Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ogłasza przetarg
- Adres: 10-072 Olsztyn, ul. Szarych Szeregów 7
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5241450 , fax. 089 5241477
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Szarych Szeregów 7 7
10-072 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5241450, fax. 089 5241477
REGON: 00009266300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.wiw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do diagnostyki laboratoryjnej, opakowań monitoringowych i zestawów do BSE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku do diagnostyki laboratoryjnej, opakowań monitoringowych i zestawów do BSE zestawionych w poniższych zadaniach: a)Zadanie Nr 1 - Materiały eksploatacyjne do urządzeń firmy BRAND b)Zadanie Nr 2 - Końcówki do pipet INTERSCIENCE c)Zadanie Nr 3 - Końcówki do pipet LABSYSTEM d)Zadanie nr 4 - Pipety i ezy e)Zadanie nr 5 - Probówki i probówki z antykoagulantami f)Zadanie nr 6 - Pozostały asortyment z PP g)Zadanie nr 7 - Opakowania monitoringowe h)Zadanie nr 8 - Przyrząd do pobierania i transportu prób do badań monitoringowych w kierunku gąbczastej encefalopatii bydła ( BSE).- 15.000 szt i) Zadanie nr 9 - Przyrząd do pobierania i transportu prób do badań monitoringowych w kierunku gąbczastej encefalopatii małych przeżuwaczy (owce, kozy) ( TSE) - 350 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; b)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy. 2.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. 3.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w postępowaniu lub którzy złoża dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega wykluczeniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4.Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane materiały wymagań określonych w SIWZ nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 5.Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestry sądowego albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego zakładu ubezpieczeń społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. d)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e)Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (wzór zał. Nr 3).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.wiw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
Dodano: 2016-07-27 - Videobronchoskop, fiberoskop intubacyjny i różne wyroby medyczne jednorazowego użytku
Dodano: 2016-07-26 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów jednorazowych i wielorazowych z podziałem na 17 zadań dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 22/2016)
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa odzieży ochronnej jednorazowego użytku, obłożeń operacyjnych i materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-06-14 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164) na dostawę materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku, barwników, odczynników chemicznych.
Dodano: 2016-05-13 - Obłożenia jednorazowe - powtórka
Dodano: 2016-05-13 - Sprzedaż wraz z dostawą sukcesywną artykułów medycznych do Katedry Patofizjologii Wydziału Nauk Medycznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w ramach realizacji projektu pt. Zastosowanie progenitorów glejowych w leczeniu stwardnienia zanikowego bocznego akronim GRP&ALS (nr umowy STRATEGMED1/233209/12/NCBR/2015) współfinansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju..
Dodano: 2016-05-02 - Różne wyroby medyczne i artykuły opatrunkowe, wyroby w włókniny, osprzęt do puls oksymetrów, klipsy tytanowe
Dodano: 2016-04-27 - przetarg nieograniczony na dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2016-04-21 - Różne wyroby medyczne i artykuły opatrunkowe, wyroby w włókniny, różne wyroby laboratoryjne
Dodano: 2016-04-14