Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-48 36 20 283, 36 20 284 , fax. 0-48 36 20 282
- Data zamieszczenia: 2009-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
ul. Jana Kilińskiego 30 30
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 0-48 36 20 283, 36 20 284, fax. 0-48 36 20 282
REGON: 67022345100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.radom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz tablic interaktywnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz tablic interaktywnych w ramach projektów Wiedza szansą na lepszy start - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów radomskich liceów ogólnokształcących w latach 2009-2012, Wiedza to podstawa - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów radomskich podstawówek w latach 2009-2012, Grunt to dobry zawód - zawód na dobrym gruncie - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów radomskich szkół zawodowych w latach 2009-2011, Zostań fachowcem - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów radomskich szkół zawodowych w latach 2009-2011. Zamówienie podzielone jest na dziesięć części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia - poniżej 206.000 EUR - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: Dla części I zamówienia: 2.000,- PLN (słownie: dwa tysiące złotych). Dla części IX zamówienia: 600,- PLN (słownie: sześćset złotych). Dla części II, III, IV, V, VI, VII, VIII i X wadium nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). a) W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu Zamawiający wymaga przedłożenia zaświadczeń o nie zaleganiu Wykonawcy z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie XI SIWZ metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia w/w warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku gdy realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się przy udziale udostępnionych wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Inne dokumenty składane wraz z wypełnionym formularzem oferty: 1. Deklaracja Zgodności CE (wymagane dokumenty w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski) - dotyczy części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX przedmiotu zamówienia. 2. Potwierdzenie zgodności komputera z systemem operacyjnym MS Windows Vista poprzez wydruk z internetowego katalogu firmy Microsoft http://winqual.microsoft.com/HCL/ProductList.aspx?m=x&cid=200&g=s - dotyczy części I i II przedmiotu zamówienia 3. Potwierdzenie wpłaty wadium (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) lub w przypadku wadium wnoszonego w formie bezgotówkowej - dokument wystawiony na rzecz zamawiającego (w formie oryginału). 4. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 5. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie), o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.radom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz aparatów cyfrowych na potrzeby realizacji projektu Finansowanie zaplecza technicznego i szkoleniowego dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej - instytucji o charakterze specjalistycznym zaangażowanej w realizację Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa w 2016 r. w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020 - w podziale na dwa zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa laptopów w ilości 2 sztuk (nr ref. sprawy: ZP/15/16)
Dodano: 2016-07-27 - Zakup zautomatyzowanych systemów do przechowywania i udostępniania zbiorów w ramach modernizacji przestrzeni bibliotecznej w SGSP w Warszawie.
Dodano: 2016-07-26 - dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb realizacji projektu pt. Dziecko w wieku przedszkolnym - aktywny partner w edukacji, komunikacji oraz zabawie. Edukacja przedszkolna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020. Projekt realizowany jest na podstawie umowy nr RPMA.10.01.04-0934/15-00 z dnia 24 czerwca 2016 roku
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa komputera przenośnego wraz z oprogramowaniem oraz akcesoriami w ramach projektu Ochrona różnorodności gatunkowej cennych przyrodniczo siedlisk na użytkach rolnych na obszarach Natura 2000 w woj. lubelskim
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa sprzętu komputerowego, w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-120/2016
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa komputerów przenośnych 2 szt. Postępowanie nr WEiTI/35/ZP/2016/1035
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Krajowego Biura Wyborczego, numer sprawy: KBW-PZP/PN/10/2016
Dodano: 2016-07-18 - Zakup zautomatyzowanych systemów do przechowywania i udostępniania zbiorów w ramach modernizacji przestrzeni bibliotecznej w SGSP w Warszawie
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa i uruchomienie sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych UTH
Dodano: 2016-07-07