Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania dla Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45

Sąd Okręgowy w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Waryńskiego 45
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5631300 , fax. 087 5631303
  • Data zamieszczenia: 2010-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Suwałkach
    ul. Waryńskiego 45 45
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5631300, fax. 087 5631303
    REGON: 00057068300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suwalki.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania dla Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania dla Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45, obejmująca: 1) System centralnego logowania i raportowania wraz z usługą serwisową i aktualizacjami do Systemu centralnego logowania i raportowania oraz szkoleniem obsługi Systemu - 1 szt. 2) stacja robocza - szt. 5, 3) drukarka A4 - szt. 3, 4) zasilacz awaryjny (UPS) - 4 szt., 5) komputer przenośny - 4 szt., 6) akcesoria komputerowe: Czytnik kart elektronicznych 3121 USB - 40 szt., Czytnik kart elektronicznych 5321 RFID - 3 szt., Dostępowa karta hybrydowa stykowa z paskiem magnetycznym Aladdin eToken PRO Smartcard - 40 szt., Akumulator do zasilacza awaryjnego - 10 szt., Pamięć DDR3 SO-DIMM - 4 szt., Akcesoria PPC - 1 zestaw, Przełącznik aktywny - 2 szt., Akumulator AA - 12 szt. , 7) oprogramowanie: Total Commander v.7 - 18 szt., Abbyy Finereader Professional PL - 2 szt., Norton Internet Security PL - 1 szt., Microsoft Windows 7 - 4 szt., Symantec Endpoint Protection PL - 9 szt., Norton Ghost - 1 szt. zgodnie z Załącznikiem Nr 1do SIWZ - Specyfikacja produktu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suwalki.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach