Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 66-100 Sulechów, ul. Zwycięstwa
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 797606266 , fax. 68 352 87 59
- Data zamieszczenia: 2020-03-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Zwycięstwa 1
66-100 Sulechów, woj. lubuskie
tel. 797606266, fax. 68 352 87 59
REGON: 31039600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzozsulechow.med.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna w zależności od potrzeb Zamawiającego, dostawa sprzętu jednorazowego użytku podzielana na 10 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (Formularz cenowy) do niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje z wybranej przez siebie części. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 2 dla każdego elementu zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza dostarczania produktów w opakowaniach zbiorczych (jeżeli Zamawiający zamówi np. 1 szt. drenu to oczekuje dostawy 1 szt., a nie 30 szt. wynikających z opakowania zbiorczego). 5. Mile widziane będzie dołączenie katalogów ze zdjęciami i opisami produktów (nie jest to wymóg). 6. Po wyborze ofert najkorzystniejszych Wykonawcy zobowiązani są do przesłania formularzy cenowych w formie elektronicznej na adres mailowy: zaopatrzenie@spzozsulechow.med.pl 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych . 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na leki równoważne farmaceutyczne o parametrach i właściwościach nie gorszych od wymaganych. 11. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia, przez Zamawiającego, na stronie internetowej informacji, o których mo-wa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 369, 1571, 1667.) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 4.1. Formularz oferty na załączniku nr 1. 4.2. Podpisany przez Wykonawcę załącznik nr 3 – szczegółowy opis przedmiotu zamówie-nia – formularz cenowy. 4.3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udziele-nie zamówienia: 1) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełno-mocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo repre-zentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, 2) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiąza-ny jest złożyć do oferty oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy w Wyko-nawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o którym mowa w pkt IV, ppkt 1.1. 5. Dysponowanie zasobami innych podmiotów: 5.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub eko-nomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zama-wiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie należy dołączyć do oferty). 5.2. Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powo-łuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich pod-staw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warun-ków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt IV ppkt 1.1.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa sprzętu jedn. (siatki przepuklinowe z klejem siatki do laparoskopii, sylikonowe kapturki do manipulatora, drut Kirschnera, cewnik Duforua) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
Dodano: 2024-02-27 - Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego (endosee cannula z kanałem roboczym, elektrody tens do elektrosymulacji, cewnik do diagnostyki płuc, wszczepialne porty ) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
Dodano: 2023-09-06 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do systemu sterylizacji plazmowej na potrzeby Zakładu Hemodynamiki WS SP ZOZ Nowej Soli
Dodano: 2023-07-06 - „Sukcesywna sprzętu jednorazowego na potrzeby Bloku Operacyjnego WS SP ZOZ w Nowej Soli”
Dodano: 2022-08-24 - Wymazówki plastikowe, wiskoza, AMIES /100 (nr kat.D300287.BO) 2 op. Wysyłka 1
Dodano: 2022-03-09 - Zakup: Długa osłona na głowicę USG 14892080 (a'20)
Dodano: 2022-02-25 - Zakup Papieru DEF do Lifepack11, 12,15, RS100, z nadrukiem, rozmiar 107 mm x 22m
Dodano: 2022-02-24 - Zakup: Kardridż pomiarowy 400 testów (nr kat.10491449) Kardridż automatycznej kontroli jakości (nr kat.10310323)
Dodano: 2022-02-24 - Dostawa ręcznika celulozowy 40x70 (a’50) i żelu do USG.
Dodano: 2022-02-09 - Dostawa Amara Gel Se S,M,L.
Dodano: 2022-02-09