Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 71-455 Szczecin, Arkońska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 813 90 21 , fax. 918 139 079
- Data zamieszczenia: 2019-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
Arkońska 4
71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 813 90 21, fax. 918 139 079
REGON: 29027400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów kardiologii interwencyjnej dla SPWSZ w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów kardiologii interwencyjnej dla SPWSZ w Szczecinie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 zadania (części). 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik 4 do SIWZ, szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz załącznik nr 1A do SIWZ dla zadania nr 1-4. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111730-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty (sporządzonej według wzoru stanowiącego załączniki nr 2, 2A do SIWZ): 1) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, 2) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, 3) odpowiednie pełnomocnictwa lub dokumenty (np. odpisy z rejestru) wykazujące umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy). 4) Wymagane parametry graniczne, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do SIWZ – do zadań, na które składana jest oferta, 5) Parametry podlegające ocenie jakości, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1B do SIWZ - do zadań, na które składana jest oferta, 6) dokumenty opisujące oferowany przedmiot zamówienia (strony katalogowe lub foldery, ulotki informacyjne) – w j. polskim dla oferowanych wyrobów, pozwalające na potwierdzenie ich zgodności z SIWZ w zakresie wymagań określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 i 1A do SIWZ oraz parametrów podlegających ocenie w zakresie kryteriów jakościowych- Załącznik nr 1B do SIWZ (odrębnie dla wyrobów oferowanych w ramach każdego zadania, na które składana jest oferta). UWAGA! 1) Dokumenty o których mowa w pkt. 4 i 6 składane są wraz z ofertą, stanowią część oferty i nie podlegają uzupełnieniu. Niezłożenie dokumentów, o których mowa w pkt. 4 lub 6 powyżej lub złożenie dokumentów niekompletnych skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 2) Dokument, o którym mowa w pkt 5 powyżej składany jest wraz z ofertą, stanowi część oferty i nie podlega uzupełnieniu. W przypadku niezłożenia dokumentu wykonawcy nie zostaną przyznane punkty w kryterium oceny ofert, na potrzeby którego dokument jest składany. W przypadku złożenia niekompletnego dokumentu, Zamawiający dokona punktowania w ramach kryterium jedynie w odniesieniu do pozycji dokumentu uzupełnionych przez Wykonawcę, w pozostałym zaś zakresie przyzna Wykonawcy 0 punktów. 2. Wykonawca, bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do zabiegów chirurgii naczyniowej
Dodano: 2021-02-01 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do zabiegów chirurgii naczyniowej
Dodano: 2020-12-04 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku do Pracowni Hemodynamiki.
Dodano: 2020-07-07 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku do zabiegów chirurgii naczyniowej
Dodano: 2019-10-21 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku do zabiegów chirurgii naczyniowej
Dodano: 2018-09-07 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów kardiologii interwencyjnej
Dodano: 2018-04-12 - System stentgraftu wieńcowego
Dodano: 2017-05-12 - System stentgraftu wieńcowego
Dodano: 2017-04-25 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów kardiologii interwencyjnej dla SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2017-02-17