Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

Sano - Centrum Zindywidualizowanej Medycyny Obliczeniowej - Międzynarodowa Fundacja Badawcza ogłasza przetarg

  • Adres: 30-072 Kraków, Nawojki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6323355, 12 6323355
  • Data zamieszczenia: 2021-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sano - Centrum Zindywidualizowanej Medycyny Obliczeniowej - Międzynarodowa Fundacja Badawcza
    Nawojki 11
    30-072 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6323355, 12 6323355
    REGON: 384298430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://sano.science/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, z możliwością zastosowania prawa opcji, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również transport urządzeń do siedziby Zamawiającego. Wymagania ogólne: 1. Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony wraz z instrukcjami obsługi,sterownikami, oprogramowaniem towarzyszącym niezbędnym do prawidłowego korzystania z dostarczonego sprzętu (uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w specyfikacji technicznej). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych, funkcjonalnych oraz gwarancji zawiera załącznik 1 do SIWZ 3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. 4. Przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. 6. Zaoferowany sprzęt musi spełniać wymagania opisane w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 106/2008 z dnia 15 stycznia 2008 r. w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych (wersja przekształcona), zgodnie z Dziennikiem Urzędowym UE z dnia 13 lutego 2008 r. 7. Zamawiający w stosunku do systemu operacyjnego laptopów dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających co najmniej opisane w SIWZ i Załączniku nr 1 do SIWZ, wymagania i parametry techniczne, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do wykazania równoważności w swojej ofercie. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne urządzenia lub funkcjonalności muszą posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz posiadać stosowne dopuszczenia. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego urządzenia lub funkcjonalności są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania prawa opcji do zwiększenia zakresu zamówienia o zakup maksymalnie: 11 szt. laptopów, 11 szt. stacji dokujących, 22 szt. monitorów, 11 szt. klawiatur i myszy, 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego, 11 szt. zestawów kabli. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części. Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienia objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu każdorazowo zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia w imieniu Zamawiającego obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016//679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych osobowych), Dz. Urz. UE L nr 119 str. 1, (dalej: „RODO”). Umowa w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia będzie obowiązywać przez 12 miesięcy od daty jej zawarcia. Zamówienie w zakresie podstawowym musi zostać wykonane w terminie do 14 dni liczonych od udzielania zamówienia, tj. zawarcia umowy. Zamówienie w zakresie prawa opcji musi zostać wykonane każdorazowo w terminie do 14 dni liczonych od daty zgłoszenia zapotrzebowania przesłanego na adres e-mailowy Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach