Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i aktualizacji oprogramowania dla Sądu Okręgowego w Suwałkach

Sąd Okręgowy w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Waryńskiego 45
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5631300 , fax. 087 5631303
  • Data zamieszczenia: 2012-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Suwałkach
    ul. Waryńskiego 45 45
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5631300, fax. 087 5631303
    REGON: 00057068300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suwalki.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i aktualizacji oprogramowania dla Sądu Okręgowego w Suwałkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i aktualizacji oprogramowania dla Sądu Okręgowego w Suwałkach obejmuje: 1) NAS - 1 szt., 2) Przełącznik sieciowy RACK - 3 szt., 3) Przełącznik sieciowy - 5 szt., 4) Akcesoria: a) HDD 2,5 - 5 szt., b) LV RDIMM DDR3 - 16 szt., c) Odkurzacz do serwisu - 1 szt., d) Wkrętarka do serwisu - 1 szt., e) HDD SATA - 8 szt., f) Karta sieciowa 2900 - 1 szt., g) Karta sieciowa 710 - 2 szt., h) Moduł stackujący - 3 szt., i) Moduł uplink - 2 szt., j) Terminal - 1 szt., k) Zasilacz - 1 szt., l) HUB USB - 5 szt., m) Nagrywarka USB - 5 szt., n) Płyta DVD - 36 szt., o) Słuchawki - 25 szt. p) KVM - 2 szt., q) Myszka - 15 szt., r) Klawiatura - 15 szt., s) Zasilacz ATX - 15 szt. 5) Aktualizacje oprogramowania: a) FORUM Ewidencja Sprzętu Komputerowego i oprogramowania - aktualizacja - 1 szt., b) Symantec - aktualizacja - 1 szt., c) Norton 360 - aktualizacja - 2 szt., d) Adobe Acrobat Pro - aktualizacja - 1 szt., e) Abby Finereader Pro - aktualizacja - 2 szt., f) Fortigate 110C - aktualizacja - 1 szt., g) Norton Internet Security - aktualizacja - 1 szt., h) Norton Utilities - aktualizacja - 2 szt., i) Norton Ghost - aktualizacja - 1 szt., j) Nero Burning Rom - aktualizacja - 2 szt., k) Adobe Acrobat Standard BOX - aktualizacja - 2 szt., l) Fortigate 60C - aktualizacja - 1 szt., m) Acronis Disc Director - aktualizacja - 1 szt., zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.000 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Białymstoku, nr rachunku: 55 1130 1059 0017 3382 9520 0003. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych formach należy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 138, kopię załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ww. ustawy, winny one zawierać szczególności określenie przetargu ( jego nazwę), nazwę Wykonawcy i Zamawiającego, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty należności na pierwsze żądanie (wezwanie) Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty otrzymania ww. wezwania. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z odrębnych ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy Pzp w art. 46 ust. 4a i 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suwalki.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach