Przetargi.pl
Dostawa sprzętu IT do Zespołu Szkół Rolniczych w Ostródzie w ramach projektu „Akademia agrobiznesu”

Zespół Szkół Rolniczych im. Wincentego Witosa ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Czarnieckiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 6467226, 89 6467226 wew. 40 , fax. 896 467 227
  • Data zamieszczenia: 2019-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Rolniczych im. Wincentego Witosa
    ul. Czarnieckiego 69
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 6467226, 89 6467226 wew. 40, fax. 896 467 227
    REGON: 70541000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://rolnik.edu.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu IT do Zespołu Szkół Rolniczych w Ostródzie w ramach projektu „Akademia agrobiznesu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Temat: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu IT do Zespołu Szkół Rolniczych w Ostródzie w ramach projektu „Akademia agrobiznesu”. Postępowanie znak: ZSR.271.1C.2019. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia wraz z montażem do poniższych sal Zamawiającego, tj.: 2.1. Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 26 - Pracownia silników, nazwa sprzętu, ilość: 1. Komputer do prac graficznych z systemem operacyjnym i pełnym oprogramowaniem biurowym - 1 kpl. 2.2. Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 28 - Pracownia przepisów ruchu drogowego i nauki jazdy, nazwa sprzętu, ilość: 1. Komputer do prac graficznych z systemem operacyjnym i pełnym oprogramowaniem biurowym - 12 kpl. 2. Access Point - 1 szt. 3. Router - 1 szt. 4. Kontroler programowy - 1 szt. 5. Kabel instalacyjny skrętka - 1 szt. 6. Zasilacz awaryjny - 1 szt. 7. Szafa wisząca - 1 szt. 8. Materiały instalacyjne (uchwyty, zasilanie, gniazda sieciowe itp.) - 1 szt. 9. Projektor multimedialny - pomoc dydaktyczna do prowadzenia zajęć z przepisów ruchu drogowego - 1 szt. 10. Drukarka laserowa sieciowa ze skanerem i kopiarką - do drukowania wyników z przeprowadzonych egzaminów teoretycznych (wewnętrznych) i prowadzenia dokumentacji ze szkolenia uczniów na prawo jazdy kategorii B i T - 1 szt. 2.3. Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 31 - Pracownia metrologii, nazwa sprzętu, ilość: 1. Zestaw multimedialny: tablica interaktywna, projektor - 1 kpl. 2. Komputer przenośny z systemem operacyjnym, myszą optyczną i oprogramowaniem biurowym - 1 kpl. 3. Komputer do prac graficznych z systemem operacyjnym i pełnym oprogramowaniem biurowym - 10 kpl. 4. Access Point - 1 szt. 5. Router - 1 szt. 6. Kontroler programowy - 1 szt. 7. Kabel instalacyjny skrętka - 1 szt. 8. Zasilacz awaryjny - 1 szt. 9. Szafa wisząca - 1 szt. 10. Materiały instalacyjne (uchwyty, zasilanie, gniazda sieciowe itp.) - 1 szt. 2.4. Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 36 - Pracownia obróbki ręcznej i mechanicznej, nazwa sprzętu, ilość: 1. Urządzenie wielofunkcyjne do drukowania - 1 szt. 2. Komputer przenośny z systemem operacyjnym, myszą optyczną i oprogramowaniem biurowym - 1 kpl. 2.5. Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 6a - Pracownia architektury krajobrazu, nazwa sprzętu, ilość: 1. Komputer do prac graficznych z systemem operacyjnym i pełnym oprogramowaniem biurowym - 17 kpl. 2. Access Point - 1 szt. 3. Router – 1 szt. 4. Kontroler programowy - 1 szt. 5. Kabel instalacyjny skrętka - 1 szt. 6. Zasilacz awaryjny - 1 szt. 7. Szafa wisząca - 1 szt. 8. Materiały instalacyjne (uchwyty, zasilanie, gniazda sieciowe itp.) - 1 szt. 9. Głośniki komputerowe - 1 szt. 10. Cyfrowy aparat fotograficzny - 1 szt. 11. Ploter do druku wielkoformatowego kolor - 1 szt. 12. Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, ksero) - 1 szt. 13. Projektor multimedialny - 1 szt. 14. Ekran projekcyjny - 1 szt. 15. Program do obróbki graficznej - wersja edukacyjna PL na 10 stanowisk - 2 kpl. 16. Program komputerowy służący do modelowania trójwymiarowego - 16 stanowisk + stanowisko nauczycielskie (roczna licencja) - 1 kpl. 17. Program do kosztorysowania - 17 stanowisk - 17 szt. 2.6. Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 6b - Pracownia agrobiznesu, nazwa sprzętu, ilość: 1. Komputer do prac graficznych z systemem operacyjnym i pełnym oprogramowaniem biurowym - 13 kpl. 2. Access Point - 1 szt. 3. Router - 1 szt. 4. Kontroler programowy - 1 szt. 5. Kabel instalacyjny skrętka - 1 szt. 6. Zasilacz awaryjny - 1 szt. 7. Szafa wisząca - 1 szt. 8. Materiały instalacyjne (uchwyty, zasilanie, gniazda sieciowe itp.) - 1 szt. 9. Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, ksero) - 1 szt. 10. Projektor multimedialny - 1 szt. 11. Oprogramowanie – system finansowo-księgowy - 1 szt. 12. Oprogramowanie – księga przychodów i rozchodów i system naliczania podatku zryczałtowanego - 1 szt. 13. Oprogramowanie – system kadrowo-płacowy - 1 szt. 14. Oprogramowanie – system sprzedaży - 5 szt. 15. Program do obróbki graficznej - wersja edukacyjna PL na 10 stanowisk - 2 kpl. 2.7. Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 6c - Pracownia produkcji roślinnej i zwierzęcej, nazwa sprzętu, ilość: 1. Komputer do prac graficznych z systemem operacyjnym i pełnym oprogramowaniem biurowym - 1 kpl. 2. Urządzenie wielofunkcyjne do druku - 1 szt. 3. Projektor multimedialny - 1 szt. 4. Ekran projekcyjny - 1 szt. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Przedmiot główny: CPV: 30213000-5 Nazewnictwo wg CPV: Komputery osobiste Przedmioty dodatkowe: CPV: 30213100-6 Nazewnictwo wg CPV: Komputery przenośne CPV: 30236000-2 Nazewnictwo wg CPV: Różny sprzęt komputerowy CPV: 32420000-3 Nazewnictwo wg CPV: Urządzenia sieciowe CPV: 48000000-8 Nazewnictwo wg CPV: Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne CPV: 30231320-6 Nazewnictwo wg CPV: Monitory dotykowe CPV: 38652120-7 Nazewnictwo wg CPV: Projektory wideo CPV: 38653400-1 Nazewnictwo wg CPV: Ekrany projekcyjne CPV: 48820000-2 Nazewnictwo wg CPV: Serwery CPV: 39160000-1 Nazewnictwo wg CPV: Sprzęt dydaktyczny CPV: 39162100-6 Nazewnictwo wg CPV: Pomoce dydaktyczne CPV: 32322000-6 Nazewnictwo wg CPV: Urządzenia multimedialne CPV: 30200000-1 Nazewnictwo wg CPV: Urządzenia komputerowe CPV: 32342000-2 Nazewnictwo wg CPV: Urządzenia głośnikowe 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu IT do Zespołu Szkół Rolniczych w Ostródzie w ramach projektu „Akademia agrobiznesu”, tj. zamówiony asortyment musi być fabrycznie nowy, nie demonstracyjny, nie powystawowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, fabrycznych, wykonawczych i prawnych, gotowy do użytku i technicznie sprawny. Zamówiony asortyment ma być kompletny i gotowy do eksploatacji. 4. Warunki gwarancji i rękojmi: Zamawiający wyznaczył minimalny udzielonej gwarancji i rękojmi, który nie może być krótszy niż 12 miesiące od daty dostawy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 – Wzór/projekt umowy do SIWZ, który stanowi integralną część niniejszego SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć sprzęt o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w opisie przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów technicznych asortymentu wymaganego przez Zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.). 6.1. Zamawiający informuje, że Wykonawca, który złoży rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisał za pomocą parametrów technicznych i jakościowych rozwiązania, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. 6.2. Zaoferowany asortyment powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 6 – Wzór/projekt umowy do niniejszej SIWZ lub posiadać lepsze parametry. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał w SIWZ jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, lub opisał przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje te produkty lub usługi, normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 6.3. Zamawiający poprzez pojęcie „równoważny” rozumie tyle, co mający równą wartość, równe znaczenie. Oznacza to, że produkt lub rozwiązanie techniczne opisane przez Zamawiającego nie musi mieć cech identyczności, nie muszą one być takie same. Wykazanie równoważności nie polega na dowodzeniu, że zaoferowany produkt jest lepszy, czy że nie jest gorszy niż ten, którego wymaga Zamawiający, ale że umożliwia uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. 6.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisując rozwiązania, które oferuje jako równoważne do opisanych i wymienionych przez Zamawiającego w zakresie wszystkich parametrów, wskazał producenta, model, opis i parametry oferowanego produktu. 6.5. Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane odpowiednio przez Zamawiającego i wskazane odpowiednio w Załączniku nr 6 – Wzór/projekt umowy przez Wykonawcę. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 8. Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą), a w przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane także między Podwykonawcą a dalszym Podwykonawcą lub między dalszymi Podwykonawcami. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcy lub podwykonawcom wykonania zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 9.000,00 zł w terminie do dnia 20.11.2019 r. do godz. 14:00 2. Wadium może być wniesione w następującej formie: 1) Pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego: Zespół Szkół Rolniczych w Ostródzie PKO BP SA oddział 2 w Ostródzie Nr 95 1020 3613 0000 6002 0129 2929, o uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancji bankowej, 4) Gwarancji ubezpieczeniowej, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. W zależności od wybranej formy wadium (ust.2 pkt 2-5) – zaleca się kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty, a oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w kasie zamawiającego pok.10. W przypadku braku możliwości dostarczenia oryginału do kasy zamawiającego, oryginał dokumentu należy umieścić w kopercie wraz z ofertą. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): 1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Zespół Szkół Rolniczych w Ostródzie reprezentowany przez Dyrektora Szkoły, 2) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), 3) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), 4) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), 5) musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp tj. być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach: a) gdy wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; (art. 46 ust.5 ustawy pzp) 6) być gwarancją nie odwoływalną, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; (art.46 ust.4a ustawy pzp). 7) Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 8. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 9. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym paragrafie dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 11. Zamawiający odrzuci ofertę z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Pisemne zobowiązania lub inne dokumenty w przypadku gdy, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 6) Zamawiający informuje, że z uwagi na fakt, iż nie określił warunków udziału w postępowaniu nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w sekcji III.3) niniejszego ogłoszenia, a wymaga tylko złożenia oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. 7) Przed zawarciem umowy wybrany wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty pod rygorem nie zawarcia umowy z winy wykonawcy w przypadku ich niedostarczenia: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców (umowę konsorcjum). 2) Pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik. 3) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00 złotych. 4) Wypełniony szczegółowy opis przedmiotu umowy zgodny z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SIWZ, który będzie stanowił załącznik nr 1 do niniejszej umowy wg. wzoru dołączonego do SIWZ. 8) Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach