Przetargi.pl
dostawa sprzętu komputerowego

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. F. Chopina 16A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7880065 , fax. 017 7880069
  • Data zamieszczenia: 2013-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
    ul. F. Chopina 16A 16A
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7880065, fax. 017 7880069
    REGON: 83046686500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pup.mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nw. sprzętu komputerowego dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu: 1) Urządzenie wielofunkcyjne z automatycznym dupleksem laserowe monochromatyczne z rocznym zapasem tonerów (TYP 1) - sztuk 2, 2) Wydajne urządzenie wielofunkcyjne z automatycznym dupleksem laserowe monochromatyczne z rocznym zapasem tonerów (TYP 2) - sztuk 1, 3) Atramentowa drukarka mobilna z rocznym zapasem tuszy - sztuk 2, 4) Wydajna drukarka laserowa kolorowa z automatycznym dupleksem z rocznym zapasem tonerów - sztuk 2, 5) Komputer przenośny - ultrabook; sztuk 2, 6) Monitor LCD - sztuk 4, 7) Wydajny skaner dokumentów - sztuk 3, 8) Komputer typu: Thin Client - sztuk 3, 9) Dysk twardy HDD 250GB - sztuk 4, 10) Dysk twardy HDD 2TB - sztuk 2, 11) Separator papieru do urządzenia wielofunkcyjnego - sztuk 6, 12) Zasilacz do komputera ATX - sztuk 4, 13) Uniwersalny wentylator z radiatorem na CPU - sztuk 4, 14) Karta sieciowa PCI 10/100/1000 Mb/s - sztuk 2, 15) Zarządzany przełącznik biurkowy - sztuk 3, 16) Podkładka pod mysz - sztuk 40, 17) Listwy do szafy RACK - sztuk 10, 18) Półka stała 1 U do szafy RACK - sztuk 4, 19) Wsporniki do listew zasilających: krótki - sztuk 4, 20) Wsporniki do listew zasilających: długi - sztuk 4. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia: - wraz z pełnym kompletem oprogramowania i dodatkowych elementów dostarczonych przez producenta, - fabrycznie nowy, nie używany wcześniej w innych projektach, - zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta, do którego należy Polska, co zgodnie z ww. wymogami oznacza, że będzie to sprzęt nowy, posiadający stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z tego obszaru oraz posiadający deklarację zgodności dla oferowanego sprzętu, - gotowy do pracy bezpośrednio po dostawie, - posiadający wszelką dokumentację i certyfikaty wymagane przepisami prawa. 4. Zamawiający nabywa prawo do korzystania z oprogramowania wchodzącego w skład sprzętu komputerowego - oprogramowanie do zarządzania danym sprzętem komputerowym na czas nieokreślony, bez możliwości wypowiedzenia prawa do użytkowania, na polach eksploatacji określonych przez producenta oprogramowania. 5. Dostawa sprzętu oraz jego serwisowanie w okresie gwarancji będą realizowane w sposób określony w załączniku nr 5 do zaproszenia - wzorze umowy. 6. Wykonawca winien zapoznać się z warunkami określonymi w załączniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy. 7. Miejsce realizacji: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. Chopina 16A, 39-300 Mielec. 8. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego z zastosowaniem prawa opcji o którym mowa w art. 34 ust 5 ustawy. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego na warunkach zawartej umowy o nw. sprzęt komputerowy: 1) wydajna drukarka laserowa kolorowa z automatycznym dupleksem z rocznym zapasem tonerów o 1 szt., 2) monitor LCD do 3 szt., 3) komputer typu: Thin Client do 3 szt. 9. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od posiadania środków finansowych na ten cel. 10. Zamawiający nie jest zobowiązany do wyczerpania zakresu zamówienia objętego prawem opcji. 9. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji do 2 tygodni od zawarcia umowy. 10. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji zawartej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego wykraczającego poza dostawę sprzętu komputerowego stanowiącego zamówienie podstawowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pup.mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach