Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3592048 , fax. 032 3592048
- Data zamieszczenia: 2011-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12 12
40-007 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 3592048, fax. 032 3592048 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Postępowanie w ramach części B - dostawa skanera o nr indeksu 30000 oraz w ramach części C - dostawa notebooków, współfinansowane jest w ramach projektu badawczego Nr PSPB-153/2010 pt.: Zagrożenie powodziowe na przedpolu Tatr (FLORIST) przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej, realizowanego we współpracy z Instytutem Środowiska Rolniczego i Leśnego PAN w Poznaniu i Uniwersytetem w Bernie.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego tj. drukarek i urządzeń wielofunkcyjnychy (6 szt.), skanerów (2 szt.), notebooków (2 szt.).
2. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2A - 2C do SIWZ, stanowiące jego integralną część. Oferowany sprzęt komputerowy powinien być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać stosowne certyfikaty. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
Część A - Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne - 6 szt.
Cęść B - Skanery - 2 szt.
Część C - Notebooki - 2
4. Wymagania Zamawiającego dotyczące oferowanych notebooków (część C) :
- we wszystkich zestawach powinien znajdować się nośnik z dostarczanym systemem operacyjnym (O ILE NIE ZAZNACZONO PRZY ZESTAWIE INACZEJ) oraz nośniki (dyskietki lub nośniki optyczne) ze sterownikami i dodatkowym oprogramowaniem do wszystkich zainstalowanych urządzeń, oraz oryginalna instrukcja obsługi notebooka wydana przez jego producenta. Ponadto powinien być załączony nośnik umożliwiający odtworzenie systemu w ustawieniach domyślnych obejmujących urządzenia i programy narzędziowe.
5. Wymagany termin realizacji zamówienia:
a) w zakresie części A - do 28 dni od daty złożenia zamówienia wystawionego w wyniku zawarcia umowy,
b) w zakresie części B - do 28 dni od daty złożenia zamówienia wystawionego w wyniku zawarcia umowy, jednakże w przypadku skanera o nr indeksu 30000 nie wcześniej niż od 01.04.2012r. jeżeli zamówienie zostanie złożone przed tym terminem i nie później niż do 30.04.2012r.
c) w zakresie części C - do 28 dni od daty zawarcia umowy, jednakże nie wcześniej niż od 01.04.2012r. jeżeli zawarcie umowy nastąpi przed tym terminem i nie później niż do 30.04.2012r.
6. Miejsce dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, pokój 420, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
7. Wymagany termin gwarancji:
a) w zakresie części A - Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne
- drukarka monochromatyczna i kolorowa - minimum 12 miesięcy
- urządzenie wielofunkcyjne - minimum 60 miesięcy
b) w zakresie części B - Skanery:
- skaner o nr indeksu 30000 - minimum 24 miesiące,
- skaner o nr indeksu 31966 - minimum 12 miesięcy;
c) w zakresie części C - Notebooki:
- notebook o nr indeksu 29984 - minimum 24 miesiące,
- notebook o nr indeksu 29990- minimum 36 miesięcy,
8. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ).
9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wpisanie znaków towarowych (nazw sprzętu, programów/licencji) jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu sprzętu komputerowego oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowane produkty wykonane były pod względem jakościowym i technicznym, w taki sposób jak przykładowe (wzorcowe) typy sprzętu i wskazane w SIWZ, pod warunkiem, że będą bezbłędnie współpracowały z pracującymi u Zamawiającego jednostkami. Z uwagi na posiadane przez Zamawiającego licencje na oprogramowanie, Wykonawca zobowiązuje się do zagwarantowania kompatybilności (bezpieczeństwo, stabilność, wydajność) oferowanego sprzętu oraz oprogramowania z systemem operacyjnym istniejącym u Zamawiającego. Wszelkie wskazania określonego typu sprzętu należy traktować jako przykładowe i pomocnicze. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302161100
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium:
1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
a) dla części A 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100),
b) dla części B 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych 00/100),
c) dla części C 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100),
- w pieniądzu na rachunek Zamawiającego lub
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub
- w gwarancjach bankowych lub
- w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816, w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w rozdziale VI ust. 1 SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego ww. rachunek.
3. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń:
3.1. nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi /wierzycielowi (t.j. Zamawiającemu) należności, w przypadku gdy:
3.1.1. zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
3.1.2. oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a:
a) zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy).
3.2. zobowiązanie gwaranta / poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta / wierzyciela (Zamawiającego).
3.3. gwarancja / poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach.
Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia.
4. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować co najmniej cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 SIWZ.
5. W przypadkach, o których mowa w rozdziale VI ust. 3 SIWZ oraz w przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert, Zamawiający zwróci się do Wykonawców o przedłużenie ważności wadium lub wniesienie nowego wadium z tym, że jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
6. W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię dokonania przelewu.
7. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach (gwarancje, poręczenia) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium Wykonawca winien dołączyć do oferty.
8. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych z zastrzeżeniem ust. 4a i ust. 5.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
9.1. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
9.2. którego oferta została wybrana:
9.2.1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
9.2.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/d/1
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą komputerów, czytników oraz drukarek w podziale na cztery zadania: Zadanie A - Zakup kompletnych stanowisk komputerowych do kontroli granicznej - 10 kpl. z niezbędnymi urządzeniami obsługi trzech ciągów odpraw. Zadanie B - Zakup 10 sztuk pełnostronicowych czytników dokumentów. Zadanie C - Zakup 10 sztuk stacjonarnych czytników linii papilarnych. Zadnie D - Zakup urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarek
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
Dodano: 2016-06-15 - Zakup i dostawa kolorowych skanerów płaskich (2 szt.) na potrzeby Wydziału Geodezji i Kartografii Urzędu Miasta Częstochowy
Dodano: 2015-10-02 - Zakup i dostawa kolorowych skanerów płaskich (2 szt.) na potrzeby Wydziału Geodezji i Kartografii Urzędu Miasta Częstochowy
Dodano: 2015-09-23 - Dostawa skanera sieciowego
Dodano: 2015-07-01 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
Dodano: 2015-06-25 - Dostawa skanera sieciowego
Dodano: 2015-06-17 - Dostawa z montażem zestawów do wykonywania kopii cyfrowych i aparatu fotograficznego do pracowni oddziałów w Cieszynie, Gliwicach, Pszczynie i Raciborzu Archiwum Państwowego w Katowicach
Dodano: 2014-11-24 - Dostawa akcesoriów komputerowych dla Śląskiego Centrum Przedsiębiorczości.
Dodano: 2014-11-20 - Dostawa z montażem zestawów do wykonywania kopii cyfrowych i aparatu fotograficznego do pracowni oddziałów w Cieszynie, Gliwicach, Pszczynie i Raciborzu Archiwum Państwowego w Katowicach
Dodano: 2014-11-17