 im. J. Wejhera w Wejherowie
    Sobieskiego 344
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 586 722 415, , fax. 586 722 095
    REGON: 19891800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzs4.wejher.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego , biurowego i multimedialnego do kompleksu 6 pracowni zawodowych Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego , biurowego i multimedialnego do kompleksu 6 pracowni zawodowych Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie w ramach projektu 4.1 Projekt 4.1 RPO WP 2014-2020 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych: Zintegrowany rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Wejherowskim poprzez rozbudowę i doposażenie infrastruktury publicznych ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w ramach przedsięwzięcia strategicznego – Kształtowanie sieci ponadgimnazjalnych szkół zawodowych uwzględniającej potrzeby subregionalnych i regionalnego rynku pracy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, poszczególnych elementów każdej z części zamówienia znajduje się w załączniku nr 2a i 2a.1 ( cz.I) , 2b i 2b.1 ( cz.II) , 2c ( cz.III) i 2d ( cz.IV) do specyfikacji. 3. Dostarczone produkty w ramach przedmiotu zamówienia winny być fabrycznie nowe, wykonane zgodnie z wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, wolne od wad, odpowiadać normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych, posiadać aktualne aprobaty techniczne, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa oraz winny spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów i nie mogą być przedmiotem roszczeń osób trzecich. 4. Zamawiający wymaga, aby instrukcje obsługi i wszelkie opisy dostarczone były w języku polskim. 5. Minimalne parametry techniczne poszczególnych elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym - opisie przedmiotu zamówienia (złącznik nr 2a i 2a.1, 2b i 2b.1, 2c,2d do specyfikacji). 6. Wykonawca może dostarczyć produkty o lepszych parametrach technicznych. 7. Zamawiający wymaga aby zaproponowany system operacyjny był kompatybilny z tym, który aktualnie posiada Zamawiający ( jest to system WINDOWS) , z uwagi na fakt, że aktualnie w szkole Zamawiający posiada ponad setkę komputerów właśnie z takim oprogramowaniem, zależy więc Zamawiającemu na tym, aby zapewnić jak najlepszą kompatybilność z posiadanym sprzętem oraz jak najlepszą współpracę sieciową między wszystkimi komputerami w szkole. Ponadto, co najważniejsze, niektóre specjalistyczne urządzenia i pomoce dydaktyczne, które Zamawiający już zakupił lub zamierza zakupić w ramach wyposażenia pracowni zawodowych współpracują tylko i wyłącznie ze wskazanym systemem operacyjnym. 8. Zamawiając wymaga , aby w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca: a) w zakresie cz.I. zainstalował zamawiane oprogramowanie na wszystkich komputerach i laptopach przed ich dostawą; b) w zakresie cz.II zamawiane tablice multimedialne, projektory i monitor dotykowy dostarczył, zamontował we wskazanych miejscach w siedzibie Zamawiającego, zainstalował oprogramowanie, skonfigurował sprzęt oraz dokonał przeszkolenia pracowników Zamawiającego z obsługi tych urządzeń. 9. Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany przedłożyć odpowiedni dla każdej części formularz cenowy. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w formularzu cenowym następujące informacje: cenę jednostką netto, stawkę podatku VAT, wartość podatku, cenę jednostkową brutto i wartość brutto (iloczyn ilości i ceny jednostkowej brutto). 10. Formularz cenowy stanowi integralną część oferty, oświadczenie woli Wykonawcy co do oferowanych przez niego produktów, a tym samym jako treść nie może być uzupełniany w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 11. Uwaga!!! Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania „prawa opcji” w zakresie części II i III : a) w zakresie cz.II zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania „prawa opcji” i zwiększenia zamówienia w trakcie trwania umowy dodatkowo o maksymalnie 1 sztukę poz. 1,2, i 3 formularza cenowego , a mianowicie: tablicy multimedialnej, projektora i uchwytu do projektora. b) w zakresie cz.III zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania „prawa opcji” i zwiększenia zamówienia w trakcie trwania umowy dodatkowo o maksymalnie 2 szt. poz. 1 formularza cenowego , a mianowicie urządzenia wielofunkcyjnego; 12. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zamówienie opcjonalne na warunkach wynikających z zawartej umowy i w cenie określonej w formularzu cenowym. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego w przypadku gdy zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. 13. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczone produkty na okres co najmniej 24 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji będzie zależał od deklaracji wykonawcy w ofercie. Okres gwarancji będzie podlegał ocenie przez zamawiającego w ramach kryteriów oceny ofert określonych w pkt. 20.2 specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest udzielić takiej samej gwarancji na wszystkie dostarczone produkty w danej części. 14. Oferta wykonawcy, który zaproponuje krótszy termin gwarancji niż ten określony w pkt. 4.14 specyfikacji zostanie odrzucona, ponieważ treść oferty nie będzie odpowiadała treści specyfikacji. 15. Zamawiający, w czasie trwania gwarancji wymaga, jeśli to konieczne przyjazdu serwisu w ciągu najpóźniej 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii urządzenia, lub odebrania urządzenia posiadającego usterkę z siedziby Zamawiającego do serwisu przez kuriera lub przedstawiciela Wykonawcy również w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia awarii . 16. Wszelkie koszty związane z przyjazdem serwisu, jak również z wysyłką urządzeń do punktów serwisowych w czasie trwania gwarancji leżą po stronie Wykonawcy. 17. Koszt dostawy i rozładunku towaru oraz czynności określonych w pkt. 16 leżą po stronie Wykonawcy. 18. Jeżeli wykonawca na sprzęt komputerowy lub/ i monitor interaktywny, zgodnie z art. 83 ust.1 pkt. 26 ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004 r. (Dz.U. z 2004 r. Nr 54, poz. 535 z późń. zmian.) w sprawie wykorzystania sprzętu komputerowego, do którego stosuje się stawkę podatku od towarów i usług w wysokości 0% oraz warunków jej stosowania, zaoferuje cenę netto = brutto (zaoferuje produkty z zerową stawką podatku VAT), wówczas taką informację musi zaznaczyć w pkt 2 formularza ofertowego. 19. W sytuacji, o której mowa w pkt. 18 , w przypadku wyboru oferty tego Wykonawcy Zamawiający będzie zobligowany po wyborze najkorzystniejszej oferty , a przed podpisaniem umowy do przesłania Wykonawcy wypełnionego załącznika nr 6 do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt. 18.7 specyfikacji, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (załącznik nr 4 do specyfikacji). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach