Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 92213 Łódź, ul. Pomorska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 675 75 00 , fax. 42 678 92 68
- Data zamieszczenia: 2018-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
ul. Pomorska 251
92213 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 675 75 00, fax. 42 678 92 68
REGON: 47214755900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.umed.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: S.P.Z.O.Z.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, płynów, odzieży ochronnej do sporządzania leków cytostatycznych w dawkach indywidualnych na potrzeby Pracowni Leku Cytostatycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku, płynów, odzieży ochronnej do produkcji leków cytostatycznych w dawkach indywidualnych na potrzeby Pracowni Leku Cytostatycznego zlokalizowanej w Ośrodku Pediatrycznym Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - ul. Sporna 36/50. Zamówienie zostało podzielone na 8 części – pakietów. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do obrotu (sprzedaży) produktami leczniczymi będącymi przedmiotem zamówienia i określonymi w części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę, tj. uzyskał zezwolenie, wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na podstawie art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 – tekst jednolity z późn. zm.) - o ile dotyczy Pakietu/Pakietów, na które Wykonawca składa ofertę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poniżej przedstawiono wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia 1. „FORMULARZ OFERTOWY” – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. „FORMULARZ CENOWY” – Załącznik nr 2 do SIWZ. (Zamawiający nie wymaga składania formularzy Pakietów, na które Wykonawca nie składa oferty) 3. Oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1b Ustawy - Załącznik nr 3 do SIWZ; 4. Oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp) dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania art. 24 ust. 1 i 5 Ustawy - Załącznik nr 4 do SIWZ; 5. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy) - Załącznik nr 5 do SIWZ; Uwaga: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie winno być złożone wraz z ofertą. 6. Ewentualne pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy udzielone przez Wykonawcę (imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli osoba podpisująca nie została wskazana do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, również w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów medycznych II
Dodano: 2024-06-10 - 52/WR/ZP/D/2024 Dostawy kriosond kompatybilnych z urządzeniem Erbe CRYO2
Dodano: 2024-06-03 - 53/WR/ZP/D/2024 Dostawa akcesoriów do egzoskopu Orbeye
Dodano: 2024-06-03 - 55/TP/ZP/D/2024-dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM w Łodzi
Dodano: 2024-05-31 - 101/TP/ZP/D/2024-dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM w Łodzi
Dodano: 2024-05-27 - 91/TP/ZP/D/2024-dostawy rękawic medycznych
Dodano: 2024-05-16 - 45/TP/ZP/D/2024 Dostawa materiałów zużywalnych do analizatorów parametrów krytycznych wraz z dzierżawą aparatów dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi.
Dodano: 2024-05-15 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do automatycznego wstrzykiwacza MAX firmy Ulrich
Dodano: 2024-04-03 - 43/TP/ZP/D/2024 Dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM - CSW w Łodzi.
Dodano: 2024-03-01 - Sprzedaż i dostawa wkładów do wstrzykiwacza Guebert OpiVantage oraz innych zużywalnych materiałów.
Dodano: 2024-02-15