Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYKI I OPROGRAMOWANIA

Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-163 Warszawa, ul. Jana Ostroroga 35
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 685 32 47 , fax. 22 685 30 70
  • Data zamieszczenia: 2012-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej
    ul. Jana Ostroroga 35 35
    01-163 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 685 32 47, fax. 22 685 30 70
    REGON: 14238025400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zw.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYKI I OPROGRAMOWANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 1.E-book reader szt 5 2.Tablet kpl. 20 3.Etui i stacja dokująca kpl. 10 4.Monitor LCD 19 cali kpl. 30 5.Monitor LCD 27 cali kpl. 37 Zadanie nr 2 1.Telefax szt 20 oraz Materiały eksploatacyjne kpl. 20 2.Drukarka mobilna szt 10 oraz Materiały eksploatacyjne kpl. 20 3.Drukarka laserowa A4 - mono szt 80 oraz Materiały eksploatacyjne kpl. 80 Zadanie nr 3 1.Adapter do dysków szt 30 2.Kabel przejściówka SATA na ATA szt 5 3.Dysk wewnętrzny 500 GB szt 4 4.Dysk zewnętrzny szt 20 5.Pamięć RAM do laptopa szt 10 6.Kabel przedłużka szt 10 7.Karta graficzna do PC szt 3 8.Switch 8 portowy szt 30 9.Switch 24 portowy szt 12 10.Patchcord światłowodowy szt 50 11.Kabel D-SUB szt 15 12.Kabel typu skrętka kat. 6 ekranowany (305m) szt 2 13.Osłona wtyku RJ 45 (czerwona, zielona, niebieska) szt 300 14.Końcówki RJ 45 szt 300 Zadanie nr 4 1.Karta diagnostyczna BIOS PCI/ISA/LPT+USB szt 1 2.Adapter USB-IDE 3,5 cali, 2,5 cali, SATA, ATA dysk szt 1 3.Zasilacz UPS szt 7 4.Router szt 1 5.Uchwyt do monitorów szt 4 6.Tester kabli sieciowych szt 2 7.Przetwornica napięciowa szt 20 8.Drukarka kart chipowych szt 1 9.Dysk twardy wewnętrzny 500GB szt 2 10.Pamięć przenośna 2GB szt 15 11.Pamięć przenośna 4GB szt 15 12.Modem USB szt 50 13.Klawiatura szt 2 14.Kensington LOCK szt 15 15.Wkrętak akumulatorowy szt 2 16.Zaciskarka 8P/6P/4P szt 4 17.Zestaw wkrętaków precyzyjnych szt 5 18.Zasilacz ATX szt 2 19.Kieszeń na dyski ATA/SATA szt 3 20.Listwy zasilające szt 22 21.Pamięć do laptopa szt 2 22.Multimetr szt 1 23.Lutownica szt 1oraz materiały eksploatacyjne do lutownicy kpl 2 24.Nóż krosowniczy szt 2 Zadanie nr 5 1.Kabel UTP kat.6 (305m.) szt 3 2.Kabel VGA (D-SUB 15) (20m.) szt 1 3.Kabel HDMI (20m.) szt 1 4.Kabel typu skrętka kat. 6 ekranowany (305m) szt 1 5.Pasta termoprzewodząca szt 10 6.Płyta DVD-R 1,4 GB szt 800 7.Płyta DVD-RW 1,4 GB szt 200 8.Płyta DVD-R 4,7 GB szt 400 9.Płyta DVD-RW 4,7 GB szt 400 10.Sprężone powietrze szt 40 11.Środek do czyszczenia LCD szt 20 12.Środek do czyszczenia plastików szt 20 13.Płyn kontakt szt 5 14.Materiały eksploatacyjne do drukarki etykiet kpl. 1 15.Śruby do szafy RACK op/100 4 16.Osłona wtyku RJ 45 (czerwona, zielona, niebieska) szt 900 17.Końcówki RJ 11 szt 200 18.Końcówki RJ 9 szt 200 19.Przedłużacz USB (2 m.) szt 30 20.Patchcord światłowodowy SC/S.C. (1m.) szt 10 21.Końcówki RJ 45 szt 1 000 Zadanie nr 6 1.Fax szt 4 oraz Komplet materiałów eksploatacyjnych kpl. 4 2.Drukarka do zdjęć szt 2 oraz Komplet materiałów eksploatacyjnych kpl 6 3.Switch 8 portów szt 10 4.Switch 24 porty szt 1 5.Oprogramowanie Microsoft Office szt 6 6.Oprogramowanie do obróbki zdjęć/grafiki szt 2 7.Skaner rolkowy szt 3 8.Skaner płaski szt 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2.Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 13.300,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy trzysta złotych) na całość zamówienia, w tym: dla zadania nr 1 6.000,00 zł dla zadania nr 2 5.000,00 zł dla zadania nr 3 1.000,00 zł dla zadania nr 4 600,00 zł dla zadania nr 5 nie wymagane dla zadania nr 6 700,00 zł 3.Wadium może być wniesione w: 3.1.pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 4.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku NBP O/O Warszawa, nr rachunku 98 1010 1010 0135 5013 9120 0000 z dopiskiem na przelewie: Wadium RZP/57/PN/S/2012. O terminie wniesienia wadium, decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1.pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, 5.2.innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w Oddziale Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej, Pion Głównego Księgowego, ul. Ostroroga 35, budynek nr 1, pokój nr 244, przed terminem składania ofert. 6.Z treści gwarancji, poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP. 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zw.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach