Przetargi.pl
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do Pracowni Hemodynamicznej

Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Batorego 17/19
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6100319 , fax. 056 6557530
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w Toruniu
    ul. Batorego 17/19 17/19
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6100319, fax. 056 6557530
    REGON: 87025227400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.med.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do Pracowni Hemodynamicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 - Prowadniki naczyniowe hydrofilne, Zadanie nr 2 - Prowadniki naczyniowe i drobny sprzęt diagnostyczny, Zadanie nr 3 - Cewniki diagnostyczne do koronarografii i wentrykulografii, Zadanie nr 4 - Koszulki naczyniowe, Zadanie nr 5 - Cewniki prowadzące do angioplastyki naczyń wieńcowych, Zadanie nr 6 - Prowadniki angioplastyczne do zabiegów wykonywanych ad hoc, Zadanie nr 7 - Prowadniki angioplastyczne do podstawowych interwencji wieńcowych i do udrożnień, Zadanie nr 8 - Cewniki balonowe do podstawowych interwencji wieńcowych, Zadanie nr 9 - Cewniki balonowe wysokociśnieniowe, Zadanie nr 10 - Cewniki balonowe niskoprofilowe, Zadanie nr 11 - Cewniki balonowe do krętych naczyń, Zadanie nr 12 - Stenty standardowe, Zadanie nr 13 - Stenty stalowe do stentowania długich zmian, Zadanie nr 14 - Stenty kobaltowe o budowie modularnej, Zadanie nr 15 - Stenty kobaltowe o budowie tubularnej, Zadanie nr 16 - Pompy inflacyjne, Zadanie nr 17 - Stentgrafty, Zadanie nr 18 - Balony do kontrapulsacji wewnątrzaortalnej, Zadanie nr 19 - Urządzenie do dystalnej protekcji w plastykach pomostów aortalno-wieńcowych, Zadanie nr 20 - Urządzenie do usuwania ciał obcych z jam serca i naczyń, Zadanie nr 21 - Cewnik do trombektomii naczyń wieńcowych, Zadanie nr 22 - Wkład do pompy strzykawkowej, Zadanie nr 23 - System do zamykania naczyń na zasadzie klipsu nitynolowego, Zadanie nr 24 - Prowadniki do przezzwężeniowego pomiaru gradientu ciśnień
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331117101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: brak
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-4 prawo zamówień publicznych, b) przedłożą na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymagane oświadczenia i dokumenty. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonych do oferty próbek, oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załącza do oferty oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 pkt 1-4 prawo zamówień publicznych i oświadczenie zgodne z art. 24 ust. 1 pkt 1-10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-4 prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych Wykonawca załącza do oferty następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 3.Dla potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę towary odpowiadają określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1 (zadania nr 1-24) wymaganiom, Wykonawca musi dołączyć do oferty: 1) opisy lub katalogi lub ulotki bądź foldery oferowanego przez Wykonawcę towaru, 2) dla potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę towary są dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne powinien na oferowane przez siebie towary złożyć wraz z ofertą odpowiednio: a) deklaracje zgodności producenta - dla wyrobów medycznych wszystkich klas, b) certyfikaty jednostki notyfikowanej biorącej udział przy ocenie zgodności wyrobu medycznego (Certyfikaty CE) - dla klasy wyrobu I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III, c) wpisy/zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania - dla wyrobów medycznych wszystkich klas za wyjątkiem I i IIa jednak pod warunkiem, że pierwsze wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju UE, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004r o wyrobach medycznych - w takim przypadku należy załączyć stosowne oświadczenie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.med.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach