Wojewódzkie Biuro Urbanistyczne we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-068 Wrocław, ul. Świdnicka 12-16
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3445245 , fax. 071 3445245
- Data zamieszczenia: 2009-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Biuro Urbanistyczne we Wrocławiu
ul. Świdnicka 12-16 12-16
50-068 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3445245, fax. 071 3445245
REGON: 93196294200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbu.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego - stacje graficzne - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem dostawy jest 14 sztuk (czternaście) stacji graficznych, zgodnie ze specyfikacją techniczną dołączoną do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302140002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, parafowany projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ parafowaną Specyfikacja Techniczna oferowanego sprzętu, załącznik do SIWZ w celu potwierdzenia, parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia należy do oferty dołączyć opisy w formie katalogów lub prospektów (ewentualnie zdjęć), w formie papierowej, które w sposób jednoznaczny pozwolą stwierdzić, że parametry eksploatacyjno - techniczne sprzętu komputerowego są zgodne z wymaganiami Zamawiającego. Wskazane dokumenty mogą być dołączone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku nieczytelnych, lub wzbudzających wątpliwości kopii Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kserokopii tych dokumentów. Brak któregokolwiek ze wskazanych wyżej dokumentów lub złożenie go w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wbu.dolnyslask.pl/
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DD/ZP 220/1/2015 Dostawy Sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-04-30 - W10/ZP/27/13
Dodano: 2013-12-10 - Dostawa sprzętu komputerowego i systemu operacyjnego.
Dodano: 2013-12-06 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z podzespołami i akcesoriami
Dodano: 2013-11-26 - Dostawę sprzętu komputerowego wraz z podzespołami, akcesoriami, i peryferiami komputerowymi
Dodano: 2013-11-18 - W10/ZP/24/13
Dodano: 2013-11-12 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Zgorzelcu
Dodano: 2013-08-28 - Dostawa zestawów komputerów stacjonarnych dla Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2013-07-09 - Dostawa komputerów, sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania do Muzeum Architektury.
Dodano: 2013-05-29 - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Dobromierz
Dodano: 2013-04-24