Wojewódzkie Centrum Ortopedii i Rehabilitacji Narządu Ruchu im. dr Z. Radlińskiego ogłasza przetarg
- Adres: 91-002 Łódź, ul. Drewnowska 75
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (0-42) 2563604 , fax. (042) 2563609
- Data zamieszczenia: 2009-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Centrum Ortopedii i Rehabilitacji Narządu Ruchu im. dr Z. Radlińskiego
ul. Drewnowska 75 75
91-002 Łódź, woj. łódzkie
tel. (0-42) 2563604, fax. (042) 2563609
REGON: 47165599200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.radlinski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa sprzętu jednorazowego użytku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa sprzętu jednorazowego użytku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 5.Wykonawcy posiadający osobowość prawną jako spółka z o.o. w wypadku, gdy wartość składanej przez nich oferty przekracza dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego, winni dołączyć do oferty uchwałę wspólników (lub Rady Nadzorczej) albo umowę spółki w celu udokumentowania prawa zarządu spółki do rozporządzania prawem lub zaciągania zobowiązań do świadczeń o wartości co najmniej równej lub wyższej niż wartość składanej przez nich oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców stawianych im warunków oferta musi zawierać następujące dokumenty: Lp. Rodzaj dokumentu 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Oświadczenie wykonawca o spełnianiu przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy). 7. Uchwałę wspólników (lub Rady Nadzorczej) albo umowę spółki w celu udokumentowania prawa zarządu spółki do rozporządzania prawem lub zaciągania zobowiązań do świadczeń o wartości co najmniej równej lub wyższej niż wartość składanej przez nich oferty - w przypadku wykonawców posiadających osobowość prawną jako spółka z o.o. w wypadku, gdy wartość składanej przez nich oferty przekracza dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego. 8. Dokumenty (aktualne, kompletne) stwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie RP. 2.Wymienione powyżej dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawione w formie oryginału, odpisu lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. Zgodność z oryginałem kopii dokumentu wchodzącego w skład oferty musi być potwierdzona (za podpisem) przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny wykonawcy). 3.Zamawiający będzie mógł żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy przedstawiona przez dostawcę lub wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4.Dokumenty sporządzone w językach obcych muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych, z wyjątkiem ulotek, broszur dotyczących przedmiotu zamówienia. 5.Dokumenty składane przez wykonawca mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, być przetłumaczone na język polski (z wyjątkiem broszur, ulotek dotyczących przedmiotu zamówienia) oraz poświadczone przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 6. Niespełnienie warunków stawianych wykonawcom wymienionych w niniejszej SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. Podstawa prawna: art. 24 ust. 4 w zw. z art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Ponadto, do oferty powinny zostać dołączone bezpłatne próbki oferowanego asortymentu, w oryginalnym opakowaniu, po 1 sztuce z każdej zaoferowanej pozycji. Próbki te nie będą zwrócone Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radlinski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi
Dodano: 2016-05-12 - Sukcesywne dostawy preparatów do dezynfekcji rąk, pola operacyjnego, błon śluzowych, ran, jamy ustnej z podziałem na 11 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/7/2016
Dodano: 2016-01-20 - Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz siatek do zaopatrywania przepuklin z podziałem na 11 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP 4 2016
Dodano: 2016-01-15 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do WZZOZCLChPłiR w Łodzi
Dodano: 2015-01-19 - PZOZ.DZP.PN.280.3-23/2014 SPRZĘT I MATERIAŁY JEDNORAZOWE
Dodano: 2014-06-24 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do mikrochirurgii oka do aparatu Associate 6700 oraz innych materiałów okulistycznych. (Nr sprawy 17/2014)
Dodano: 2014-05-09 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych i medycznych w podziale na zadania asortymentowe dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
Dodano: 2014-02-05 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do WZZZOZCLChPłiR w Łodzi
Dodano: 2013-04-16 - PZOZ.DZP.PN.280.3-38/2012 SPRZĘT JEDNORAZOWEGO UŻYTKU 2
Dodano: 2012-06-14