Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego ogłasza przetarg
- Adres: 61-871 Poznań, ul. Królowej Jadwigi 27/39
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8355000, 8355063 , fax. 061 8330087
- Data zamieszczenia: 2009-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego
ul. Królowej Jadwigi 27/39 27/39
61-871 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8355000, 8355063, fax. 061 8330087
REGON: 00032785300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu fabrycznie nowych: komputerów stacjonarnych - 25 szt., programów Office 2007 - 25 szt., monitorów LCD - 26 szt., komputerów Notebook - 14 szt., drukarek - 15 szt., urządzeń wielofunkcyjnych - 6 szt. Zastosowane nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) na produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określonego przez jego producenta. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego Wykonawca dołączy do oferty wszystkie dane techniczne (dokładny opis - forma tożsama jak w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do IDW) umożliwiające jego porównanie z parametrami wskazanymi przez Zamawiającego w Części III SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy informacji dotyczących produktu równoważnego - wpisuje wyraz TAK w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do IDW, wtedy Zamawiający uzna, iż oferuje on produkt dokładnie taki jak wskazany przez Zamawiającego w Części III SIWZ.Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Części III SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców na podstawie żądanych w pkt 7 IDW oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty (załącznik nr 1 do IDW) należy załączyć:1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp i oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do IDW. 1.2. Wypełniony Formularz cenowy - załącznik nr 3 do IDW. Sposób wypełnienia formularza cenowego opisano w pkt 4.4. i pkt 10.9 niniejszej IDW. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.3. składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 4.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1.1., 1.3. powinny być złożone przez każdy podmiot.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2016-03-17 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W KONINIE W 2016 ROKU
Dodano: 2016-03-11 - SPRZĘT KOMPUTEROWY (Nr rej. I/04/16)
Dodano: 2016-03-11 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Dodano: 2016-02-29 - Sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego - liczba części 2
Dodano: 2015-11-30 - Sprzedaż i dostawa sprzętu informatycznego do siedziby zamawiającego
Dodano: 2015-11-26 - Dostawa komputerów oraz akcesoriów komputerowych dla Izby Skarbowej w Poznaniu
Dodano: 2015-11-18 - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Kleszczewo - dostawa komputerów oraz przeprowadzenie szkoleń.
Dodano: 2015-11-02 - Dostawa 52 sztuk zestawów komputerowych
Dodano: 2015-11-02 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania informatycznego, urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Skarbowej w Poznaniu
Dodano: 2015-10-21