Przetargi.pl
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 92-213 Łódź, ul. Pomorska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 675 75 00 , fax. 42 678 92 68
  • Data zamieszczenia: 2019-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
    ul. Pomorska 251
    92-213 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 675 75 00, fax. 42 678 92 68
    REGON: 47214755900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.umed.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje 24 pakiety: Pakiet nr 1 - Worki stomijne Pakiet nr 2 - Dreny do pompy artroskopowej Pakiet nr 3 - Dreny do klatki piersiowej typu Thorax (kardiochirurgia) Pakiet nr 4 - Zestawy do punkcji opłucnej z igłą Veressa Pakiet nr 5 - Kaniule nosowe [SPORNA - Czechosłowacka] Pakiet nr 6 - Wzierniki jednorazowe do nosa, ucha Pakiet nr 7 - Elektrody do EKG, prób wysiłkowych [ ZAKŁAD MEDYCYNY NUKLEARNEJ] Pakiet nr 8 - Akcesoria do spirometru firmy MES [ALERGOLOGIA] Pakiet nr 9 - Kołnierz ortopedyczny SHANTZA Pakiet nr 10 - Katetery, cewniki i filtry UCP [SPORNA] Pakiet nr 11 - Elektrody jednorazowe do aparatu AED DEFI MAX [CSK] Pakiet nr 12 - Ustniki do alkomatu AlcoSense Pakiet nr 13 - Dreny do podawania tlenu dla dzieci i noworodków [SPORNA] Pakiet nr 14 - Końcówki do odsysania pola operacyjnego UCP [SPORNA] Pakiet nr 15- Strzykawki Pakiet nr 16- Kasetki histopatologiczne Pakiet nr 17- Kubki jednorazowego użycia Pakiet nr 18- Kieliszki do leków Pakiet nr 19- Akcesoria endoskopowe do Pracowni Endoskopii CKD Pakiet nr 20- Pętla do polipektomii, marker endoskopowydo Pracowni Endoskopii CKD Pakiet nr 21- System do wykonywania zespoleń proksymalnych na aorcie Pakiet nr 22- Szwy chirurgiczne Gore-tex do naprawy zastawki mitralnej Pakiet nr 23- Igły hepar do kaniulacji żyły odpiszczelowej Pakiet nr 24- Biokondiut aortalny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia 1. „FORMULARZ OFERTOWY” – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. „FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY – Załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Ewentualne PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania Wykonawcy osoby /osób, podpisującej/ podpisujących ofertę, dokumenty lub oświadczenia załączone do oferty. 3.1. Uprawnienie musi bezpośrednio wynikać z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej). Jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo opatrzone oryginalnym podpisem osób wskazanych w dokumencie stwierdzającym status prawny Wykonawcy (odpisie z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa tj. podpisaną oryginalnym podpisem przez notariusza. 3.2. Jeżeli z dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób, ofertę wraz z załącznikami podpisują wszystkie te osoby. 4. „OŚWIADCZENIE WYKONAWCY W TRYBIE ART. 25A UST. 1 USTAWY PZP” - Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach