Przetargi.pl
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Powiatowego Zespołu Szpitali

Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 77 67 427 , fax. 71 77 67 307
  • Data zamieszczenia: 2019-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy
    ul. Armii Krajowej 1
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 71 77 67 427, fax. 71 77 67 307
    REGON: 93296654000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzsolesnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Powiatowego Zespołu Szpitali
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego użytku ( 39 zadań) przez okres 12 miesięcy – szczegółowe wykazy asortymentu określają załączniki do formularza oferty o nazwie cennik. Zamawiający przewiduje możliwość przeliczania opakowań, jednak w rubryce „ nazwa asortymentu” prosi o wskazanie ilości produktu w opakowaniu ZAMAWIAJĄCY W PRZYPADKU BRAKU MOŻLIWOŚCI OCENY CZY ZAOFEROWANY PRODUKT SPEŁNIA WYMAGANIA ZGODNIE Z SIWZ ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO WEZWANIA O PRZEDŁOŻENIE KATALOGÓW LUB PRÓBEK ZAOFEROWANYCH PRODUKTÓW Zamówienie składa się z 39 części (zadań): Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Liczba części (zadań): 39. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych w obrębie danej części zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: apteka przyszpitalna (IV piętro)/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: zad. 1) 1 700,00 zł zad. 2) 700,00 zł zad. 3) 2700,00 zł zad. 4) 300,00 zł zad. 5) 1 500,00 zł zad. 6) 400,00 zł zad. 7) bez wadium zad. 8) 200,00 zł zad. 9) 60,00 zł zad. 10) 30,00 zł zad. 11) 140,00 zł zad. 12) 40,00 zł zad. 13) 40,00 zł zad. 14) 720,00 zł zad. 15) 1000,00 zł zad. 16) 50,00 zł zad. 17) 270,00 zł zad. 18) 90,00 zł zad. 19) 170,00 zł zad. 20) 230,00 zł zad. 21) 110,00 zł zad. 22) 400,00 zł zad. 23) 80,00 zł zad. 24) 1300,00 zł zad. 25) 420,00 zł zad. 26) 30,00 zł zad.27) 300,00 zł zad.28) 315,00 zł zad.29) 225,00 zł zad.30) 340,00 zł zad.31) 600,00 zł zad.32) 30,00 zł zad.33) 650,00 zł zad.34) 240,00 zł zad.35) 80,00 zł zad.36) 820,00 zł zad. 37) 360,00 zł zad. 38) 470,00 zł zad. 39) 100,00 zł 1. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2018r., poz. 110 z późn. zm.). 2. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: 1) Nazwa dającego zlecenie ( Wykonawcy), beneficjenta gwarancji ( Zamawiającego), gwaranta ( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) Kwotę gwarancji, 3) Termin ważności gwarancji, nie krótszy niż okres związania ofertą, w formule: „ od dnia….. do dnia……”. 4) Zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust 4a oraz ust. 5 ustawy. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 4. Postanowienia wskazane powyżej dla gwarancji stosuje się odpowiednio do poręczeń. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub w płacone na konto Powiatowego Zespołu Szpitali w BGK nr: 42 1130 1033 0018 7993 4520 0004 z adnotacją „ Wadium – nr sprawy………” 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert ( zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu). Dowód wniesienia wadium, w pozostałych formach, należy dołączyć do oferty w oryginale. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia w którym upływa termin składania ofert. 8. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postepowania, jeżeli jego oferta do upływu terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie. 9. Zgodnie z art. 46 ust.3 ustawy, Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na postawie art. 46 ust.1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużenia ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 11. Zamawiający na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b ustawy odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium w określonym terminie lub wniesie je w sposób nieprawidłowy w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub w sytuacji, o której mowa w art. 46 ust. 3 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy – wg wzoru- załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy; 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do dołączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3. W przypadku gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane prze osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy; 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji , dotyczącej: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach