Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego 22
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 677 68 24, 42 291 95 70 , fax. 42 678 99 52
- Data zamieszczenia: 2014-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
ul. Kopcińskiego 22 22
90-153 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 677 68 24, 42 291 95 70, fax. 42 678 99 52
REGON: 00028877400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.barlicki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu IT i oprogramowania - 28/ZP/2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia USK nr 1 im N. Barlickiego w Łodzi, Gm. M. Łódź, pow. m. łódzki, województwo łódzkie jest dostawa sprzętu IT i oprogramowania o właściwościach i ilościach szczegółowo wymienionych w załączniku nr 1A do specyfikacji stanowiącym jednocześnie formularz ofertowy. 2. Szczegółowy wykaz parametrów technicznych sprzętu IT i oprogramowania znajduje się w Załączniku 1C do SIWZ. 3. Kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1 - Urządzenia komputerowe 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia były nowe tzn. wyprodukowane nie dawniej, niż na 6 miesięcy przed ich dostarczeniem, nie mogą być: sprzętem odnowionym (refurbished), pochodzącym z recyklingu, używanym wcześniej w innych projektach, ani w jakiejkolwiek innej działalności. 5. Wraz z dostawą każdego sprzętu należy dostarczyć dokument wydany przez producenta, poświadczający datę produkcji sprzętu. Data produkcji nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą dostawy. 6. Zamawiający dopuszcza, by urządzenia i elementy były rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania urządzeń lub przygotowania do pracy zgodnie z wyspecyfikowanymi wymaganiami Zamawiającego oraz doposażenia w wymagane elementy, przy czym Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o zamiarze rozpakowania sprzętu, a Zamawiający ma prawo inspekcji sprzętu przed jego rozpakowaniem. 7. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co oznacza, że będzie on sprzętem nowym i posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 8. Oferowane urządzenia i elementy w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji. 9. Wykonawca zapewnia, że korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonych produktów nie będzie stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich 10. Termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni. 11. Warunki gwarancji i serwisu w okresie gwarancyjnym. Zamawiający stawia następujące, wymienione poniżej warunki ogólne gwarancji i napraw w okresie gwarancyjnym, dotyczące zamówienia zrealizowanego przez Wykonawcę. Wymagania szczegółowe dotyczące gwarancji i napraw w okresie gwarancyjnym - o ile występują - określone są dla każdego elementu składowego dostawy w dziale B. MINIMALNE WYMAGANIA I PARAMETRY TECHNICZNE Załącznika Nr 1c SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w punkcie Gwarancja i naprawy w okresie gwarancyjnym. 1. O ile wymagania szczegółowe nie specyfikują inaczej, na dostarczany sprzęt i usługi musi być udzielona minimum 36-cio miesięczna gwarancja. Zamawiający wymaga, by serwis był autoryzowany przez producenta urządzeń, to jest by zapewniona była naprawa lub wymiana urządzeń lub ich części, na części nowe i oryginalne, zgodnie z metodyką i zaleceniami producenta. 2. Gwarancja musi obejmować: - Dostęp online do zakupionego oprogramowania, - dostęp online do aktualizacji i nowych wersji oprogramowania urządzeń, - dostęp online do możliwości zamawiania sprzętu, kontraktów serwisowych, informacji na temat produktów i serwisów, dokumentów technicznych, - dostęp do pomocy technicznej, - dostęp do usługi wymiany sprzętu w razie awarii (hardware replacement) z czasem reakcji następnego dnia roboczego (NBD). 3. Zamawiający wymaga, aby obsługa gwarancyjna świadczona była bezpośrednio przez producenta sprzętu. Oznacza to, że w razie niemożności wywiązania się przez Wykonawcę ze zobowiązań serwisowych, obsługę tych zobowiązań mógł bezzwłocznie przejąć producent. W takim przypadku Zamawiający wymaga zapewnienia wsparcia producenta umożliwiającego Zamawiającemu bezpośrednie zgłaszanie problemów technicznych w centrum pomocy technicznej producenta. 4. Serwis gwarancyjny świadczony ma być w miejscu instalacji sprzętu; czas reakcji na zgłoszony problem (rozumiany jako podjęcie działań diagnostycznych i kontakt ze zgłaszającym ze strony Zamawiającego) nie może przekroczyć 4 godzin.. Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon (w godzinach pracy Zamawiającego), fax, e-mail lub WWW (przez całą dobę) dla wszystkich dostarczanych przez siebie rozwiązań. 5. W przypadku sprzętu, dla którego jest wymagany dłuższy niż przewidziano w warunkach gwarancji czas na naprawę sprzętu, Zamawiający dopuszcza podstawienie na czas naprawy sprzętu o nie gorszych parametrach funkcjonalnych. Naprawa w takim przypadku nie może przekroczyć 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia problemu. 6. Zamawiający otrzyma dostęp do pomocy technicznej Wykonawcy (telefon, fax, e-mail lub WWW) w zakresie rozwiązywania problemów związanych z bieżącą eksploatacją dostarczonych rozwiązań w godzinach pracy Zamawiającego. 7. Zamawiający wymaga, aby w dniu dostawy sprzętu Wykonawca przekazał Zamawiającemu pisemne potwierdzenie producenta sprzętu lub jego polskiego przedstawicielstwa, że sprzęt jest nowy i objęty wsparciem serwisowym producenta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.barlicki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej. Znak Postępowania: 22/W3/D/2016
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Gminy i Miasta Błaszki
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi.
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej.
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.
Dodano: 2016-07-01 - ZP/95/2016 - Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych z pełną obsługą serwisową oraz systemem identyfikacji dla Instytutu CZMP w Łodzi
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Prokuratury Regionalnej w Łodzi
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej.
Dodano: 2016-06-07