Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego Zad. 1 - Dostawa drukarek laserowych A4 - 2 szt, Zad. 2 - Dostawa zestawów komputerowych - 10 szt, Zad. 3 - Dostawa komputera przenośnego ( laptop ) - 1 szt Zad. 4 - Dostawa oprogramowania antywirusowego Kaspersky - przedłużenie licencji o kolejny rok na serwer + 125 stanowisk

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-710 Ruda Śląska, ul. 1 Maja 218
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2420133 w. 133 , fax. 032 2420881
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o.
    ul. 1 Maja 218 218
    41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 2420133 w. 133, fax. 032 2420881
    REGON: 27354564700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego Zad. 1 - Dostawa drukarek laserowych A4 - 2 szt, Zad. 2 - Dostawa zestawów komputerowych - 10 szt, Zad. 3 - Dostawa komputera przenośnego ( laptop ) - 1 szt Zad. 4 - Dostawa oprogramowania antywirusowego Kaspersky - przedłużenie licencji o kolejny rok na serwer + 125 stanowisk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu komputerowego Zad. 1 - Dostawa drukarek laserowych A4 - 2 szt, Zad. 2 - Dostawa zestawów komputerowych - 10 szt, Zad. 3 - Dostawa komputera przenośnego ( laptop ) - 1 szt Zad. 4 - Dostawa oprogramowania antywirusowego Kaspersky - przedłużenie licencji o kolejny rok na serwer + 125 stanowisk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Udzielą gwarancji na dostarczany sprzęt minimum na 24 miesiące. 6. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów: spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. 3 Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy bądź wykonawców (np. konsorcjum) ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Uwaga! Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach