Przetargi.pl
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów opatrunkowych - EO/32PN/2009

Szpital Specjalistyczny w Zabrzu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. M. C. Skłodowskiej 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3732308, 3732346 , fax. 032 3732308, 3732346
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu
    ul. M. C. Skłodowskiej 10 10
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 3732308, 3732346, fax. 032 3732308, 3732346
    REGON: 27273516285110
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów opatrunkowych - EO/32PN/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów opatrunkowych - szczegółowy opis stanowi załacznik nr 3 do SIWZ (pakiety)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331413106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 13 181,00 PLN w skład którego wchodzą następujące części: Pakiet WADIUM PLN 1 914 2 80 3 969 4 12 5 566 6 16 7 2080 8 664 9 214 10 564 11 2546 12 3220 13 1336
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e) wniosą wadium na warunkach określonych w części XIII niniejszej SIWZ. 2.Warunki przedmiotowe wymagane od wykonawców: 1) zapewnią transport produktu do magazynu aptecznego Zamawiającego, 2) zaoferują produkty z datą ważności co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy, 3) zaoferują produkty spełniające wymagania ustawy z 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93/2004 poz. 896), 4) zaoferują termin płatności 30 dni, 5) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, 6) zaoferują sprzęt posiadający dopuszczenia do obrotu i używania na terenie kraju zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r (Dz. U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896) i zdeklarowaną klasą oferowanego przedmiotu zamówienia ( Deklaracja zgodności, CE, Karty techniczne jeżeli wyrób posiada taką kartę, wpis do Krajowego Rejestru Wyrobów Medycznych - zgodnie z klasą danego produktu).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych c) oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 e) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 2. Dokumenty dodatkowe wymagane od Wykonawców: § Załącznik nr 1 do SIWZ: Formularz ofertowy § Załącznik nr 3 do SIWZ: Formularz cenowy § Dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie kraju zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r (Dz. U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896) i zdeklarowaną klasą oferowanego przedmiotu zamówienia ( Deklaracja zgodności, CE, Karty techniczne jeżeli wyrób posiada taką kartę, wpis do Krajowego Rejestru Wyrobów Medycznych - zgodnie z klasą danego produktu). W przypadku wyrobów medycznych klasy I należy przedstawić deklarację zgodności CE wystawioną przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela. W przypadku wyrobów medycznych klasy I sterylnej i wyższych klas dodatkowo należy załączyć certyfikat CE wystawiony przez firmę notyfikującą z załącznikiem asortymentowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klinika-zabrze.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach