Przetargi.pl
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do SPZOZ w Łukowie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21400 Łuków, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 989 074 , fax. 257 989 074
  • Data zamieszczenia: 2018-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
    ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3
    21400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 257 989 074, fax. 257 989 074
    REGON: 30647200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do SPZOZ w Łukowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia: Pakiet nr 1 (14) – Czujnik brzuszny, Filtr do inkubatora, Maska do resuscytacji dla noworodków, Maska nosowa, Mocowanie układu pacjenta, Układ oddechowy z generatorem, Układ oddechowy z maskoą noworodkową itp. Pakiet nr 2 (20) – Dren brzuszny silikonowy, Igła typu NOVFINE/PENOFINE, Kaniula Yankauer, Strzykawka do żywienia dojelitowego z końcówką enfit, Zamknięty system bezigłowy, Zestaw do lewatywy, Zestaw do pobierania próbek z oskrzeli, Zestaw do transfuzji wymiennej krwi u noworodka itp. Pakiet nr 3 (21) – Balon BAKRI, Błękit bromotymolowy, Wlektroda wielofunkcyjna, Filtr do ssaka, Igły doszpikowe, Pończochy medyczne, Worek stomijny itp. Pakiet nr 4 (24) – Dren płuczący do ENDOMAT HAMOU Histeroskopia i Laparoskopia, Filtr bakteryjny Pakiet nr 5 (28) – Filtr do inkubatora, Mankiet jednorazowy, Opaska mocująca na rzepy do czujnika Pakiet nr 6 (29, 30) – Igła HUBERA (do portu), Czujnik do pomiaru rzutu serca FLOTRAC z drenem, Wkłucie centralne oksymetryczne „PRESEP”, Zestaw do pomiarów hemodynamicznych, Zestaw do monitorowania ciśnienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do niniejszej specyfikacji. Określone w załączniku szacunkowe ilości zamówienia mogą ulec zmniejszeniu bądź wstrzymaniu w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, z uwagi na zmienność ilości zakwalifikowanych do leczenia pacjentów i wielkość umów podpisanych z NFZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) zmniejszenia dostawy, określonej w załączniku do oferty do 35%, bez prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu; Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane przez polskie prawo atesty, zezwolenia i certyfikaty dopuszczające oferowane produkty do obrotu na terenie RP i do stosowania w placówkach ochrony zdrowia. Opakowania muszą zawierać etykiety zewnętrzne w języku polskim. Oferowany asortyment musi posiadać termin ważności minimum 1 rok od daty dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium dla całości zamówienia wynosi 1820 PLN. W specyfikacji podzielono wadium na poszczególne pakiety.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty wymagane z ofertą: 1. Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 1); 2. Wypełniony formularz cenowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 2); Formularz cenowy należy również załączyć na płycie CD w formacie exel. 3. Potwierdzenie wniesienia wadium, 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 5. Oświadczenie o dopuszczeniu wyrobów medycznych do obrotu i używania (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 4), 6. Próbki asortymentu w ilościach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ, a w przypadku produktów bez oznaczenia ilości próbek - materiały reklamowe z folderami i opisami produktu bądź opisy produktu potwierdzone za zgodność z oryginałem. Próbki do przetestowania należy złożyć wraz z ofertą, dodatkowo powinny zostać one odpowiednio opisane – należy podać numer pakietu i pozycji, której dana próbka dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach