Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania dla Sądu Okręgowego w Suwałkach

Sąd Okręgowy w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Waryńskiego 45
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5631300 , fax. 087 5631303
  • Data zamieszczenia: 2011-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Suwałkach
    ul. Waryńskiego 45 45
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5631300, fax. 087 5631303
    REGON: 00057068300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suwalki.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania dla Sądu Okręgowego w Suwałkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania dla Sądu Okręgowego w Suwałkach obejmująca: 1) stacja robocza - 4 szt., 2) drukarka laserowa A4-1 - 3 szt., 3) drukarka laserowa A4-2 - 2 szt., 4) drukarka laserowa A4-NKW - 1 szt., 5) zasilacz awaryjny - 10 szt., 6) komputer przenośny - 2 szt., 7) przełącznik sieciowy - 7 szt. 8) urządzenia UTM - 1 szt., 9) projektor - 1 szt., 10) akcesoria komputerowe: stacja dokowania - 2 szt., podajnik papieru - 2 szt., akumulator RBC4 - 6 szt., akumulator RBC5 - 2 szt., akumulator RBC7 - 3 szt., akumulator RBC17 - 20 szt., akumulator RBC43 - 1 szt., obudowa ATX - 1 szt., płyta główna - 1 szt., procesor 1366 - 1 szt., DIMM DDR2 - 10 szt., FBDIMM DDR2 ECC - 3 szt., SODIMM DDR3 - 2 szt., DIMM DDR3 - 3 szt., HDD - 6 szt., karta graficzna - 2 szt., karta Wi-Fi - 2 szt., tester zasilaczy - 1 szt., myszka - 10 szt., klawiatura - 10 szt., narzędzia - 1 komplet, zasilacz ATX400W - 10 szt., karta SDHC - 2 szt., ekran - 1 szt., karta zarządzająca - 4 szt., 11) oprogramowanie (nowe licencje): Adobe aprobat X Standard - 3 szt., Norton Utilities - 2 szt., Norton 360 - 2 szt., Nero Burning Rom - 2 szt., Symantec Endpoint Protection - 6 szt., Daemon Tools Pro Advanced - 3 szt., Backup Exec Hyper-V Suite - 1 szt., 12) oprogramowanie (abonamenty/aktualizacje): Forum Ewidencja Sprzętu Komputerowego i oprogramowania - wersja sieciowa - aktualizacja - 1 szt., Symantec Endpoint Protection - aktualizacja - 88 szt., Norton Internet Security - aktualizacja - 1 szt., Backup Exec Server - aktualizacja - 1 szt., Backup Exec AD Agent - aktualizacja - 1 szt., Backup Exec SQL Agent - aktualizacja - 1 szt., Backup Exec Exchange Agent - aktualizacja - 1 szt., Backup Exec Agent for Windows System - aktualizacja - 3 szt., Backup Exec Library Expansion Option - aktualizacja - 1 szt., SafeConsole - 10 szt., Acronis Disc Direktor - aktualizacja - 1 szt., zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna sprzętu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3.000 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Białymstoku, nr rachunku: 55 1130 1059 0017 3382 9520 0003. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych formach należy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 138, kopię załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ww. ustawy, winny one zawierać szczególności określenie przetargu ( jego nazwę), nazwę Wykonawcy i Zamawiającego, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty należności na pierwsze żądanie (wezwanie) Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty otrzymania ww. wezwania. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z odrębnych ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy Pzp w art. 46 ust. 4a i 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suwalki.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach