MEGREZ Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 43-100 Tychy, ul. Edukacji
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 325 51 71 , fax. 32 325 52 84
- Data zamieszczenia: 2020-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: MEGREZ Sp. z o.o.
ul. Edukacji 102
43-100 Tychy, woj. śląskie
tel. 32 325 51 71, fax. 32 325 52 84
REGON: 24087228600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmegrez.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot leczniczy - spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NA POTRZEBY SZPITALA - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Szpitala, których ilość i rodzaj określono szczegółowo w formularzu asortymentowo – cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ) a warunki realizacji zapisano we wzorze umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta papierowa oraz elektroniczna musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową netto i brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, terminu ważności asortymentu, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 1 do SIWZ, przygotowany zgodnie z zaleceniami rozdz. XII niniejszej SIWZ będący podstawą do określenia ceny w formularzu ofertowym, 3) oświadczenie (Załącznik nr 3 i 3a do SIWZ) wymienione w rozdziale VI. niniejszej SIWZ; 4) PEŁNOMOCNICTWO (jeśli dotyczy) – określające zakres działania pełnomocnika. Jeżeli Wykonawca zdecyduje się złożyć ofertę w formie elektronicznej to wszystkie w/w dokumenty lub oświadczenia winny zostać sporządzone i złożone w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wykonawcę. Oferta elektroniczna: 1. Wykonawca składa ofertę/wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, dalej „wniosek” za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na miniPortalu. W formularzu oferty/wniosku Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. 2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych doc., docx, .xls, .xlsx, .rtf, .xps, .odt, .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortal. 3. Sposób złożenia oferty/wniosku, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortal. Ofertę/wniosek należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oprzyrządowania do brachyterapii oraz różnego sprzętu medycznego dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa wskaźników biologicznych do procesu sterylizacji
Dodano: 2023-09-29 - Jednorazowa dostawa wyposażenia medycznego.
Dodano: 2023-07-27 - Dostawy wyrobów medycznych dla Oddziału Intensywnej Terapii Dziecięcej-powtórzenie
Dodano: 2023-07-20 - Jednorazowa sprzedaż i dostawa wyposażenia medycznego
Dodano: 2023-03-06 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej
Dodano: 2023-03-01 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej
Dodano: 2023-02-27 - Zakup drobnego sprzętu na oddziały szpitalne
Dodano: 2023-01-18 - Zakup komory izolacyjnej
Dodano: 2022-10-13 - DOSTAWA MATERIAŁÓW DLA PRACOWNI CYTOSTATYCZNEJ – ASORTYMENT DO PRZYGOTOWANIA I PODAŻY
Dodano: 2022-08-25