Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 38440 Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 13 435-02-12
- Data zamieszczenia: 2018-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój
Aleja Słoneczna 28
38440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
tel. 13 435-02-12 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.iwonicz-zdroj.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa sprzętu komputerowego". - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z licencjami do oprogramowania, dostarczenie instrukcji obsługi oraz udzielenie gwarancji na dostarczony sprzęt (karty gwarancyjne producenta) w celu wyposażenia pracowników Zamawiającego, w tym: 1. Laptop z oprogramowaniem (pakiet biurowy wersja edukacyjna + program antywirusowy + zarządzania zestawem przenośnych komputerów) + System operacyjny Liczba sztuk: 90 2. Mobilna szafa do ładowania Laptopów Liczba sztuk: 5 3. Tablica interaktywna z projektorem Liczba sztuk: 5 4. Robot do programowania Liczba sztuk: 4 5. Mata mistrzów kodowania Liczba sztuk: 1 6. Urządzenie wielofunkcyjne Liczba sztuk: 4 7. Drukarka 3D Liczba sztuk: 2 8. Wizualizer Liczba sztuk: 2 9. Zasilacz UPS Liczba sztuk: 2 10. Punkt dostępowy/Router Liczba sztuk:.6 Szczegółowy opis przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SIWZ (OPZ) – załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. UWAGA!! W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) nazw własnych, urządzeń, materiałów itp. należy je traktować, jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Urządzenia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SIWZ i załącznikach do niej. Przy zastosowaniu zmian, Zamawiający wymaga złożenia wykazów z informacjami uwiarygodniającymi przyjęte rozwiązania (wskazanie nazw, symboli i parametrów technicznych). Wykonawca będzie świadczył usługi gwarancji przez okres wskazany w ofercie, ale nie krótszy niż 24 miesiące na warunkach określonych w OPZ i w umowie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wynik testu PassMark. 2. Szczegółowy opis oferowanego sprzętu (załącznik nr 8 do SIWZ). 3. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - jeżeli dotyczy. 4. Stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 6. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie składa każdy z nich. Przykład oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego, wideo, audio, macierzy i licencji (4 części).
Dodano: 2024-06-27 - Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń elektronicznych
Dodano: 2024-04-29 - Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń elektronicznych
Dodano: 2024-03-18 - Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów (3 części).
Dodano: 2023-06-20 - Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - dostawa komputerów przenośnych-2
Dodano: 2023-06-01 - Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - dostawa komputerów przenośnych
Dodano: 2023-05-29 - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR
Dodano: 2022-12-30 - Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu pn.: „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2022-12-13 - WSPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM – GRANTY PPGR
Dodano: 2022-10-13 - Zakup uzupełniający notebooków z projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2022-10-05