Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego

Izba Skarbowa w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-525 Szczecin, ul. Roosevelta 1,2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4803600, 4803751 , fax. 091 4803656
  • Data zamieszczenia: 2015-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Szczecinie
    ul. Roosevelta 1,2 1,2
    70-525 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4803600, 4803751, fax. 091 4803656
    REGON: 00102080300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wwwszczecin.apodatkowa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Skarbowej w Szczecinie. Przedmiot zamówienia obejmuje części: 1) Część nr 1 - dostawa urządzeń sieciowych- Switche 2) Część nr 2 - dostawa kabli krosowych 3) Część nr 3 - dostawa sprzętu do zasilania awaryjnego 4) Część nr 4 - dostawa sprzętu komputerowego: komputerów przenośnych z zainstalowanym oprogramowaniem, stacji roboczych, monitorów i tabletów 5) Część nr 5 - dostawa drukarek laserowych 6) Część nr 6 - dostawa podzespołów do rozbudowy serwera HP 7) Część nr 7 - dostawa podzespołów do rozbudowy serwera Dell. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki 1a-1i do SIWZ - formularz specyfikacji technicznej. 8) Część nr 8 - dostawa taśm do streamera 9) Część nr 9 - dostawa akcesoriów komputerowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji i czas naprawy/ wymiany
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.apodatkowa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach