Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU W PODZIALE NA ZADANIA DLA SP ZOZ W GARWOLINIE

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 08-400 Garwolin, ul. Lubelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08 , fax. 25 6844700 w.619; 684 37 08
  • Data zamieszczenia: 2019-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Lubelska 50
    08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
    tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08, fax. 25 6844700 w.619; 684 37 08
    REGON: 71235395400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgarwolin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU W PODZIALE NA ZADANIA DLA SP ZOZ W GARWOLINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na zadania dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie przy ul. Lubelskiej 50 w okresie 12 miesięcy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w ramach wymienionych części. Każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia). Wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowe. Jeżeli w SIWZ nie został zamieszczony zapis, której części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, formularz, dokument itp. – oznacza to, że dotyczy wszystkich części. 3. Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań (pakietów):  Zadanie nr 1 – Akcesoria do wlewów dożylnych;  Zadanie nr 2 – Strzykawki i igły iniekcyjne;  Zadanie nr 3 – Rękawice niesterylne;  Zadanie nr 4 – Rękawice sterylne;  Zadanie nr 5 – Obwody oddechowe, filtry, maski;  Zadanie nr 6 – Intubacja, tracheostomia;  Zadanie nr 7 – Specjalistyczny sprzęt anestezjologiczny;  Zadanie nr 8 – Wzierniki uszne I;  Zadanie nr 9 – Wzierniki uszne II;  Zadanie nr 10 – Pojemniki medyczne jednorazowego użytku (histopatologiczne);  Zadanie nr 11 – Pojemniki na odpady medyczne;  Zadanie nr 12 – Sprzęt z zakresu ginekologii;  Zadanie nr 13 – Podkłady, pieluchomajtki;  Zadanie nr 14 – Drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku;  Zadanie nr 15 – Taśmy, siatki ginekologiczne;  Zadanie nr 16 – Siatki chirurgiczne I;  Zadanie nr 17 – Siatki chirurgiczne II;  Zadanie nr 18 – Klipsy operacyjne;  Zadanie nr 19 – Staplery skórne;  Zadanie nr 20– Jednorazowy asortyment operacyjny, zabiegowy;  Zadanie nr 21 – Jednorazowe obłożenia operacyjne, zabiegi ortopedyczne;  Zadanie nr 22 – Jednorazowe obłożenia operacyjne, zabiegi chirurgiczne;  Zadanie nr 23 – Jednorazowe obłożenia operacyjne, zabiegi ginekologiczne;  Zadanie nr 24 – Serwety sterylne;  Zadanie nr 25 – Igła echogeniczna do blokad nerwów;  Zadanie nr 26 – Elektromedycyna;  Zadanie nr 27 – Żele do USG/EKG;  Zadanie nr 28 – Papiery rejestracyjne;  Zadanie nr 29 – System do pielęgnacji pacjenta z nietrzymaniem stolca;  Zadanie nr 30 – System do odsysania;  Zadanie nr 31 – Osłony sterylne;  Zadanie nr 32 – Bielizna i pościel niesterylna;  Zadanie nr 33 – Zgłębnik Bengmark;  Zadanie nr 34 – Druty;  Zadanie nr 35 – Jednorazowy sprzęt laboratoryjny;  Zadanie nr 36 – Zestawy urologiczne;  Zadanie nr 37 – Sprzęt urologiczny, zgłębniki;  Zadanie nr 38 – Wkłady i dreny do strzykawki typu NEMOTO;  Zadanie nr 39 – Akcesoria do aparatu Infant Flow (sterylne);  Zadanie nr 40 – Okularki do fototerapii;  Zadanie nr 41 – Buteleczki i smoczki dla noworodków;  Zadanie nr 42 – Akcesoria do spirometru;  Zadanie nr 43 – Łyżeczki dermatologiczne;  Zadanie nr 44 – Wkłucia i zestawy dializacyjne;  Zadanie nr 45 – Folie bakteriobójcze;  Zadanie nr 46 – Igła do stymulatora nerwów;  Zadanie nr 47 – Akcesoria do endoskopii;  Zadanie nr 48 – Kaniule;  Zadanie nr 49 – Igła do biopsji;  Zadanie nr 50 – Przystawka biopsyjna do głowicy USG;  Zadanie nr 51 – Sonda Sengstakena;  Zadanie nr 52 – Elektrody neutralne. 4. Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: 33.10.00.00-1 (Urządzenia medyczne); 33.14.10.00-0 (Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne). Zadanie nr 1 – 33.14.12.20-8 (Kaniula), 33.19.41.20-3 (Artykuły do infuzji); Zadanie nr 2 – 33.14.13.10-6 (Strzykawki), 33.14.13.20-9 (Igły medyczne); Zadanie nr 3 – 18.42.43.00-0 (Rękawice jednorazowe); Zadanie nr 4 – 18.42.43.00-0 (Rękawice jednorazowe); Zadanie nr 5 – 33.19.00.00-8 (Różne urządzenia i produkty medyczne); Zadanie nr 6 – 33.14.00.00-3 (Materiały medyczne), Zadanie nr 7 –33.14.13.20-9 (Igły medyczne), 33.14.16.20-2 (Zestawy medyczne), 33.14.00.00-3 (Materiały medyczne); Zadanie nr 8 – 33.19.00.00-8 (Różne urządzenia i produkty medyczne); Zadanie nr 9 – 33.19.00.00-8 (Różne urządzenia i produkty medyczne); Zadanie nr 10 – 34.92.84.80-6 (Pojemniki i kosze na odpady i śmieci), 33169400-6 (Pojemniki chirurgiczne); Zadanie nr 11 – 34.92.84.80-6 (Pojemniki i kosze na odpady i śmieci); Zadanie nr 12 – 33.14.10.00-0 (Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne); Zadanie nr 13 – 33770000-8 (Artykuły higieniczne z papieru); Zadanie nr 14 – 33.14.00.00-3 (Materiały medyczne), 33.14.14.11-4 (Skalpele i noże chirurgiczne); Zadanie nr 15 – 33.14.00.00-3 (Materiały medyczne); Zadanie nr 16 – 33.14.00.00-3 (Materiały medyczne); Zadanie nr 17 – 33.14.00.00-3 (Materiały medyczne); Zadanie nr 18 – 33.14.00.00-3 (Materiały medyczne); Zadanie nr 19 – 33.14.00.00-3 (Materiały medyczne); Zadanie nr 20 – 33.14.00.00-3 (Materiały medyczne); Zadanie nr 21 – 33.14.16.20-2 (Zestawy medyczne), 33.14.00.00-3 (Materiały medyczne); Zadanie nr 22 – 33.14.16.20-2 (Zestawy medyczne), 33.14.00.00-3 (Materiały medyczne); Zadanie nr 23 – 33.14.16.20-2 (Zestawy medyczne), 33.14.00.00-3 (Materiały medyczne); Zadanie nr 24 – 33.14.00.00-3 (Materiały medyczne); Zadanie nr 25 – 33.14.13.20-9 (Igły medyczne); Zadanie nr 26 – 33.14.00.00-3 (Materiały medyczne), Zadanie nr 27 – 33.19.00.00-8 (Różne urządzenia i produkty medyczne); Zadanie nr 28 – 33.19.80.00-4 (Szpitalne wyroby papierowe); Zadanie nr 29 – 33.14.16.20-2 (Zestawy medyczne), 33.14.00.00-3 (Materiały medyczne); Zadanie nr 30 – 33.14.16.20-2 (Zestawy medyczne), 33.14.00.00-3 (Materiały medyczne), 33.14.16.40-8 (Dreny); Zadanie nr 31– 33.14.00.00-3 (Materiały medyczne); Zadanie nr 32 – 33.19.00.00-8 (Różne urządzenia i produkty medyczne); Zadanie nr 33 – 33.14.12.00-2 (Cewniki), Zadanie nr 34 – 33.19.00.00-8 (Różne urządzenia i produkty medyczne); Zadanie nr 35 – 33.19.25.00-7 (Probówki); Zadanie nr 36 – 33.14.12.00-2 (Cewniki), 33.14.16.00-6 (Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny, zestawy), Zadanie nr 37 – 33.14.12.00-2 (Cewniki), 33.14.16.00-6 (Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny, zestawy), Zadanie nr 38 – 33.14.16.20-2 (Zestawy medyczne), 33.19.00.00-8 (Różne urządzenia i produkty medyczne); Zadanie nr 39 – 33.19.00.00-8 (Różne urządzenia i produkty medyczne); Zadanie nr 40 – 33.19.00.00-8 (Różne urządzenia i produkty medyczne); Zadanie nr 41 – 33.68.10.00-7 (Smoczki, osłonki na brodawki sutkowe i podobne artykuły dla niemowląt); Zadanie nr 42 – 33.19.00.00-8 (Różne urządzenia i produkty medyczne); Zadanie nr 43 – 33.19.00.00-8 (Różne urządzenia i produkty medyczne); Zadanie nr 44 – 33.14.12.00-2 (Cewniki), 33.14.16.20-2 (Zestawy medyczne); Zadanie nr 45 – 33.19.00.00-8 (Różne urządzenia i produkty medyczne); Zadanie nr 46 – 33.14.13.20-9 (Igły medyczne); Zadanie nr 47 – 33.19.00.00-8 (Różne urządzenia i produkty medyczne); Zadanie nr 48 – 33.14.12.20-8 (Kaniula); Zadanie nr 49 – 33.14.13.20-9 (Igły medyczne); Zadanie nr 50 – 33.19.00.00-8 (Różne urządzenia i produkty medyczne); Zadanie nr 51 – 33.14.12.00-2 (Cewniki); Zadanie nr 52 – 33.14.00.00-3 (Materiały medyczne). 5. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety, a jeżeli pakiet obejmuje więcej niż jedną pozycję oferta dla swojej ważności w tym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje. 6. Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia celu, któremu ma służyć) realizację zamówienia. 7. Oferowany przedmiot zamówienia musi być wolny od wad fizycznych i wad prawnych. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących załącznikach:  Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ;  Arkusz oceny technicznej i użytkowej – załącznik nr 3 do SIWZ. 9. Wykonawca wraz ze złożoną ofertą dla pakietu nr 1-4, 10, 21, 26, 38, 42, 47, 52 winien dostarczyć bezpłatne i bezzwrotne próbki oferowanego sprzętu jednorazowego użytku w ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym w celu dokonania oceny technicznej i użytkowej owych produktów, jak również weryfikacji oferowanych towarów z opisem przedmiotu zamówienia (w odpowiednim zakresie). 10. Zamawiający wymaga właściwe opakowanie i oznakowanie na opakowaniu w języku polskim. 11. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producentów produktów, ich nazw handlowych i numerów katalogowych. W przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą (dot. formularza asortymentowo – cenowego). 12. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 13. Oferowany asortyment musi posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności od daty dostawy. 14. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie, partiami. Realizacja dostaw odbywać się będzie w ciągu min. 24h do max. 72h w dni robocze od momentu otrzymania Zamówienia (parametr oceniany). Zamawiający będzie składał zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego – Magazyn Szpitala ul. Lubelska 50. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko. Wykonanie dostawy następuje z momentem potwierdzenia odbioru towaru przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamówienie obejmuje rozładunek i dostawę do pomieszczeń Magazynu. 15. Wykonawca złoży na odpowiednim etapie postępowania odnośnie oferowanego przedmiotu zamówienia instrukcje użytkowania w języku polskim (w oferowanym zakresie) z uwzględnieniem sposobu przechowywania. 16. Oferowany sprzęt jednorazowego użytku powinien posiadać dopuszczenie do użytkowania w placówkach publicznej służby zdrowia. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w części dotyczącej ilości w zależności od potrzeb Zamawiającego i odpowiednio do warunków kontraktu zawartego z NFZ lub wskazań medycznych o maksymalnie 20 % bez prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie danej części zamówienia, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w formularzu asortymentowo-cenowym. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy. 19. W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie produkcji, strony dopuszczają możliwość zmiany asortymentu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametry oraz zakresu działania w cenie nie wyższej niż w ofercie. 20. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy, w tym adres siedziby, Regon, NIP, rachunek bankowy, 2) zmiany elementów przedmiotu zamówienia zaproponowanych w ofercie na elementy równoważne lub elementy o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane elementy zostały wycofane z produkcji, a ich wartość pozostaje bez zmian. Parametry nowych elementów przedmiotu zamówienia należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający winien zaakceptować nowe elementy, 3) w przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie produkcji, strony dopuszczają możliwość zmiany asortymentu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej tej samej lub wyższej jakości i parametry oraz zakresu działania w cenie nie wyższej niż w ofercie. 4) Strony dopuszczają zmianę sposobu konfekcjonowania - wielkości opakowania, wtedy nastąpi przeliczenie ilości na odpowiednią ilość opakowań albo ilości sztuk w opakowaniu – przy niezmienionym produkcie i cenie nie wyższej niż w ofercie. 5) niewyczerpania przez okres trwania umowy ilości asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym. W tym przypadku Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy poprzez przedłużenie czasu jej trwania na dalszy czas oznaczony (maksymalnie 6 miesięcy). 6) wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy może ulec zmianie, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług – wynagrodzenie należne wykonawcy podlegać będzie automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany, w terminie 30 dni od dnia wejścia przepisów dokonujących tych zmian, złożyć pisemny wniosek w którym wykaże bezpośredni wpływ zmian, wymienionych w ppkt. b-c na koszt wykonania zamówienia, a Zamawiający uzna ten wniosek za zasadny. 7) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności takich zmian, zgodnie zapisami SIWZ, w związku z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium łącznie w wysokości 23 762,00 PLN (słownie: dwadzieścia trzy tysiące siedemset sześćdziesiąt dwa złote 00/100), odpowiednio w podziale na zadania w wysokości: ZADANIE NR 1 – Akcesoria do wlewów dożylnych 3 500,00 zł ZADANIE NR 2 - Strzykawki i igły iniekcyjne 1 400,00 zł ZADANIE NR 3 - Rękawice niesterylne 3 300,00 zł ZADANIE NR 4 - Rękawice sterylne 500,00 zł ZADANIE NR 5 - Obwody oddechowe, filtry, maski 600,00 zł ZADANIE NR 6 - Intubacja, tracheostomia 210,00 zł ZADANIE NR 7 - Specjalistyczny sprzęt anestezjologiczny 200,00 zł ZADANIE NR 8 – Wzierniki uszne I 12,00 zł ZADANIE NR 9 – Wziernik uszne II 10,00 zł ZADANIE NR 10 - Pojemniki medyczne jednorazowego użytku (histopatologiczne) 50,00 zł ZADANIE NR 11 - Pojemniki na odpady medyczne 600,00 zł ZADANIE NR 12 - Sprzęt z zakresu ginekologii 100,00 zł ZADANIE NR 13 - Podkłady, pieluchomajtki 600,00 zł ZADANIE NR 14 - Drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku 1 300,00 zł ZADANIE NR 15 - Taśmy, siatki ginekologiczne 300,00 zł ZADANIE NR 16 – Siatki chirurgiczne I 190,00 zł ZADANIE NR 17 - Siatki chirurgiczne II 320,00 zł ZADANIE NR 18 - Klipsy operacyjne 170,00 zł ZADANIE NR 19 – Staplery skórne 130,00 zł ZADANIE NR 20 – Jednorazowy asortyment operacyjny, zabiegowy 620,00 zł ZADANIE NR 21 - Jednorazowe obłożenia operacyjne, zabiegi ortopedyczne 640,00 zł ZADANIE NR 22 - Jednorazowe obłożenia operacyjne, zabiegi chirurgiczne 450,00 zł ZADANIE NR 23 - Jednorazowe obłożenia operacyjne, zabiegi ginekologiczne 650,00 zł ZADANIE NR 24 – Serwety sterylne 220,00 zł ZADANIE NR 25 – Igła echogeniczna do blokad nerwów 90,00 zł ZADANIE NR 26 – Elektromedycyna 200,00 zł ZADANIE NR 27 – Żele do USG/EKG 40,00 zł ZADANIE NR 28 – Papiery rejestracyjne 150,00 zł ZADANIE NR 29- System do pielęgnacji pacjenta z nietrzymaniem stolca 100,00 zł ZADANIE NR 30 – System do odsysania 1 150,00 zł ZADANIE NR 31 – Osłony sterylne 120,00 zł ZADANIE NR 32 – Bielizna i pościel jednorazowego użytku z włókniny 1 000,00 zł ZADANIE NR 33 – Zgłębnik Bengmark 150,00 zł ZADANIE NR 34 - Druty 60,00 zł ZADANIE NR 35 - Jednorazowy sprzęt laboratoryjny 1 400,00 zł ZADANIE NR 36 – Zestawy urologiczne 20,00 zł ZADANIE NR 37 – Sprzęt urologiczny, zgłębniki 770,00 zł ZADANIE NR 38 – Wkłady i dreny do strzykawki typu Nemoto 600,00 zł ZADANIE NR 39 – Akcesoria do aparatu Infant Flow (sterylne) 130,00 zł ZADANIE NR 40 – Okularki do fototerapii 70,00 zł ZADANIE NR 41 – Buteleczki i smoczki dla noworodków 120,00 zł ZADANIE NR 42 – Akcesoria do spirometru 100,00 zł ZADANIE NR 43 – Łyżeczki dermatologiczne 100,00 zł ZADANIE NR 44 – Wkłucia i zestawy dializacyjne 400,00 zł ZADANIE NR 45 – Folie bakteriobójcze 250,00 zł ZADANIE NR 46 – Igła do stymulatora nerwów 100,00 zł ZADANIE NR 47 - Akcesoria do endoskopii 190,00 zł ZADANIE NR 48 - Kaniule 130,00 zł ZADANIE NR 49 – Igły do biopsji 40,00 zł ZADANIE NR 50 – Przystawka biopsyjna do głowicy USG 70,00 zł ZADANIE NR 51 – Sonda Sengstakena 40,00 zł ZADANIE NR 52 – Elektrody neutralne 100,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do 05.08.2019r. do godz. 10:00. Dowód wniesienia wadium (oryginał), musi być dołączony do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, w tytule przelewu należy wpisać: wadium, numer postępowania i numer części, których dotyczy niniejsze wadium. 1. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: KONTO BANKOWE: Bank PEKAO S.A. I Oddział Garwolin NUMER: 11 1240 2728 1111 0000 3979 5720 Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację – OZP/14/2019, zadanie nr … 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Zamawiający uzna prawidłowy termin jego wniesienia jako datę uznania na rachunku Zamawiającego (datę wpływu na konto Zamawiającego), a nie datę dokonania polecenia przelewu. 5. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). 6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) złożyć ofertę – pod rygorem nieważności – w formie pisemnej; 2) złożyć Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP – w formie pisemnej; 3) złożyć oświadczenia, o których mowa w SIWZ i w rozporządzeniu ws. dokumentów – dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy – w oryginale; 4) złożyć dokumenty, o których mowa w SIWZ i w rozporządzeniu ws. dokumentów – inne niż oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt 2.3) – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą; 5) złożyć pełnomocnictwo w formie pisemnej lub kopii poświadczonej notarialnie, bądź przez osoby udzielające pełnomocnictwa; 6) złożyć dokument wadium w oryginale – w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna. 2. Treść oferty musi odpowiadać SIWZ. W szczególności musi uwzględniać wymagania Zamawiającego dotyczące: opisu przedmiotu zamówienia, opisu kryterium wyboru ofert, warunków realizacji zamówienia, warunków umowy i sposobu obliczenia ceny oferty. 3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 4. Oferta zostanie sporządzona w języku polskim, zgodnie z treścią Formularza Oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponoszą Wykonawcy. 7. Jeśli Wykonawca składając ofertę wraz z jej załącznikami zamierza zastrzec niektóre informacje w nich zawarte, zgodnie z postanowieniami art. 8 ust. 3 ustawy, zobowiązany jest nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec w dokumentach składanych wraz z ofertą, ze nie mogą one być udostępniane oraz wykazać (załączyć do oferty pisemne uzasadnienie), iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Stosownie do powyższego, jeśli Wykonawca nie dopełni ww. obowiązków wynikających z ustawy, Zamawiający będzie miał podstawę uznania, że zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa jest bezskuteczne i w związku z tym potraktuje daną informację, jako niepodlegającą ochronie i nie stanowiącą tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2003, Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.). 8. Zamawiający wymaga, aby w formie pisemnej pod sankcją nieważności został złożony wypełniony Formularz Oferty. 9. Zaleca się, aby wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty były parafowane własnoręcznie przez osobę/y podpisujące ofertę. Zalecane jest datowanie paraf.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach