Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego.

Główny Urząd Geodezji i Kartografii ogłasza przetarg

  • Adres: 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6618432 , fax. 022 6283467
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Wspólna 2 2
    00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6618432, fax. 022 6283467
    REGON: 01227609800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gugik.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego tj. taśm LTO3 (ilość 200 sztuk), stacji roboczych (ilość 8 sztuk), monitorów LCD 19 (ilość 11 sztuk), monitorów LCD 22 (ilość 10 sztuk), kopiarki cyfrowej A4 (ilość 1 sztuka) o parametrach określonych w Specyfikacji Technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302373600
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz: a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości co najmniej 90 000 zł brutto, polegającą na dostarczeniu sprzętu komputerowego; b) oświadczą - na druku Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ - że: a. oferowany Sprzęt jest zgodny z dyrektywą LVD i EMC i będzie posiadać oznaczenia CE; b. oferowany Sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 lub normami równoważnymi; c. potwierdzają warunki serwisowe i gwarancje opisane w Załączniku Nr 1 do SIWZ; d. serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego Producenta;. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte we właściwych dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił; 3. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy zawierające błędy lub którzy nie złożyli pełnomocnictw lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wypełniony Formularz Ofertowy (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ); 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw w zakresie podobnym do niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (wg Załącznika Nr 4 do SIWZ); 4) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg Załącznika Nr 3 do SIWZ); 5) Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany Sprzęt jest zgodny z dyrektywą LVD i EMC i posiada oznaczenia CE (na druku Formularza Ofertowego); 6) Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany Sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 lub normami równoważnymi (na druku Formularza Ofertowego); 7) Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego Producenta (na druku Formularza Ofertowego); 8) Oświadczenie Wykonawcy o potwierdzeniu warunków serwisowych i gwarancji opisanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ (na druku Formularza Ofertowego); 9) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym; Dokumenty potwierdzające oświadczenia w pkt 8 i 9 będą wymagane przed podpisaniem umowy. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 i 4, w przypadku wspólnego ubiegania się o przedmiotowe zamówienie, muszą być złożone osobno przez każdego Wykonawcę. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust 1 pkt 2 i 4, składa dokument lub dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 4. Wszystkie dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby, za wyjątkiem dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 9. 5.Pouczenie: Zgodnie z Art.297 § 1 Kodeksu Karnego (Dz.U. z 1997 r., Nr 88,. poz. 553 z późn. zm.): Kto, w celu uzyskania dla siebie lub kogo innego, od banku lub jednostki organizacyjnej prowadzącej podobną działalność gospodarczą na podstawie ustawy albo od organu lub instytucji dysponujących środkami publicznymi - kredytu, pożyczki pieniężnej, poręczenia, gwarancji, akredytywy, dotacji, subwencji, potwierdzenia przez bank zobowiązania wynikającego z poręczenia lub z gwarancji lub podobnego świadczenia pieniężnego na określony cel gospodarczy, elektronicznego instrumentu płatniczego lub zamówienia publicznego, przedkłada podrobiony, przerobiony, poświadczający nieprawdę albo nierzetelny dokument albo nierzetelne, pisemne oświadczenie dotyczące okoliczności o istotnym znaczeniu dla uzyskania wymienionego wsparcia finansowego, instrumentu płatniczego lub zamówienia, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gugik.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach