Przetargi.pl
Dostawa sprzętu IT do Zespołu Szkół Rolniczych w Ostródzie w ramach projektu „Akademia agrobiznesu”

Zespół Szkół Rolniczych im. Wincentego Witosa ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Czarnieckiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 6467226, 89 6467226 wew. 40 , fax. 896 467 227
  • Data zamieszczenia: 2019-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Rolniczych im. Wincentego Witosa
    ul. Czarnieckiego 69
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 6467226, 89 6467226 wew. 40, fax. 896 467 227
    REGON: 70541000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://rolnik.edu.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu IT do Zespołu Szkół Rolniczych w Ostródzie w ramach projektu „Akademia agrobiznesu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Temat: Dostawa sprzętu IT do Zespołu Szkół Rolniczych w Ostródzie w ramach projektu „Akademia agrobiznesu”. Postępowanie znak: ZSR.271.1A.2019. Działy: 1) Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 26 - Pracownia silników. 2) Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 28 - Pracownia przepisów ruchu drogowego i nauki jazdy. 3) Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 31 - Pracownia metrologii. 4) Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 36 - Pracownia obróbki ręcznej i mechanicznej. 5) Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 6a - Pracownia architektury krajobrazu. 6) Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 6b - Pracownia agrobiznesu. 7) Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 6c - Pracownia produkcji roślinnej i zwierzęcej. Wspólny Słownik Zamówień: Przedmiot główny: CPV: 30213000-5 Nazewnictwo wg CPV: Komputery osobiste Przedmioty dodatkowe: CPV: 30213100-6 Nazewnictwo wg CPV: Komputery przenośne CPV: 30236000-2 Nazewnictwo wg CPV: Różny sprzęt komputerowy CPV: 32420000-3 Nazewnictwo wg CPV: Urządzenia sieciowe CPV: 48000000-8 Nazewnictwo wg CPV: Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne CPV: 30231320-6 Nazewnictwo wg CPV: Monitory dotykowe CPV: 38652120-7 Nazewnictwo wg CPV: Projektory wideo CPV: 38653400-1 Nazewnictwo wg CPV: Ekrany projekcyjne CPV: 48820000-2 Nazewnictwo wg CPV: Serwery CPV: 39160000-1 Nazewnictwo wg CPV: Sprzęt dydaktyczny CPV: 39162100-6 Nazewnictwo wg CPV: Pomoce dydaktyczne CPV: 32322000-6 Nazewnictwo wg CPV: Urządzenia multimedialne CPV: 30200000-1 Nazewnictwo wg CPV: Urządzenia komputerowe CPV: 32342000-2 Nazewnictwo wg CPV: Urządzenia głośnikowe 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia wraz z montażem do poniższych sal Zamawiającego, tj.: 2.1. Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 26 - Pracownia silników, nazwa sprzętu, ilość: 1. Komputer do prac graficznych z systemem operacyjnym i pełnym oprogramowaniem biurowym - 1 kpl. 2.2. Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 28 - Pracownia przepisów ruchu drogowego i nauki jazdy, nazwa sprzętu, ilość: 1. Komputer do prac graficznych z systemem operacyjnym i pełnym oprogramowaniem biurowym - 12 kpl. 2. Access Point - 1 szt. 3. Router - 1 szt. 4. Kontroler programowy - 1 szt. 5. Kabel instalacyjny skrętka - 1 szt. 6. Zasilacz awaryjny - 1 szt. 7. Szafa wisząca - 1 szt. 8. Materiały instalacyjne (uchwyty, zasilanie, gniazda sieciowe itp.) - 1 szt. 9. Projektor multimedialny - pomoc dydaktyczna do prowadzenia zajęć z przepisów ruchu drogowego - 1 szt. 10. Drukarka laserowa sieciowa ze skanerem i kopiarką - do drukowania wyników z przeprowadzonych egzaminów teoretycznych (wewnętrznych) i prowadzenia dokumentacji ze szkolenia uczniów na prawo jazdy kategorii B i T - 1 szt. 2.3. Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 31 - Pracownia metrologii, nazwa sprzętu, ilość: 1. Zestaw multimedialny: tablica interaktywna, projektor - 1 kpl. 2. Komputer przenośny z systemem operacyjnym, myszą optyczną i oprogramowaniem biurowym - 1 kpl. 3. Komputer do prac graficznych z systemem operacyjnym i pełnym oprogramowaniem biurowym - 10 kpl. 4. Access Point - 1 szt. 5. Router - 1 szt. 6. Kontroler programowy - 1 szt. 7. Kabel instalacyjny skrętka - 1 szt. 8. Zasilacz awaryjny - 1 szt. 9. Szafa wisząca - 1 szt. 10. Materiały instalacyjne (uchwyty, zasilanie, gniazda sieciowe itp.) - 1 szt. 2.4. Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 36 - Pracownia obróbki ręcznej i mechanicznej, nazwa sprzętu, ilość: 1. Urządzenie wielofunkcyjne do drukowania - 1 szt. 2. Komputer przenośny z systemem operacyjnym, myszą optyczną i oprogramowaniem biurowym - 1 kpl. 2.5. Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 6a - Pracownia architektury krajobrazu, nazwa sprzętu, ilość: 1. Komputer do prac graficznych z systemem operacyjnym i pełnym oprogramowaniem biurowym - 17 kpl. 2. Access Point - 1 szt. 3. Router – 1 szt. 4. Kontroler programowy - 1 szt. 5. Kabel instalacyjny skrętka - 1 szt. 6. Zasilacz awaryjny - 1 szt. 7. Szafa wisząca - 1 szt. 8. Materiały instalacyjne (uchwyty, zasilanie, gniazda sieciowe itp.) - 1 szt. 9. Głośniki komputerowe - 1 szt. 10. Cyfrowy aparat fotograficzny - 1 szt. 11. Ploter do druku wielkoformatowego kolor - 1 szt. 12. Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, ksero) - 1 szt. 13. Projektor multimedialny - 1 szt. 14. Ekran projekcyjny - 1 szt. 15. Program do obróbki graficznej - wersja edukacyjna PL na 10 stanowisk - 2 kpl. 16. Program komputerowy służący do modelowania trójwymiarowego - 16 stanowisk + stanowisko nauczycielskie (roczna licencja) - 1 kpl. 17. Program do kosztorysowania - 17 stanowisk - 17 szt. 2.6. Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 6b - Pracownia agrobiznesu, nazwa sprzętu, ilość: 1. Komputer do prac graficznych z systemem operacyjnym i pełnym oprogramowaniem biurowym - 13 kpl. 2. Access Point - 1 szt. 3. Router - 1 szt. 4. Kontroler programowy - 1 szt. 5. Kabel instalacyjny skrętka - 1 szt. 6. Zasilacz awaryjny - 1 szt. 7. Szafa wisząca - 1 szt. 8. Materiały instalacyjne (uchwyty, zasilanie, gniazda sieciowe itp.) - 1 szt. 9. Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, ksero) - 1 szt. 10. Projektor multimedialny - 1 szt. 11. Oprogramowanie – system finansowo-księgowy - 1 szt. 12. Oprogramowanie – księga przychodów i rozchodów i system naliczania podatku zryczałtowanego - 1 szt. 13. Oprogramowanie – system kadrowo-płacowy - 1 szt. 14. Oprogramowanie – system sprzedaży - 5 szt. 15. Program do obróbki graficznej - wersja edukacyjna PL na 10 stanowisk - 2 kpl. 2.7. Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 6c - Pracownia produkcji roślinnej i zwierzęcej, nazwa sprzętu, ilość: 1. Komputer do prac graficznych z systemem operacyjnym i pełnym oprogramowaniem biurowym - 1 kpl. 2. Urządzenie wielofunkcyjne do druku - 1 szt. 3. Projektor multimedialny - 1 szt. 4. Ekran projekcyjny - 1 szt. W zakres dostawy wchodzi dodatkowo (dotyczy całości): 2.8. Oferta Wykonawcy musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia, w tym również dostosowanie infrastruktury sieciowej i zasilającej, zapewnienie serwisu w okresie gwarancji dla sprzętu, które wymaga serwisowania oraz wszelkie materiały niezbędne do jego realizacji a nieujęte takie jak: (przewody, kołki montażowe, korytka kablowe) oraz koszty związane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia, jego rozładunkiem i montażem (w tym zainwentaryzowaniem szaf rack) oraz uruchomieniem urządzeń w miejscu docelowego montażu, tj. w pomieszczeniach Zamawiającego w tym również pełną konfigurację serwerów i jednostek komputerowych wraz z instalacją niezbędnego oprogramowania do prawidłowej pracy stanowisk pracy wraz z utworzeniem kont użytkownikom oraz ich uprawnień. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis i ilości sprzętu IT tj. sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń peryferyjnych i innych w tym minimalne parametry jakie musi spełniać oferowany asortyment) zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ, który stanowi integralną część niniejszego SIWZ oraz stanowi załącznik nr 2 do wzoru projektu umowy. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć sprzęt o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w opisie przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów technicznych asortymentu wymaganego przez Zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.). 4.1. Zamawiający informuje, że Wykonawca, który złoży rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisał za pomocą parametrów technicznych i jakościowych rozwiązania, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Wymagane informacje należy podać w formularzu ofertowym stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ. 4.2. Zaoferowany asortyment powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ lub posiadać lepsze parametry. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał w SIWZ jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, lub opisał przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje te produkty lub usługi, normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 4.3. Zamawiający poprzez pojęcie „równoważny” rozumie tyle, co mający równą wartość, równe znaczenie. Oznacza to, że produkt lub rozwiązanie techniczne opisane przez Zamawiającego nie musi mieć cech identyczności, nie muszą one być takie same. Wykazanie równoważności nie polega na dowodzeniu, że zaoferowany produkt jest lepszy, czy że nie jest gorszy niż ten, którego wymaga Zamawiający, ale że umożliwia uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. 4.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisując rozwiązania, które oferuje jako równoważne do opisanych i wymienionych przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ zakresie wszystkich parametrów, wskazał producenta, model, opis i parametry oferowanego produktu w Formularzu ofertowym stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ. 4.5. Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i wskazane Formularzu ofertowym przez Wykonawcę. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 6. Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą), a w przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane także między Podwykonawcą a dalszym Podwykonawcą lub między dalszymi Podwykonawcami. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcy lub podwykonawcom wykonania zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 7. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania kompatybilności (bezpieczeństwo, stabilność i wydajność) nowych komputerów z istniejącym systemem plików w oparciu o system domen środowiska Microsoft Windows. 2) Wymienione w SIWZ sprzęt, oprogramowanie, pozostały sprzęt elektroniczny oraz okablowanie muszą być fabrycznie nowe, a dostarczony sprzęt powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 3) Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszystkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania (np. kabel zasilający, kable USB itd.). 4) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych wad lub usterek na zasadach określonych we wzorze umowy. 5) Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiającej zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie. 6) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych. 7) Wykonawca zapewni zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników za pośrednictwem ogólnodostępnego serwisu internetowego producenta. Dostęp ten nie może być ograniczony poprzez wymogi logowania, zakładania kont użytkownika, czy też hasła lub inne formy ograniczające swobodny dostęp do sterowników po wskazaniu/wyborze modelu urządzenia. 8) Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model oraz w razie konieczności inne symbole/numery wyspecyfikowanego sprzętu i oprogramowania, tak, aby w sposób jednoznaczny można było zidentyfikować parametry oferowanego sprzętu. 9) Dostawca wraz ze sprzętem dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń i oprogramowań – Protokołu Odbioru Jakościowego. 10) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu. 11) Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru, podłączenia, uruchomienia, zamontowania sprzętu, zainstalowania oprogramowania wraz z uwzględnieniem wszystkich potrzebnych materiałów do wykonania montażu i instalacji. 12) Wymaga się, aby oferowany sprzęt posiadał minimalny okres gwarancji wskazany w ofercie dla poszczególnych urządzeń. 13) Zamawiający informuje, że nie posiada planów, schematów miejsc, w których mają być zainstalowane zestawy interaktywne. Wybrany wykonawca zobowiązany jest wykonać montaż urządzeń zgodnie ze sztuką, w sposób zapewniający poprawne działanie i osiągniecie zakładanych celów. 8. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanego asortymentu w SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostaw i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych w SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje, itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne. Minimalne parametry techniczne stanowiące minimalne parametry równoważności zostały przedstawione w SIWZ. 9. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. Brak podania w ofercie nazwy producenta/modelu oferowanych urządzeń oraz oprogramowania spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp. 10. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 11. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 12. Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie zgodnie z art. 16 ust. 1 ustawy Pzp. Zespół Szkół Rolniczych w Ostródzie ul. Czarnieckiego 69, 14-100 Ostróda jest uprawniony do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu Powiatu Ostródzkiego z siedzibą w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5,14-100 Ostróda. 13. Zamawiający informuje, iż przedstawi potwierdzenie organu nadzorującego, że zamówienie jest realizowane dla placówki oświatowej - zgodnie z art. 83 ust. 14 pkt 1) oraz 43 ust. 9 ustawy o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 z późn. zm.). 14. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji długości okresu gwarancji i typu gwarancji u Producenta jako element procedury odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Pisemne zobowiązania lub inne dokumenty w przypadku gdy, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach