Przetargi.pl
Dostawa sprzetu komputerowego

Politechnika Białostocka ogłasza przetarg

  • Adres: 15-351 Białystok, ul. Wiejska 45A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (085) 7469750 , fax. (085) 7469752
  • Data zamieszczenia: 2011-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Białostocka
    ul. Wiejska 45A 45A
    15-351 Białystok, woj. podlaskie
    tel. (085) 7469750, fax. (085) 7469752
    REGON: 00000167200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzetu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I: Dostawa komputerów markowych (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) - wg Załącznika Nr 2/I do SIWZ: 1) dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania (o ile dostarczenie oprogramowania jest wymagane - Załącznik nr 2) w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 2) rozpakowanie, wniesienie i uruchomienie sprzętu komputerowego we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu, 3) udzielenie licencji do oprogramowania (o ile dostarczenie oprogramowania jest wymagane - Załącznik Nr 2), 4) udzielenie gwarancji jak w § 7 na dostarczony przedmiot umowy, 5) instalację i konfigurację systemu operacyjnego komputera wraz z aktualnymi sterownikami urządzeń (o ile dostawa systemu operacyjnego jest wymagana - Załącznik Nr 2), 6) przekazanie Zamawiającemu wymaganych nośników, dokumentacji i podręczników wraz z niezbędnymi akcesoriami. Część II: Dostawa sprzętu komputerowego (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) - wg Załącznika Nr 2/II do SIWZ: 1) dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania (o ile dostarczenie oprogramowania jest wymagane - Załącznik nr 2) w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 2) rozpakowanie, wniesienie i uruchomienie sprzętu komputerowego we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu, 3) udzielenie licencji do oprogramowania (o ile dostarczenie oprogramowania jest wymagane - Załącznik Nr 2), 4) udzielenie gwarancji jak w § 7 na dostarczony przedmiot umowy, 5) instalację i konfigurację systemu operacyjnego komputera wraz z aktualnymi sterownikami urządzeń (o ile dostawa systemu operacyjnego jest wymagana - Załącznik Nr 2), 6) przekazanie Zamawiającemu wymaganych nośników, dokumentacji i podręczników wraz z niezbędnymi akcesoriami. Część III: Dostawa komputerów przenośnych, elementów komputerowych i oprogramowania (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe ) - wg Załącznika Nr 2/III do SIWZ: 1) dostawa sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 2) rozpakowanie, wniesienie i uruchomienie sprzętu we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu, 3) udzielenie gwarancji jak w § 7 na dostarczony przedmiot umowy, 4) przekazanie Zamawiającemu wymaganych nośników, dokumentacji i podręczników wraz z niezbędnymi akcesoriami. Zaoferowany przez Wykonawcę (Wykonawców) sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy o zaoferowanych parametrach technicznych, niewadliwy, w najlepszym gatunku pod względem technicznym, jakościowym i użytkowym (nie starszy niż 6 miesięcy). Zaoferowany przez Wykonawcę (Wykonawców) sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia ma posiadać oznaczenia CE, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów technicznych sprzętu wymaganego przez zamawiającego z parametrami oferowanego sprzętu itp.). Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach jak niżej: Część I: gwarancja min. 5 lat producenta z serwisem realizowanym na miejscu u zamawiającego w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu usterki, z tym że na drukarkę z poz. 5.5 i UPS z poz. 5.7 - min. 36 miesięcy, Część II: gwarancja min. 24 miesiące, Część III: gwarancja min. 24 miesiące, z tym że gwarancja na baterie min. 12 miesięcy, Wymagane warunki świadczenia serwisu gwarancyjnego: dla sprzętu komputerowego z gwarancją producenta z serwisem realizowanym na miejscu u zamawiającego w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu usterki - część I, a. termin wykonania skutecznej naprawy po otrzymaniu od Zamawiającego zgłoszenia awarii (faksem, e-mailem) w godzinach od 7:30 do 15:30 w dni robocze - w następnym dniu roboczym, b. Wykonawca potwierdzi przyjęcie zgłoszenia o awarii (e-mailem, faksem) - w dni robocze w ciągu maksymalnie 2 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia awarii od Zamawiającego c. wszystkie naprawy odbywać się będą u Zamawiającego, d. za zgodą Zamawiającego naprawa może odbyć się poprzez dostarczenie części zamiennych w miejsce instalacji urządzenia (transport uszkodzonych części i dostawa nowych odbywa się na koszt Wykonawcy), e. po trzeciej awarii sprzętu lub elementu, wykonawca wymieni sprzęt lub element na nowy, f. okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, g. okres gwarancji biegnie na nowo dla sprzętu lub elementu wymienionego, h. w razie wymiany dysków twardych w związku z ich wadą, usterką lub awarią, dyski uszkodzone pozostają u Zamawiającego, jeśli nie jest możliwe skuteczne i trwałe usunięcie danych zapisanych na dyskach. Dopuszcza się zwrócenie Wykonawcy elektroniki uszkodzonych dysków twardych z pozostawieniem u Zamawiającego talerzy dysków, będących nośnikami zapisanych danych. Czynność demontażu dysków wykonuje Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym w jego siedzibie. Strony sporządzają protokół z czynności demontażu, i. w przypadku wystąpienia w okresie pierwszego roku gwarancji awarii, wady lub usterki tego samego elementu / podzespołu sprzętu w liczbie urządzeń odpowiadającej 40% liczby zakupionego sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest, na żądanie Zamawiającego, do wymiany takiego elementu podzespołu na swój koszt, we wszystkich egzemplarzach dostarczanego sprzętu w terminie nie dłuższym niż 1 miesiąc od dnia zgłoszenia żądania. dla sprzętu komputerowego - część I - drukarka z poz. 5.5 i UPS z poz. 5.7, część II, część III a. czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii (faksem, e-mailem) przez zamawiającego w następnym dniu roboczym, b. termin naprawy - w ciągu 14 dni od zgłoszenia awarii (faksem, e-mailem), c. w przypadku przekroczenia terminu naprawy, wykonawca podstawi sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach, d. w razie wymiany dysków twardych w związku z ich wadą, usterką lub awarią, dyski uszkodzone pozostają u Zamawiającego, jeśli nie jest możliwe skuteczne i trwałe usunięcie danych zapisanych na dyskach. Dopuszcza się zwrócenie Wykonawcy elektroniki uszkodzonych dysków twardych z pozostawieniem u Zamawiającego talerzy dysków, będących nośnikami zapisanych danych. Czynność demontażu dysków wykonuje Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym w jego siedzibie. Strony sporządzają protokół z czynności demontażu. e. wszystkie naprawy odbywać się będą u Zamawiającego; w przypadku konieczności napraw poza siedzibą Zamawiającego, Wykonawca dostarczy na czas naprawy sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach, f. po trzeciej awarii sprzętu lub elementu, wykonawca wymieni sprzęt lub elementu na nowy, g. okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, h. okres gwarancji biegnie na nowo dla sprzętu lub elementu wymienionego, i. w przypadku wystąpienia w okresie pierwszego roku gwarancji awarii, wady lub usterki tego samego elementu / podzespołu sprzętu w liczbie urządzeń odpowiadającej 40% liczby zakupionego sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest, na żądanie Zamawiającego, do wymiany takiego elementu podzespołu na swój koszt, we wszystkich egzemplarzach dostarczanego sprzętu w terminie nie dłuższym niż 1 miesiąc od dnia zgłoszenia żądania. j. w okresie gwarancji Zamawiający (wykwalifikowany personel Zamawiającego) będzie mógł instalować i wymieniać w zakupionym sprzęcie standardowe karty i urządzenia, zgodnie z zasadami sztuki, bez utraty praw gwarancyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pb.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach