Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego

Powiat Gnieźnieński ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Papieża Jana Pawła II
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4240706 , fax. 61 4240770
  • Data zamieszczenia: 2020-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gnieźnieński
    ul. Papieża Jana Pawła II 9/10
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4240706, fax. 61 4240770
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego – laptopów z oprogramowaniem dla Powiatu Gnieźnieńskiego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu”działania 1.1: „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach”dotycząca realizacji projektu grantowego pn zdalna Szkoła – wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego.Działanie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ, w którym określono minimalne wymagane parametry techniczne/funkcjonalne jakie musi spełnić dostarczony przez Wykonawcę sprzęt komputerowy.Wykonawca może zaoferować model zgodny z wymaganiami minimalnymi lub model o wyższych parametrach. 3. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 30213000-5 Komputery osobiste 30213100-6 Komputery przenośne 4. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt komputerowy na okres minimum 24 miesiące, liczone od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego oraz podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zadania, w tym gwarancji, kar, płatności zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ – Projekt umowy. 6. W przypadkach, kiedy w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie nazw, patentów, norm, znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego. Za rozwiązanie równoważne uznaje się produkt o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany produkt jest o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 7. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 8. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest w celu identyfikacji zaoferowanego przedmiotu zamówienia (spośród wielu dostępnych na rynku) oraz oceny jego zgodności z zapisami określonymi w SIWZ, w Formularzu cenowym - kolumnie nr 1, 2 i 3 podać dane pozwalające jednoznacznie zidentyfikować produkt (producenta, model oraz numer katalogowy – w przypadku braku takiego oznaczenia należy wpisać inne oznaczenia pozwalające jednoznacznie zidentyfikować oferowany asortyment) oraz parametry. 9. W przypadku braku numeru katalogowego należy wpisać nie dotyczy. 10. Brak nazwy producenta, modelu (nie wypełnienie kolumny nr 1 i 2 w Fomularzu cenowym) skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako niezgodne z SIWZ zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za wszelkie szkody spowodowane swoim działaniem lub zaniechaniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. 12. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący - załącznik nr 1 do SIWZ oraz formularz cenowy stanowiący - załącznik nr 2 do SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz oferty i jeden wspólny formularz cenowy. 2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą(oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. Każdy z Wykonawców, który złożył ofertę w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5do SIWZ. (UWAGA - oświadczenia nie należy załączać do oferty. Aby było skuteczne, należy je złożyć dopiero po otwarciu ofert.) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach