Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU W PODZIALE NA ZADANIA DLA SP ZOZ W GARWOLINIE

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 08400 Garwolin, ul. Lubelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08 , fax. 25 6844700 w.619; 684 37 08
  • Data zamieszczenia: 2016-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Lubelska 50
    08400 Garwolin, woj. mazowieckie
    tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08, fax. 25 6844700 w.619; 684 37 08
    REGON: 71235395400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU W PODZIALE NA ZADANIA DLA SP ZOZ W GARWOLINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na zadania dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie przy ul. Lubelskiej 50 w okresie 12 miesięcy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w ramach wymienionych części. Każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia). Wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowe. Jeżeli w SIWZ nie został zamieszczony zapis, której części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, formularz, dokument itp. – oznacza to, że dotyczy wszystkich części. 3. Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań (pakietów):  Zadanie nr 1 – Akcesoria do wlewów dożylnych;  Zadanie nr 2 – Strzykawki i igły iniekcyjne;  Zadanie nr 3 – Rękawice niesterylne;  Zadanie nr 4 – Rękawice sterylne;  Zadanie nr 5 – Obwody oddechowe, filtry, maski;  Zadanie nr 6 – Intubacja, tracheostomia;  Zadanie nr 7 – Specjalistyczny sprzęt anestezjologiczny;  Zadanie nr 8 – Kaseta do systemu sterylizacji plazmowej;  Zadanie nr 9 – Akcesoria do systemu sterylizacji plazmowej;  Zadanie nr 10 – Pojemniki medyczne jednorazowego użytku (histopatologiczne);  Zadanie nr 11 – Pojemniki na odpady medyczne;  Zadanie nr 12 – Sprzęt z zakresu ginekologii;  Zadanie nr 13 – Drobny sprzęt jednorazowego użytku;  Zadanie nr 14 – Taśmy ginekologiczne;  Zadanie nr 15 – Staplery operacyjne jednorazowe;  Zadanie nr 16 – Ładunki do staplerów liniowych wielorazowych;  Zadanie nr 17 – Klipsy operacyjne oraz inny sprzęt operacyjny;  Zadanie nr 18 – Staplery skórne;  Zadanie nr 19– Jednorazowe obłożenia operacyjne, zabiegowe;  Zadanie nr 20 – Jednorazowe obłożenia dla noworodka;  Zadanie nr 21 – Jednorazowe obłożenia anestezjologiczne;  Zadanie nr 22 – Elektromedycyna;  Zadanie nr 23 – Papiery medyczne;  Zadanie nr 24 – System do pielęgnacji pacjenta z nietrzymaniem stolca;  Zadanie nr 25 – System do odsysania;  Zadanie nr 26 – Ostrza do strzygarki;  Zadanie nr 27 – Bielizna i pościel niesterylna;  Zadanie nr 28 – Wskaźnik do monitorowania procesów;  Zadanie nr 29 – Opakowania;  Zadanie nr 30 – Wskaźnik biologiczny;  Zadanie nr 31 – Jednorazowe okularki do fototerapii dla noworodków;  Zadanie nr 32 – Jednorazowy sprzęt laboratoryjny;  Zadanie nr 33 – Sprzęt urologiczny, cewniki;  Zadanie nr 34 – Paski do glukometrów. 4.Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety, a jeżeli pakiet obejmuje więcej niż jedną pozycję oferta dla swojej ważności w tym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje. 5.Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia celu, któremu ma służyć) realizację zamówienia. 6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być wolny od wad fizycznych i wad prawnych. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących załącznikach:  Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ;  Arkusz oceny technicznej i użytkowej – załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Wykonawca wraz ze złożoną ofertą dla pakietu nr 1-4, 10, 13, 19, 21-22, 26-29, 31 winien dostarczyć bezpłatne i bezzwrotne próbki oferowanego sprzętu jednorazowego użytku w ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym w celu dokonania oceny technicznej i użytkowej owych produktów, jak również weryfikacji oferowanych towarów z opisem przedmiotu zamówienia (w odpowiednim zakresie). 9. Zamawiający wymaga właściwe opakowanie i oznakowanie na opakowaniu w języku polskim. 10. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producentów produktów, ich nazw handlowych i numerów katalogowych. W przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą (dot. formularza asortymentowo – cenowego). 11. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 12. Oferowany asortyment musi posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności od daty dostawy. 13. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie, partiami. Realizacja dostaw odbywać się będzie w ciągu min. 24h do max. 72h w dni robocze od momentu otrzymania Zamówienia (parametr oceniany). Zamawiający będzie składał zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego – Magazyn Szpitala ul. Lubelska 50. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko. Wykonanie dostawy następuje z momentem potwierdzenia odbioru towaru przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamówienie obejmuje rozładunek i dostawę do pomieszczeń Magazynu. 14. Wykonawca załączy do oferty odnośnie oferowanego przedmiotu zamówienia instrukcje użytkowania w języku polskim (w oferowanym zakresie) z uwzględnieniem sposobu przechowywania. 15. Oferowany sprzęt jednorazowego użytku powinien posiadać dopuszczenie do użytkowania w placówkach publicznej służby zdrowia. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w części dotyczącej ilości w zależności od potrzeb Zamawiającego i odpowiednio do warunków kontraktu zawartego z NFZ lub wskazań medycznych o maksymalnie 20 % bez prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie danej części zamówienia, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w formularzu asortymentowo-cenowym. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy. 18. W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie produkcji, strony dopuszczają możliwość zmiany asortymentu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametry oraz zakresu działania w cenie nie wyższej niż w ofercie. 19. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy, w tym adres siedziby, Regon, NIP, rachunek bankowy, 2) zmiany elementów przedmiotu zamówienia zaproponowanych w ofercie na elementy równoważne lub elementy o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane elementy zostały wycofane z produkcji, a ich wartość pozostaje bez zmian. Parametry nowych elementów przedmiotu zamówienia należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający winien zaakceptować nowe elementy, 3) w przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie produkcji, strony dopuszczają możliwość zmiany asortymentu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej tej samej lub wyższej jakości i parametry oraz zakresu działania w cenie nie wyższej niż w ofercie. 4) strony dopuszczają zmianę sposobu konfekcjonowania - wielkości opakowania, wtedy nastąpi przeliczenie ilości na odpowiednią ilość opakowań albo ilości sztuk w opakowaniu – przy niezmienionym produkcie i cenie nie wyższej niż w ofercie. 5) wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy może ulec zmianie, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług – wynagrodzenie należne wykonawcy podlegać będzie automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany, w terminie 30 dni od dnia wejścia przepisów dokonujących tych zmian, złożyć pisemny wniosek w którym wykaże bezpośredni wpływ zmian, wymienionych w ppkt. b-c na koszt wykonania zamówienia, a Zamawiający uzna ten wniosek za zasadny. 6) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności takich zmian, zgodnie zapisami SIWZ, w związku z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2016r. poz. 1020 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 955,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt pięć złotych). Zadanie nr 1 – 3 300 ,00 zł (trzy tysiące trzysta złotych); Zadanie nr 2 – 1 300,00 zł (tysiąc trzysta złotych); Zadanie nr 3 – 2 800,00 zł (dwa tysiące osiemset złotych); Zadanie nr 4 – 450,00 zł (czterysta pięćdziesiąt złotych); Zadanie nr 5 – 650,00 zł (sześćset pięćdziesiąt złotych); Zadanie nr 6 – 180,00 zł (sto osiemdziesiąt złotych); Zadanie nr 7 – 850,00 zł (osiemset pięćdziesiąt złotych); Zadanie nr 8 – 300,00 zł (trzysta złotych); Zadanie nr 9 – 100,00 zł (sto złotych); Zadanie nr 10 – 150,00 zł (sto pięćdziesiąt złotych); Zadanie nr 11 – 550,00 zł (pięćset pięćdziesiąt złotych); Zadanie nr 12 – 600,00 zł (sześćset złotych); Zadanie nr 13 – 1 000 ,00 zł (tysiąc złotych); Zadanie nr 14 – 180,00 zł (sto osiemset złotych); Zadanie nr 15 – 300,00 zł (trzysta złotych); Zadanie nr 16 – 350,00 zł (trzysta pięćdziesiąt złotych); Zadanie nr 17 – 250,00 zł (dwieście pięćdziesiąt złotych); Zadanie nr 18– 40,00 zł (czterdzieści złotych); Zadanie nr 19 – 1 500,00 zł (tysiąc pięćset złotych); Zadanie nr 20 – 150,00 zł (sto pięćdziesiąt złotych); Zadanie nr 21 – 60,00 zł (sześćdziesiąt złotych); Zadanie nr 22 – 200,00 zł (dwieście złotych); Zadanie nr 23 – 150,00 zł (sto pięćdziesiąt złotych); Zadanie nr 24 – 100,00 zł (sto złotych); Zadanie nr 25 – 900,00 zł (dziewięćset złotych); Zadanie nr 26 – 120,00 zł (sto dwadzieścia złotych); Zadanie nr 27 – 700,00 zł (siedemset złotych); Zadanie nr 28 – 200,00 zł (dwieście złotych); Zadanie nr 29 – 750,00 zł (siedemset pięćdziesiąt złotych); Zadanie nr 30 – 130,00 zł (sto trzydzieści złotych); Zadanie nr 31 – 45 ,00 zł (czterdzieści pięć złotych); Zadanie nr 32 – 1 400,00 zł (tysiąc czterysta złotych); Zadanie nr 33 – 650,00 zł (sześćset pięćdziesiąt złotych); Zadanie nr 34 – 550,00 zł (pięćset pięćdziesiąt złotych). lub równowartość powyższych kwot wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do 21.12.2016r. do godz. 09:00. Dowód wpłaty wadium oryginał przelewu bądź gwarancji, musi być dołączony do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, w tytule przelewu należy wpisać: wadium, numer postępowania i numer części, których dotyczy niniejsze wadium. 1. Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się w y ł ą c z n i e p r z e l e w e m na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: KONTO BANKOWE: Bank PEKAO S.A. I Oddział Garwolin NUMER: 11 1240 2728 1111 0000 3979 5720 Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację – „Dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na zadania dla SP ZOZ w Garwolinie”. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Zamawiający uzna prawidłowy termin jego wniesienia jako datę uznania na rachunku Zamawiającego (datę wpływu na konto Zamawiającego), a nie datę dokonania polecenia przelewu. Zwrot, ponowne wniesienie i zatrzymanie wadium 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi w umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana (art. 46 ust. 5 Ustawy): a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach