Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego ogłasza przetarg
- Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Piłsudskiego 80
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6722011 , fax. 032 6710614
- Data zamieszczenia: 2009-10-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego
ul. Piłsudskiego 80 80
42-400 Zawiercie, woj. śląskie
tel. 032 6722011, fax. 032 6710614
REGON: 27627114000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlazawiercie.jur.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa sprzętu komputerowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa sprzętu komputerowego szczegółowo określonego w załączniku nr 1 do siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt.XII siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał.nr 3 do niniejszej specyfikacji złożone w formie oryginału, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę, 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP ma zastosowanie § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz firm, w jakich dokumenty mogą być składane. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być załączony oryginał pełnomocnictwa lub jego notarialne poświadczenie określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlazawiercie.jur.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-07-22 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA WYDZIAŁU MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZEGO AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa notebooków
nr sprawy: DZP.381.69.2016.DW
Dodano: 2016-07-05 - Część 1 zamówienia: Dostawa do siedziby zamawiającego komputerów przenośnych z systemem operacyjnym klasy PC. Część 2 zamówienia: Dostawa do siedziby zamawiającego akcesoriów komputerowych
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa laptopa z systemem operacyjnym, pakietem biurowym oraz urządzenia wielofunkcyjnego, na potrzeby realizacji projektu pn. OWES subregionu południowego realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 /Europejski Fundusz Społeczny/
Dodano: 2016-06-21 - ZP-2380-165-47-2016 Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego dla KPP Wodzisław Śląski w ramach pierwszego wyposażenia.
Dodano: 2016-05-25 - DOSTAWA SPRZĘTU I CZĘŚCI KOMPUTEROWYCH - NR POSTĘPOWANIA KE/01/05/16
Dodano: 2016-05-25 - Zakup nagród rzeczowych dla programu lojalnościowego Rezerwujesz - zyskujesz - zakup wraz z dostawą laptopa Asus R556LB-XO153T i5-5200U/4GB/1TB/DVD/Win10GT940M
Dodano: 2016-03-08 - Dostawa do siedziby zamawiającego jednakowych komputerów przenośnych
Dodano: 2016-02-25 - Dostawa sprzętu komputerowego w modułach - BZP 001/06008/16
Dodano: 2016-02-08