Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego

Gmina Suchy Las ogłasza przetarg

  • Adres: 62-002 Suchy Las, ul. Szkolna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8926250 , fax. 61 8125212
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchy Las
    ul. Szkolna 13
    62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8926250, fax. 61 8125212
    REGON: 54933500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchylas.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Gminy w Suchym Lesie, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Zakres zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ nr 1 (dostawa sprzętu komputerowego zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ-część nr 1): - dostawa komputera przenośnego (typu notebook) – 2 szt.; - dostawa komputera przenośnego (typu notebook) – 5 szt.; - dostawa komputera przenośnego (typu notebook) – 1 szt.; - dostawa komputera przenośnego (typu notebook) – 2 szt.; - dostawa komputera stacjonarnego (typu desktop) – 15 szt.; CZĘŚĆ nr 2 (dostawa sprzętu komputerowego zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ-część nr 2): - dostawa projektora – 1 szt.; - dostawa komputera przenośnego (typu laptop konwertowalny z dotykowym ekranem + stacja dokująca) – 1 szt.; - dostawa komputera przenośnego (typu laptop konwertowalny z dotykowym ekranem) – 2 szt. 3. Szczegółowy zakres zamówienia wynika z dokumentacji technicznej (zbiorczo: załącznik nr 1 do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia konieczności spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zawiera wzory wymaganych oświadczeń)- załącznik nr 2 do SIWZ; 2) jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 PZP;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach