Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Floriana Ceynowy 7
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6854800 , fax. 058 6854840
- Data zamieszczenia: 2009-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o.
ul. Floriana Ceynowy 7 7
83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
tel. 058 6854800, fax. 058 6854840
REGON: 58919418230000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcz-kartuzy.ires.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
SUKCESYWNA DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331414200
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust l i 2 Pzp. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, wyszczególnionych w § 7 ust. 1 niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w postępowaniu, zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ ust. l pkt. 2) rozporządzenia) 1.2. Oświadczenie, że wykonawca jest uprawniony do wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6. 1.3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust l pkt 4-8 Pzp wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ l ust. l pkt. 4 rozporządzenia) 1.4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ l ust l pkt 5 rozporządzenia) 1.5. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (§ l ust. l pkt. 3 rozporządzenia) 1.6. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 24 ust. 2 pkt. 3 Pzp) - załącznik nr 4 do SIWZ. 1.7. Oświadczenie (załącznik nr 5), że oferowany sprzęt jednorazowego użytku spełnia wymagania określone ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych Dz.U. 2004r NR 93 poz. 896. 1.8. Deklaracje zgodności CE na oferowane wyroby. 1.9. Części zamówienia , które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom należy wskazać części oraz podać nazwę i siedzibę podwykonawcy na ( zał. nr 1 ). 2. i zawarte w SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// pcz-kartuzy.ires.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa rękawic medycznych jednorazowego użytku oraz igieł do długotrwałych wlewów dożylnych i wyrobów medycznych, znak z
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa: rękawic chirurgicznych, diagnostycznych, , pieluchomajtek, gąbek i rękawic do mycia ciała ,myjek dla dzieci, ubrań 1 x użytku, podkładów, ręczników celulozowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7
Dodano: 2016-04-07 - SUKCESYWNE DOSTAWY RĘKAWIC MEDYCZNYCH, ZESTAWÓW DO HIGIENY JAMY USTNEJ, CZEPKÓW DO MYCIA GŁOWY ORAZ JEDNORAZOWYCH FARTUCHÓW FOLIOWYCH
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa rękawic - ZP43/2015
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa rękawic - ZP40/2015
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa rękawic chirurgicznych i medycznych jednorazowego użytku ZP35/A/21/2015
Dodano: 2015-10-08 - DOSTAWA RĘKAWIC DIAGNOSTYCZNYCH, CHIRURGICZNYCH I SPECJALISTYCZNYCH ORAZ MASEK OCHRONNYCH I OSŁONEK MEDYCZNYCH
Dodano: 2015-10-07 - SUKCESYWNE DOSTAWY JEDNORAZOWYCH STERYLNYCH RĘKAWIC CHIRURGICZNYCH
Dodano: 2015-04-20 - Dostawa rękawic diagnostycznych nitrylowych bezpudrowych, rękawic niejałowych winylowych oraz rękawic chirurgicznych lateksowych oraz rękawic do procedur wysokiego ryzyka. Nr postępowania 2/E/P/2015
Dodano: 2015-04-14 - Dostawa pasków do glukometrów
Dodano: 2015-03-25